Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Anna ska bli starkare och tyngre
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 mars, 2006 at 09:37 #1018574Anonym anvandareMemberAnna Andersson wrote:Camilla jag är en MYCKET dålig människa idag.
Jag LOVAR att jag ska äta mer och mycket bättre imorgon och alltid annars för all framtid.
Sitter å lipar nu över hur dålig jag är men kostintaget är tyvär dagens sanning, inga ursäkter finns har bara varit mycket slarvig.
fFör att se något positivt så har jag bestämt att redan nu utesluta allt som heter i närheten av godis bullar glass osv…det ger f-n ingenting inte ens mentalt känns det gott..bara i munnen tills jag inser vad jag svalt.
Nu ska jag smaska jordgubbar dock sova borde jag det också.
Ska plåga mig själv som …. imorgon när jag kör ben. Och äta ska jag.
Min sk familj tycker jag börjar bli tjock…screw them jag ska nog visa. Jag ska lbi större men inte mycket fetareDet é bra…å tur att du inte vet vad jag åt igår:
Träna ben idag…ja, då vet du att trappor ska skrämma dig efter att du é klar…
Själv ska jag iväg och köra dubbelpass…det blir mitt straff för gårdagen…godis borde förbjudas:frust: …för jag ska väl inte behöva ta sånt ansvar själv?
26 mars, 2006 at 09:41 #1018575Anonym anvandareMemberCamilla Öhman wrote:Det é bra…å tur att du inte vet vad jag åt igår:Träna ben idag…ja, då vet du att trappor ska skrämma dig efter att du é klar…
Själv ska jag iväg och köra dubbelpass…det blir mitt straff för gårdagen…godis borde förbjudas:frust: …för jag ska väl inte behöva ta sånt ansvar själv?
känner mig precis som du idag….
26 mars, 2006 at 09:42 #1018576Anonym anvandareMembervar finns alla bilder i denna journal?
26 mars, 2006 at 10:07 #1018577Anonym anvandareMemberNä, godis ska man inte behöva ta ansvar kring själv storebror staten borde förbjuda sådant. Men nu har jag i förväg förbjudit det för mig själv.
Igår åt jag som sagt alldeles för dålig så nu laddas det inför benpasset. Jag ska jobba efteråt i reception, vi måste helst stå upp hela tiden men jag tänker se till att jag inte kan det så kommer chefen å skäller ska jag ställa mig upp å sen får vi se om jag står kvar eller ej…jaja tungt jävla pass ska det bli ialla fall. Ska slå alla förra passets set.
Bilder, jadu det är det snålt av här men jag har ju en liten avatar bild ialla fall. Det lär inte dyka upp några än så länge heller….kanske någon extremt påklädd tränings bild möjligtvis men syftas det på bilder där fysiken kan bedömas så dröjer det nog men det blir.
Inser ni att en timme nu gått förlorad, det sabbar ju allt.
Ta hand om er och lär av mina misstag planera dagens mat!
Avslutat kapitel!!
P.S Nä, jag lipade inte igår, men nästan. Har fruktansvärt dåligt samvete för att jag åt så dåligt igår och drömde tom om det inatt hur ”någon” skällde på mig för det…Någon får avslöja sig själv om hon vill. Hon vet (nu ialla fallefter hon läst detta)att hon är den bästa intill mig själv vad jag har att tacka för allt kring träning ialla fall. Ser framemot vårat påbörjade samarbete :emo-thumb
27 mars, 2006 at 10:36 #1018578Anonym anvandareMemberIdag verker det i benen å rumpan. Höll ett riktigt bra tempo igenom hela passet så det ger jag mig själv:emo-thumb för.
