- This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Back to the basics – vägen tillbaka
DÅ:
Längd: 165 cm
Vikt: 75 kg
Hade tränat i: 4 år.
Olyckan:
Körde dubbelpass under en månad innan den stora resan till Grekland för att toppa formen.
Vid ankomst till Grekland fortsatte jag att träna tungt, slarvade med vätskeintag/vila.
När vi kom hem så sade kroppen ifrån, gick ner i belastning men kroppen ville inte jobba, även om hjärnan ville. Så det blev vila i flera veckor.
Återhämtade mig, började träna men…
Träffade min f.d. flickvän, med facit i hand måste jag medge att hon var fel tjej, träning och hälsa var det sista hon brydde sig om, trots mina ihärdiga försök att dra dit henne.
NU:
Längd: 165 cm
Vikt: 65 kg
Har tränat i: 2 veckor 😮
Har gjort mig av med problemet (tjejen)
Har ändrat något i träningen, och kör numera en blandning avr Mentzer’s HIT och det old good way: tunga basövningar med fria vikter.
Jobbigt som fan, spec. psykiskt när man går tillbaka så långt ner i vikter
men det är priset man får betala
ja du babak både du och jag har en lång väg tillbaka till gamal god form. men det är bara att kämpa på
Du ska inte vara så deppig över den förlorade muskelmassan. Att komma igen efter ett uppehåll är betydligt enklare än att bygga muskler som du aldrig haft. Du kommer bli förvånad hur fort det går bara du sköter träning, kost och lever ett liv utan fester med alkohol varje helg.:up:
Jag själv är mitt i en comeback nu och kan lova dig att kroppen kommer ihåg vad som behöver göras när den stressas på gymmet. Alltså bygga upp de muskler som förlorats under uppehållet.:up:
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY