Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Bara 35kg kvar till Lucia-06
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 januari, 2006 at 14:59 #1031478Anonym anvandareMember
Push downsen utförs i Nordicgyms cabelcross och latsdrag i nordics latsdrag maskin, vet inte om apparaterna skiljer sig så att man har mer vikt i den ena än den ändra???
Ha det nu så gööt alla:emo-thumb
18 januari, 2006 at 15:35 #1031479Anonym anvandareMemberHar nu körs axlar glömde tyvärr att köra triceps:o får köra dem imorrn……
Axel press i maskin:
8reps på 95kg
8reps på 95kg
6reps på 95kgHantel lyft framåt:
8reps*3set på 14kg´hantlarHantel lyft åt sidan:
25reps på 5kg hantlarEnarms lyft åt sidan i cablecross:
8reps*3set på 17,5kgDrag till hackan uppifrån i cablecross:
12reps*4set på 60kgFramåt lutande hantel lyft:
7reps*3set på 12kg hantlarAxel passet gick bra, men det saknas nåt ännu…..
19 januari, 2006 at 09:56 #1031480Anonym anvandareMemberfarrysson wrote:Push downsen utförs i Nordicgyms cabelcross och latsdrag i nordics latsdrag maskin, vet inte om apparaterna skiljer sig så att man har mer vikt i den ena än den ändra???Ha det nu så gööt alla:emo-thumb
Hmm… Borde bli halva vikten ”i handtaget” så att säga i cabelcross. Vikterna är ju upphängda i en trissa…
Puh! Skönt! Var rädd att du var starkare än mig.. :emo-thumb
Käm:bb3: pa på nu!19 januari, 2006 at 15:30 #1031481Anonym anvandareMemberJo 35kg på 11månader är ju endel…….men men ska jag upp så ska det bli av:)
19 januari, 2006 at 17:35 #1031482Anonym anvandareMemberKörde första ben passet idag sedan min skada,(ca15mån), å fy fan va jobbit:p
Benspark:
2set uppvärmning
8reps på 70kg
6reps på 80kg
6reps på 85kgSittande lårcurl:
2set uppvärmning
12reps på 50kg
8reps på 60kg
8reps på 65kg
6reps på 70kgBenpress maskin a’la sats:
20reps på 80kg
6reps på 170kg
6reps på 200kgRaka marklyft:
8reps på 110kg
6reps på 120kg
6reps på 120kgStånde vadlyft på ett trappsteg:
3set till failiurKörde lite pushdowns också på en äldre nautilus cablecross:
12reps på 81kg
6reps på 91kg
6reps på 91kgska nån dag framöver köra pushdownsen i latsdrag ”maskinen” för att se om det är nån skillnad mellan den och cablecrossen.
Det va ett bra pass idag, lite segt för benen….men men, jag hoppas att de kommer igång kanska snart:emo-thumb
27 januari, 2006 at 11:47 #1031483Anonym anvandareMemberHar du tröttnat på att skriva träningsjournal nu Gabbe, senaste inlägget den 19!
Pushdownsen och latsdragen… körde du inte dem i Sats gamla Nautilusmaskiner?
Ser fram emot bröst i morgon..
/hpe
27 januari, 2006 at 15:26 #1031484Anonym anvandareMemberJo nu e jag tillbaka, och nej de k
17 mars, 2006 at 16:07 #1031485Anonym anvandareMemberHej alla glada, now im back. Har varit lite frånvarade från min journal utan en enda bra ursäkt……sorry.
Dieten har gått bra, idag (17mars) har jag hållt på i exakt 8veckor och jag har dropppat 10-11kg, lite vätska men mest fett (hoppas jag) men dem runt om mig säger att det blivit stor skillnad på mig att jag ser mycket smalare och främst hårdare ut.
Under de första 4veckorna hade jag en styrke ökning till min förvåning med tanke på den låga nivån av carbs jag ligger på, men det kanske är den höga nivån av protein som är spöket i det hela……men nu efter 8 veckor så börjar även styrkan och uthålligheten att ta lite stryk.
I övrigt så har jag mått bra både fysiskt och psykiskt, haft lite svårt att sova, så jag vaknar lite sent. Ligger just nu på ca 250-300gram protein
och 80-120gram carbs, i bland så blir det lite mer….im only human
Själva dieten har tagit sig en jävla ”crazy turn” har haft svårt att äta fast föda så ibland lever jag flera dagar bara på havret på morronen och sen protte shakes och vitamin tillskott, så jag är i ständig konflikt med min mage
och min plånbok, det är lite dyrt att leva på pulver och färdiga shakes.
Men som tur är så har jag fått lite special pris på färdiga shakes på gymmet, för att jag handlar där så j–la mycket.Hitils har jag bara hunnit med att köta 1timme cardio efter träningen, ska nu satsa på att somna i tid så jag även hinner med 1timme på morronen, har som mål att hamna på 80-83kg tills den 10 juni så jag hinner njuta lite av beachen, ska försöka ta mig över atlanten till USA och hällsa på lite släkt och vänner och då vill man ju f–n va i hyfsad form.
Själva träningen går bra, jag har nu hittat det där extra suget och orken och spegeln och vågen har blivit en extra motivations höjare, när jag står i handuk kan man se konturer på de övre ruterna, en skön känsla.
Ska snart försöka få upp lite bilder, om jag vågar, alla verkar ju va grymma här på forumet och själv ser man ut som en mini säl……:o
Ha det nu bra alla, keep on fighting, your only enemy is the face you see in the mirror
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.