Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Body Loggen
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 maj, 2006 at 21:35 #92433Anonym anvandareMember1 maj, 2006 at 21:52 #1009903Anonym anvandareMember
kan jag fråga varför du har en ny journal? vad var fel med den andra?
1 maj, 2006 at 22:30 #1009904Anonym anvandareMemberShit, kör du 10 dipps med 20 kg??? Samma som mig, kaxigt må jag säga…
2 maj, 2006 at 13:22 #1009905Anonym anvandareMemberhaha kul att du laddar om lisa, gör väl inget att man grejar en ny journal när man byter inriktning, nytt användar konto med ser jag, en rejäl omstart
fin fin bild som renegade sa å visst är det en fin vikt på scottcurlen, kör på nu och krya på dig, helt rätt att strunta i den tunga veckan om du börjat känna av halsen.
2 maj, 2006 at 14:23 #1009906Anonym anvandareMemberkul att läsa i din journal jättfina bilder oxå:emo-thumb
2 maj, 2006 at 23:06 #1009907Anonym anvandareMembermm då får man säga tack så mycket , kul att du tycker så, å mitt svar till dig på din fråga blir.
det går kanonbra flickan, gör verkligen inget om du mixar lite tunga och lätta sett under ett pass, alternativt kan du efter en rejäl uppvärmning med lägre vikter på 1:a övningen börja med dom 2 tunga setten och som 3:e set på en övning sänka vikten rätt mycket och köra uppåt 15 reps eller lite mer om du känner för det, kör så själv rätt ofta.
Ett annat bra alternativ är ju att köra en övning lite lättare och fokusera på lite mer vikter på ”basövningarna” alltså flerleds övningar, t.ex stående rodd,sittande rodd,marklyft om du kör den och sedan kanske köra ett högre reps antal på latsdrag och eller hantelrodd (bara ett exempel).
Kul att du känner dig kryare, ah haha angående mjölkdiskussionen vi hade tidigare så såg jag i senaste body att jag fick lite vatten på kvarn att mjölkprodukter kan/är bra för deffen så det var kul att se att minimjölken var tillbaka på ditt kostupplägg, tummen upp som vanligt tjejen! tvärtom våran body psykolog så tycker jag att du gjort bra förändringar i träning och kost senaste månaden :emo-thumb
(visst du kör fortfarande väldigt mycket cardio för ditt kalori intag men som instruktör blir det ju lätt så och i ärlighetens namn så ”sliter” man inte lika mycket som instruktör som tränande, men sure den biten är det jag skulle ha ändrat lite på nu iaf om jag fått bestämma hur du ska träna, vilket jag inte gör haha och i ärlighetens namn så har du som sagt redan gjort bra förändringar och jag är säker på att du kommer att fortsätta med detta och därigenom utvecklas ännu bättre och hälsosam ser du definitivt ut att vara om man utgår ifrån postad bild )
3 maj, 2006 at 11:31 #1009908Anonym anvandareMemberhåller helt med dig och som du tränar idag t.ex så kör du lika mycket mängd som jag, förutom styrka och cardio så promenixar jag ute 30minuter istort sett varje dag, bara det att jag oftast inte skriver upp det i min journal och med mig är det definitivt inga problem med vare sig för mycket träning eller lämplig distans till träningen
ser definitivt ut som en hälsosam träning och att du mår bra är jag övertygad om.
btw jag såg att du kör knäböj och utfall på istort sett samma vikter, skvallrar om att du har möe mer att ge i knäböj kämpa på nu och ha det gött (bra pass)
3 maj, 2006 at 18:54 #1009909Anonym anvandareMemberVad är kesam?
Grymma vadpressar! Har aldrig kört det i smith, funkar det bra tycker du?
4 maj, 2006 at 13:47 #1009910Anonym anvandareMembervad sugen jag blir på att resa!!! nu skulle man ju gjort det när man itne skäms för att gå i bikini
har varit i agia napa en gång o det var HETT!! så smörj in dig!!ses snart!
4 maj, 2006 at 14:58 #1009911Anonym anvandareMembertrevlig lunch igår, käkar jordgubbar just nu så sommrigt och gott alltså ah jag håller med mia…. farligt att se sånna bilder hehe tur det är soligt och fint här hemma idag
vanskapt: haha ne det tror jag inte du är men visst tar benböj på korsryggen helt klart, fast du kan alltid prova lite olika sätt att utföra rörelsen på, med fristång får man kanske inte så mycket spelrum men i smithen så kan man justera lite på utförandet och huvudsaken är att det tar på musklerna så om du inte kör benböj i smith, prova det och testa lite olika utföranden så kanske du hittar ett som passar dig för orkar du så mycket vikt i utfall så kan du helt klart köra på bra i benböj bara du får till utförandet.
4 maj, 2006 at 15:00 #1009912Anonym anvandareMemberKör frontböj ifall du får problem med ländryggen av vanliga.
4 maj, 2006 at 15:54 #1009913Anonym anvandareMembersupernice med strandkjolen , kommer att funka kanon för dig haha :emo-thumb
(mm böj i smith är underskattat,skitskönt att ställa fötterna längre fram och mala på)
5 maj, 2006 at 10:39 #1009914Anonym anvandareMemberHej Lisa,
Jättesnygg bikini! Såg att den var från Victoria Secret. Hur beställer man därifrån för de finns väl inte i affärer här i Europa? *Vill också ha*
Kram
5 maj, 2006 at 11:19 #1009915Anonym anvandareMemberfår väl ta och svara på din fråga även om jag inte heter lisa det är bara att beställa från deras hemsida om du känner för det, dom skickar till sverige, men du kan få betala lite tull på priset om du har otur (vilket iofs inte är ett så högt belopp).
5 maj, 2006 at 11:44 #1009916Anonym anvandareMemberJa frontböjen gör ont till en början när man är ovan. bara testa sänka vikten och köra riktigt djupa tills tekniken sitter. Det fungerade iaf för mig.
Försökte mig på att köra på tungt direkt men ju mer ostabilt det var desto mer smärta och obehag. LIte krångligt övning att lära sig perfekt men den är riktigt trevlig när man väl gjort det -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.