Fria knäböj
60*12,
80*7+1 på ner väg där fastnade jag…
70*8Knäböj i smith rätt djupa..inte extrema dock
55*9,
55*12(lyckades pressa mig själ ritkigt bra i detta set)[/b]
55*11?Benpress (inte den vanliga)
120*10 (kände på det..)[/b]
140*10
160*8
160*8
120*12
120*11 (djupa tills det tog stopp)[/b]Benpressden vanliga som man inte kan bli fastklämd i[/b]
190*8 korta explosiva
160*? knät började strejkaBenspark
40*11
50*6
50*8+40*4+30*3+20*3+10*8+5*3
40*?+ 20*?Efter detta blev jag trött i benen och idag har jag onte och jag vet att så här kort efter passet så kommer värken bli värre. Fruktar inför att utföra behov eller behöva sätta mig ner vid andra tillfällen.
Kosten såg ut så här:
- Havregryn, mjölk, 2 protte, 1 banan
- Kyckling med paprika, färsk ingefära och chili. Till det knäckisar…hrrm
- träning
- Direkt efter träning blev det 2 protte, 1,5 kolhydrater och mjölk
- 45 min senare Samma kyckling som ovan med äggnudlar till.
- stretch
- melon+avocado
- köttfärs med massa grönsaker
- kesella med fun light precis innan sänggåendet.
Hade velat hinna med en middag till men det blev sent upp på morgonen tyvär…:o
27 mars, 2006 at 10:48 #1018579Anonym anvandareMemberIdag blir det armar. Det passet har kommit lite i skymundan till fördel för annat när det varit ont om tid.
Tänkte inte köra som förra gången idag utan lägga energin som finns i början av passet på triceps. Biceps övningarna efter det.
Vänster underarm ska jag träna också inte den högra..mina mått på dem är
Vänster 26,5 cm
Höger 28cm tycker faktiskt att jag ser skillnad.
Det är ju svårt att komma ikapp, bara varje gång jag borstar håret så får ju den högra kämpa som en liten skit. JAja, jag har nog andra ”defekter” i min fysik som är värre och behöver förbättras typ mer massa overall.27 mars, 2006 at 19:59 #1018580Anonym anvandareMember- Havregryn, banan, mjölk, 2protte
- Polar extrem, makrillburk, 3 ägg
- Kyckling md paprika å färsk ingefära, ris
- Polar extrem, keso, tomat, grönt the, 100g osaltade cashewnötter.
- Kyckling som ovan med ris.
Nu är det bara kvar
- Träning
- Mjölk, 2 protte, 1,5 kolhydrat, direkt efter träning
- Kesella med funlight, hoppas kunna få plats med en burk, inte långt efter hemkomstmakrill oxå. Precis innan sänggående[/b]
Har inte ätit för lite ialla fall. Min mage spricker, så det känns bra. Blir lättare imorgon.
Ska iväg till träning nu å e laddad emntalt till tusen så jag känner på mig att det blir ett riktigt bra pass.28 mars, 2006 at 12:17 #1018581Anonym anvandareMemberTiceps & Biceps, ”glömde” underarmen…
TRICEPS
Värmde upp med tricepspress lättLiggande tricepspress mot pannan
+5*15 ej max
+15*8+press upp från magen ner mot pannan.
+15*11 med mental push av en vänlig själ
+20*?
Pushdown
40*12
55*6
50*8
enhand i kabel
20*6 på båda
15*8 på bådaBICEPS
Hantelcurlsantalet reps är för båda armar
8*?explosiva men lätt
12,5*16
12,5*8
15*12
12,5*18
Bicepscurl med stång i kabel
35*12
45*10
50*8Koncentrationscurl 1 set på båda var ingen kul övning idag så körde i kabel med båda uppifrån istället å tog slut på det sista.
Passet är godkänt men det var en jobbig jäkel som skulle prata om hela sitt liv *inte intresserad*Dagens kost
- 7.30 Havregryn, 1/2 äpple, 1 banan, mjölk, 2 protte
jag tål inte äpple men kände inte av någon direkt reaktion idag på det när jag körde det tillsammans med allt annat som jag brukar till frukost
- 10.00 Makrill burk, polar extrem, osaltade cashewnötter.
