Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Athleticmia tävlar vidare…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 april, 2006 at 21:10 #962120Anonym anvandareMemberLina wrote:Det är minsann inte mycket kvar innan du är i tävlingsform nu Mia :emo-thumb Kommer bli bra det här!
Jag vet precis vad du menar, men är aldrig nöjd med sig själv och bara gnäller på allt Blir väl så i slutet på dieten…Men vi kämpar på nu!!!
Inte långt kvar :yahoo:tack lina! 😮
idag såg jag ett datum på mitt gym…stod nåt om 25 maj..o jag kom på: då är jag inte på diet…känns helt overkligt att det snart är över!!! har ju hållit på så länge så man vet ju inget annat…17 april, 2006 at 21:31 #962121Anonym anvandareMemberOj det va längesen jag skrev här…
Har suttit o tittat på dina bilder flera gånger sen de kom upp,
väldigt imponerande och Väldigt inspirerande :nod
Det låter som en bra plan du har nu på slutet, äta
och träna lite på känsla, det är nog då som det blir som bäst17 april, 2006 at 22:35 #962122Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:sashli: tack ska du ha bruden! hade velat se bilder på dig oxå din ”smygare”
hoppsan, du kom visst med på bild här ovan oxå….Är bara ärlig
Jag? Smygare? Neee!
Jag och killen ska försöka komma och hejja på NOGP !
Då kan vi snacka lite skit och kanske kan du få smygtitta lite när jag spänner :bb:Har allt gått bra med tävlingsdräkter och skor?
Kämpa på det sista nu, precis som du gjort hittills!!
18 april, 2006 at 01:11 #962123Anonym anvandareMembermari wrote:Oj det va längesen jag skrev här…
Har suttit o tittat på dina bilder flera gånger sen de kom upp,
väldigt imponerande och Väldigt inspirerande :nod
Det låter som en bra plan du har nu på slutet, äta
och träna lite på känsla, det är nog då som det blir som bästKUL ATT DU TITTAR IN! hur går det själv? blir det nogp eller nybörjartävling? du kan pma om du inte vill svara här…
kul att jag inspirerar….:emo-thumb
18 april, 2006 at 01:12 #962124Anonym anvandareMemberSashli wrote:Är bara ärligJag? Smygare? Neee!
Jag och killen ska försöka komma och hejja på NOGP !
Då kan vi snacka lite skit och kanske kan du få smygtitta lite när jag spänner :bb:Har allt gått bra med tävlingsdräkter och skor?
Kämpa på det sista nu, precis som du gjort hittills!!
ja om jag inte blir rädd för mukklorna dina :emo-thumb
allt går bra med alla ”tillbehör”….tror jag iallafall..
18 april, 2006 at 20:18 #962125Anonym anvandareMember60 min promenad efter lite sömn efter en natts jobb
härligt väder iallafall!!åt gröt o protte o sen kollade lite tv…
sen ut o joggade 60 min (1 mil) med min kombo
sen lax o proteinpasta efter det…lite vila o sen..
rygg o mage på gymet. högreps latsdrag, roddövningar , olika sorters benlyft/höftlyft och crunches. behöver jag nämna att det inte fanns mycket kraft kvar till detta passet? blev lite konstig ordning idag på passen men det händer inte så ofta att jag tar kardion innan styrkan…snurrade lite i skallen mellan seten…
protein o frukostflingor efter det…
sovit lite just inför nästa natts jobb :lazy:
nu ska jag äta proteinbröd med 5%ig ost och jordnötssmör!
senare ikväll/natt blir det mina mandel/kanel/äpplemuffins jag nämt tidigare samt proteindrink.
så här kan en busy dag se ut när man måste hinna träna en massa o jobbar natt….
JA MEN NU ÄR DET JU SLUTSPURT[/b]!!!!:wazzup:18 april, 2006 at 21:34 #962126Anonym anvandareMemberDu e grym!! Och det ser riktigt grymt ut också!
Man får inspiration och energi av att läsa här! :up:
19 april, 2006 at 08:27 #962127Anonym anvandareMembervar har du fått proteinbröd ifrån ……vill me ha!!
du jag letade efter det där muffinsreceptet du skrev någonstans på body..får man det igen? 😮 :p
19 april, 2006 at 09:56 #962128Anonym anvandareMemberKör på nu, snart är du framme, vad är det nu…två? veckor kvar…? jag längtar för din skull tills du får börja äta!!
19 april, 2006 at 11:30 #962129Anonym anvandareMemberFramsida ben och rygg är riktigt bra nu :emo-thumb
Hoppas du haft en bra Påsk!
(Min fylldes med godis, tårta och kakor)19 april, 2006 at 16:21 #962130Anonym anvandareMemberlatsdragaren: tack ska du ha!!!
tess: proteinbrödet har jag bakat själv!! muffins receptet har jag skrivit här i dagboken men även på coachonline. org i min dagbok där…
milia: 2,5 veckor kvar till oslo gp o sen 2 veckor till till nogp. men nu är det så lite tid kvar att jag står ut mycket bättre!
micke: tack ska du ha! vill bli lite hårdare på triceps, axlar o mage framförallt. annars är jag ganska nöjd.
påsken var bra ja! jobbigt med allt godis överallt19 april, 2006 at 16:24 #962131Anonym anvandareMember60 min sen morgonpromenad i strålande sol! ville inte ha mp3-spelaren på för jag ville höra vårens ljud
sen ett lätt pass bröst o ben i gymet. kör bara högrep nu o tar inte ut mig värst mycket eftersom jag inte har mycket energi. det går lixom inte om jag ska köra all kardio oxå.
bänkpress, bröstpressmaskin, press i kabel, kabel-flyes, benspark och benkurl blev det idagikväll ska jag köra 75 min kick n´box med annika. :friends:
VILA IMORGON
RIKTIGT JOBBIGT ATT JOBBA NATT NU. BLIR SÅ HIMLA TRÖTT NÄR VÄL TRÖTTHETEN SÄTTER IN. SVÅRT ATT HÅLLA MIG VAKEN kan ju inte skylla på min diet för jag tror inte det är en godtagbar anledning att slappa på jobbet. får lixom skylla mig själv
20 april, 2006 at 15:54 #962132Anonym anvandareMember85 min morgonpromenad i mysigt väder….såg ut som det skulle börja regna så det var lite dukelt men jag tyckte bara det var mysigt
VAR GRYMT PIGG I KROPPEN UNDER PROMENADEN! HAR INTE HAFT DEN KÄNSLAN PÅ LÄNGE! helt mysko för jag har tränat hårt 3 dagar i rad, ätit lite o sovit lite….:what: ibland undrar man…
har oxå kört 45 min yoga framför tvn. har köpt en mer avancerad dvd nu o den är riktigt bra! i like!
ska ställa mig 60 min på crosstrainern nu…lågintensivt…får se om det är nåt bra på tvn :up:
ikväll ska jag på möte om spinning. tänkte ta upp att va ledare i det igen…kan va kul att ha lite pass då o då!
20 april, 2006 at 15:57 #962133Anonym anvandareMemberfattar inte hur du orkar Mia…jobba natt plus diet…beundransvärt
kram Tess
20 april, 2006 at 16:12 #962134Anonym anvandareMembertess: inte jag heller…
12 st anmälda i oslo nu![/b]:yahoo: :devil: :wazzup:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.