Body Loggen

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 82 total)
  • Author

Hur jobbar du att du hinner träna 4tim 40 min ?
    Hinner du med så mkt träning på grund av att du håller på utbilda dig?

ja lisa flickan ”vi” blir lite avis på mängden ledig tid du har :emo-thumb
    tycker du ska dela med dig lite ledighet till mig nu haha :P

haha njut du av ledigheten å våren tösen ;) å sammla krafterna dina låter som att du behöver det när hösten drar igång :P

du får snart lägga upp lite färska bilder på formen!!:)

En vacker dag kommer du hata allt som heter cykling, yoga, promenad, kcal, gram…..

tro mig….

LisaA wrote:
    Jasså det tror du:D !?

Jag är 5 år äldre än dig och har tränat så här sedan 1993 mer eller mindre så nej, tro mig, jag tröttnar inte:D

:emo-thumb

mm klart det är fint å ha ett heltids jobb förstår att du längtar, och att jobba med fitness/hälsa är ju kanon skoj! fint pass flickan, nu laddar jag för ett axel/triceps pass blev att vi flyttade på benpasset, ha d kul på yogan.

haha där kröp den riktiga don juan fram, knäcker oss alla :emo-thumb

huvudsaken man mår gött själv ppl, det all träning går ut på inte vad andra tycker och tänker, som med livet i övrigt, sen så visst finns det massor av ohälsosamma sätt att träna på, både att köra för mycket cardio, felaktigt och för tung styrketräning, fel mat, för lite mat, för lite sömn, och då ska vi inte ens prata om allting annat som även det tillhör vardagen för way to många seriöst och hårt tränande…
    hård träning är nästan aldrig hälsosamt btw, men jävligt kul… :)

kör hårt lisa och du med don juan :P

tror jag inte på utan bildbevis :p ;) *s*

kanon bra matintag idag vännen

du blir en bra pt man kan se upp till Lisa :|

nått fel på att vilja gå ner i vikt på ett bra och sunt sätt?

LisaA wrote:
    Viktigt med skönhetssömnen:)

Ok, kanske bild i mon, jag har brieost mage nu…:D

tack själv, haha ska påminna dig imorgon :P sleep tight tjejen :emo-thumb

det verkar vara många som lägger sig i hur mycket lisa äter o tränar….
    gjorde jag oxå för nåt år sedan…:o men lisa har ju faktiskt till och med ”bulkat” en period så hon testar sig fram.
    sen kom lisa fram till att hon INTE vill tävla utan kör på i sin stil.

lisa är inte ensam om att köra många pass, det finns många såna träningstokiga tjejer o killar ute på gymen.utan dem skulle alltför många pass bli inställda på många gym i sverige.
    jag menar, hon leder många pass o hoppar säkert in som vikarie så fort någon är sjuk. visst många gnäller att ”de träningstokiga” inte borde träna så mycket men som sagt,många gånger är de räddare i nöden på gymen för sina motionärer!!

o sen om lisa kommer att tröttna på allt vad träning heter….det får väl tiden utvisa o vad spelar det för roll nu? allt har sin tid!
    jag är helt övertygad om att jag själv till exempel inte kommer hålla på o träna o tävla resten av mitt liv. det gör jag NU för det betyder mycket för mig nu, men det gör det kanske itne om några år….

många som lägger sig i ALLT FÖR MYCKET hur andra tränar är oftast de som skulle vilja vara lika flitiga själva , men av en eller annan anledning inte kan/orkar… :)

Lisan wrote:
    athleticmia: WORDS! Du har så rätt så rätt! , det är ju kul att vara ”poppis” dock=) … Att ha en journal online så får man räkna med en del avundsjuka och det dåliga samvetet hos andra kommer lätt fram:) . Jag vet det, sånt möter jag varje dag:) . Jag skiter totalt i vad andra skulle mena, jag mår toppen och så länge jag gör det fortsätter jag. Folk skriver så mycket piss och det får man bara räkna med online. :)
    Ut och rör på er nu tjockisar:p

haha. Mycket skön attityd du har Lisa. Och det stämmer bra det att många skulle vilja ha din ork och vilja att uppnå sina mål. Att du tar dig genom långa träningsdagar med glädje är en PT:s bästa egenskap.
    Det är bara att fortsätta så.
    Jag tittar in här ibland för inspiration.

Lisan wrote:
    athleticmia: Folk skriver så mycket piss och det får man bara räkna med online. :)
    Ut och rör på er nu tjockisar:p

:emo-thumb till dig lisa :P (å till athleticmias post här ovanför)

beundrar dig som kan äta bara en kanelbulle!

jag tar fyra om jag väl ska…:p

men i o för sig….så jäkla dyrt det är i norge så ! :D
    fick uppleva det i helgen….blev dyrt godis att frossa i efter tävlingen kan du tro! men jag hittade ju amerikanska choklad-varianter som itne finns i sverige så det fick kosta vad det kosta ville….:nod

Lisan wrote:
    athleticmia: Det är inte svårt:p Lustigt att du skriver det, jag tänkte på dig på kvällen och jag förstod du skulle få ett dyrt fross-kalas:D Här snackar vi dyra matbitar, så en kanel bulle räcker länge. Jag fick shock själv första gången jag skulle handla smågodis här 5 ynka bitar, 50 spänn..fy fan:p [/B]

Här äter vi med andakt varje bit på tallriken =)

inte konstigt mina motståndare var i bra form :emo-thumb

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 82 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.