Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Athleticmia tävlar vidare…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 april, 2006 at 15:01 #962105Anonym anvandareMember
Tack För Alla Kommentarer!!! 😮
GLAD PÅSK PÅ ER ALLA
har äntligen jobbar klart i påsk så nu ska jag hålla helg! ska gå till mina svärföräldrar nu….90 min promenad o jag lånar jockes brors hund som sällskap :emo-thumb
15 april, 2006 at 15:09 #962106Anonym anvandareMemberhar förresten gått ner 0,4 kg denna veckan! formen börjar närma sig :emo-thumb
15 april, 2006 at 18:44 #962107Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:glad påsk på dig o tack för ditt inlägg i min dagbok!
men skippa inget godis här inte! var glad att du kan njuta av det!att ha pulsklocka för att se hur mycket man bränner känns totalt onödigt tycker jag! du kan ändå inte lita på att det stämmer…det är så individuellt…
kör på känlsa o för att må bra!Hej hopp..
NÄ, här hoppas det inget godis idag..
Jag tryckte i mig alla mina marsipanägg direkt efter frukost.. Ingen bra idé att köpa dem så långt i förvåg. De har lockat mig i flera dagar nu:PJag är inte så hooked på pulsklockan kalorimässigt. Men det är ett bra verktyg för att hålla koll på förbättringar gällande löpningen och ev. sänkning av pulsen och så.. Och att hålla tiden med..
Skönt med viktminskningen:emo-thumb
Fortsatt trevlig helg.. // IQA
15 april, 2006 at 19:00 #962108Anonym anvandareMember: :buttrock: till bilderna
15 april, 2006 at 19:14 #962109Anonym anvandareMemberGlad påsk[/b]
Så ses vi snart på Classic igen15 april, 2006 at 21:19 #962110Anonym anvandareMemberiqa: låter gott! har min matdag imorgon jag…men skulle ju låta bli godiset
jocke: ja det gör vi!
silvia: hahaha!! tack ska du ha!:emo-thumb
15 april, 2006 at 22:35 #962111Anonym anvandareMemberSer gryyymt bra ut Mia!
16 april, 2006 at 00:42 #962112Anonym anvandareMemberDu är en av ganska få tjejer som verkligen får till hårdheten på benens framsida.:up:
Smala vet jag itne om benen är…Tycker de passar bra till överkroppen symmetriskt sett.
Men tänk på det som JP skrev om att du står lite snett…
Blir så sugen på att tävla jag också, men jag får vänta ett halvår…Kämpa på nu sista biten, så kommer du pricka formen bra.
Ses i Oslo !
16 april, 2006 at 12:12 #962113Anonym anvandareMember:worship: WOW!
De här bilderna får jag nog ta och titta på då och så så jag vet vilken form jag ska kämpa för att nå!16 april, 2006 at 12:49 #962114Anonym anvandareMemberKänns som din diet gått mycket bättre än förra dieten va Mia?
kanonfint :emo-thumb
16 april, 2006 at 19:38 #962115Anonym anvandareMemberDu får inte glömma Mia att rätt färg och ljus gör rätt mycket.
Inga problem alltså:emo-thumb17 april, 2006 at 04:14 #962116Anonym anvandareMember:emo-thumb Du börjar bli riktigt vass nu Mia!
Bara bra, för ju bättre du blir desto mer motiverad blir jag och motivationen skjuter ännu mer i höjdenKommer bli kul att se dig på scenen
Kämpa på nu i det sista!!17 april, 2006 at 17:57 #962117Anonym anvandareMembersashli: tack ska du ha bruden! hade velat se bilder på dig oxå din ”smygare”
hoppsan, du kom visst med på bild här ovan oxå….fever: ja tacka vet ja dream-tan
tess: alla dieter har varit olika tycker jag. den här gången har det gått segt på slutet istället för ibörjan…drog nog ner på kolisarna lite väl tidigigt i dieten. men man lär sig…
warrior: tack för din pepping! ska kämpa kan du tro! kommer du o kollar i västerås?
camilla: tack ska du ha! fast jag är långt ifrån bb-hård…
anna: jo benen blir rätt hårda….men du vet, man vill ha det som man inte har…typ hård mage…riktigt hård! men är rätt nöjd med benen ja…
kul att du kommer till oslo! du får hugga tag i mig!pucca: thanks!!!!
17 april, 2006 at 18:02 #962118Anonym anvandareMemberusch vilken dag med krånglande mage 😥 min mage brukar tåla allt men nu börjar den bli känslig för ”icke-diet-mat”…..får nog ta det lugnt med att avvika för mycket från dieten verkar det som…
har fått äta lite idag men överskottet sen igår ger mig energi så jag känner mig inte alls låg….
90 min promenad i morse
axlar på ett proppfullt gym….blev högreps i hantelpressar, hantellyft av olika slag.
lite senare körde jag 45 min spinning
hela förmiddagen låg jag o halvsov pga min mage så jag har inte rört mig förutom träningen idag. ska jobba inatt så det blir stillsamt fram tills dess o sen bara halvligga hela natten 😮 (har fällbara stolar på natten när man kollar tv :p )kommer köra mycket på känn denna veckan. är jag låg så äter jag mindre o tränar mindre. har jag energi gör jag tvärtom. nu är det bara 2 veckors hårdkörning kvar för jag tar det lugnt halva sista veckan….så nu är det inget att spara på!!!
17 april, 2006 at 20:05 #962119Anonym anvandareMemberDet är minsann inte mycket kvar innan du är i tävlingsform nu Mia :emo-thumb Kommer bli bra det här!
Jag vet precis vad du menar, men är aldrig nöjd med sig själv och bara gnäller på allt Blir väl så i slutet på dieten…Men vi kämpar på nu!!!
Inte långt kvar :yahoo: -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.