- 12.30 Kyckling med ris samma som igår och en pressad grape.
- 15.00 Melon, polar extrem och keso
- 17.00 Kycklingfile och ris, tomater, boroccoli
- 19.00 Kycklingfile med ris, grönsaker får se vad jag hittar i kylen
- 21.00 Kesella med fun light, banan
Så är planeringen idag för kosten och allt är förberett. Träning blir det ingen då det är vila och plugg. ca 1 timmes njutningspromenad med hundarna efter lunch bara.
Sak ta någon dag och komma ihåg att väga hur mycket det egentligen är av allt. 1kg kyckling tar slut på högst 2 dagar ialla fall.29 mars, 2006 at 12:15 #1018582Anonym anvandareMemberRygg, baks axlar & baksben idag.
Ska på anställningsintrvjuv först bara inför ett extra jobb och heltid under mitt sommarlov.
MAt nästan samma som igår men lägger till en drink direkt efter träingen doch utan mjölk vilket jag brukar ha. Tror det är mjölk jag får ont i magen av ibland…?31 mars, 2006 at 22:10 #1018583Anonym anvandareMemberAxlar och mage var det igår.
Blev förändringar mot annars ökade i alla övningar och körde riktigt strikt ändå. Grymt nöjd med passet. Dessutom fick jag lite hjälp med min vänstra, ska köra lite andra övingar och se om den ”lossnar” känns liksom som att hela axel partiet följer med när jag bara vill flytta den lite men det ska nog lossna snart.:up:
Idag blev det lite kondition bara 45 min ganska lätt. nöjd. Har normalt inte det på mitt schema men det blev så…imorgon e jag back in buisness igen med styrketräningen. Bröst och vader om jag inte minns fel?
Tänkte lägga om min träning. Lägga det på fyra pass istället som nu fem. Får se behöver förändring ialla fall.5 april, 2006 at 12:43 #1018584Anonym anvandareMemberPLuggar Industriell Ekonomi.
MAn måste vara hård mot sig själv om man ska komma nån vart. NU slinker det inte ner något onödigt längre utan bara MAT men i stora mängder så jag växer.Ökade igår igen när jag körde bröst. Orkar inte redovisa då jag har en h-vetes vecka. 700:( spänn i p-böter för att jag stod 6m från ett övergånsställe, fn skulle ha backat lite. Kunde haft roligare.
Idag blir det rygg så det blir till att träna av sig ilskan och ökningar har jag bestämt att jag ska göra idag och då gör jag det.5 april, 2006 at 15:19 #1018585Anonym anvandareMemberSer ut att gå bra för dig Anna, synd med p bötern..jag är rätt van vid sånt tyvärr
4 maj, 2006 at 11:59 #1018586Anonym anvandareMemberHej!!
Tänkte bara fråga, svag i marklyft när du tar 70 kg??
Räknar du med stången då eller bara vikterna??
Jag tycker inte det är svagt!! Och som du skrev, styrkan kommer!!!!Kämpa på!!
Mvh. Lisa!!5 maj, 2006 at 12:59 #1018587Anonym anvandareMemberKanongott brög från polar bröd……men nu är det dags för kykcling med lime på å svartpeppar stekt tillsammans med gul paprika å röda tomater
Pilli wrote:Hej Anna
vad är polar extrem?5 maj, 2006 at 13:00 #1018588Anonym anvandareMemberlisa_dragon wrote:Hej!!
Tänkte bara fråga, svag i marklyft när du tar 70 kg??
Räknar du med stången då eller bara vikterna??
Jag tycker inte det är svagt!! Och som du skrev, styrkan kommer!!!!Kämpa på!!
Mvh. Lisa!!TAckar! Men allt beror på vad man jämför med, har ökat sedan jag uppdaterade sist dock
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.