Återuppta tränigen

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Återuppta tränigen

• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

Hallå mitt namn är Marcus Johansson och är 18 år, jag skulle gärna vilja ha lite tipps från er hur jag ska lägga upp min träning i fortsättningen.
    Jag har tränat seriöst i ca 2 år men var tvungen att lägga av pga min axel, och sedan ett halv år tillbaka har jag varit inaktiv. men nu har jag bestämt att ta upp träningen igen. jag har lagt på mig ganska mycket fett runt magen, och vill gärna ha bort det, ett område jag har haft probelm med förut. jag har också ganska svårt att få stora muskler på mina ben, när jag är 1.93 m lång, vilket gör att jag ser ennu längre ut. mina bröst vill jag gärna få lite större, där den övre delen av bröstet är alldeles för litet, har ni några tips på bra övningar där? mina axlar är jag nöjd med och har faktiskt inte tappat så mycket, men mina armar har blivit för tok för små. nu vill jag gärna ha er hjälp att sätta ihop det perfekta träningsschemat för att bli stor igen, utan att lägga på sig extra fett:D gärna om ni har förslag på kosten med:) tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder senare så ni ser hur jag ser ut i dagsläget.
    Tack på förhand:) //Marcus

Kör i dagsläget..
    mån-fre: springer jag.

Måndag: Biceps
    Tisdag: Bröst och Triceps
    Onsdag: Axlar och Rygg
    Torsdag: Ben och Mage
    Fredag: Biceps

Grymt Motiverad nu så jag har lagt upp det på detta vis. ni får gärna komma med egna förslag på saker som ni inte tycker är bra…

Kost och träning

05.50 Före Frukost Vatten.

06.00 Cardio…………………Promenad i rasktakt 50 min

06.50 Frukost……………….4 dl minimjölk, 2 dl havregrynsgröt, macka med kalkon, Pyruvat.

10.00 Mellanmål…………….Proteindrink (36g protein) och Banan

11.45 Lunch…………………Kessella 200g med kyckling eller kalkon kött, Potatis, Morot.

15.00 Mellanmål 2…………..2 Bananer

17.00 Innanträning………….4 dl minimjölk 2 dl havregrynsgröt, pyruvat

18.00 Cardio………………….Springa: Måndag, Tisdag, Onsdag, Torsdag, Fredag, Lördag, Söndag

19.00 Styrketräning…………Måndag, Tisdag, Onsdag, Torsdag, Fredag

20.00 Efter Träning………….Proteindrink (36g protein) och Banan + 1 äggvita

21.00 Innan sängen………….1 Burk tonfisk.

183.38g protein/dag
    Min vikt 85kg *2.1g protein/kg = 180g protein / dag

Käkar Whey 80 efter varje träningspass och pyruvat morgon och 1 timme före pass. några andra förslag på Tillskott?

marcus_johansson wrote:
    Hallå mitt namn är Marcus Johansson och är 18 år, jag skulle gärna vilja ha lite tipps från er hur jag ska lägga upp min träning i fortsättningen.
    Jag har tränat seriöst i ca 2 år men var tvungen att lägga av pga min axel, och sedan ett halv år tillbaka har jag varit inaktiv. men nu har jag bestämt att ta upp träningen igen. jag har lagt på mig ganska mycket fett runt magen, och vill gärna ha bort det, ett område jag har haft probelm med förut. jag har också ganska svårt att få stora muskler på mina ben, när jag är 1.93 m lång, vilket gör att jag ser ennu längre ut. mina bröst vill jag gärna få lite större, där den övre delen av bröstet är alldeles för litet, har ni några tips på bra övningar där? mina axlar är jag nöjd med och har faktiskt inte tappat så mycket, men mina armar har blivit för tok för små. nu vill jag gärna ha er hjälp att sätta ihop det perfekta träningsschemat för att bli stor igen, utan att lägga på sig extra fett:D gärna om ni har förslag på kosten med:) tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder senare så ni ser hur jag ser ut i dagsläget.
    Tack på förhand:) //Marcus

Hej!

Om du skriver ner hur du tränar nu och uniefär hur du vill lägga upp din träning, hur många dagar i veckan och vilka övningar du brukar köra osv. så tror jag att du kommer att få en massa tips på hur du kan förbättra ditt schema. :up:

//Malin

Som ni ser så är jag inte i världens bästa form, hehe:o men det kommer de snart bli ändring på hoppas jag:D

Ja men dra helvete:D så jäävla fet har du ju inte blivit;)

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.