Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Body Loggen
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 maj, 2006 at 21:12 #1009947Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:inte konstigt mina motståndare var i bra form :emo-thumb
hehe, fasen, man kanske skulle flytta till norge
willys ligger 40 meter ifr[n mig, ingen h;jdare, 4 sp’nn fr en 100 grams choklad, iofs ingen j’ttego chokladoch sen s[ har jag tryckt p[ n[n knapp p[ mitt tangentbord, s[ orden blir s[d’r, vet inte hur jag f[r tillbaka det :ike:
11 maj, 2006 at 21:13 #1009948Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:hehe, fasen, man kanske skulle flytta till norge
willys ligger 40 meter ifr[n mig, ingen h;jdare, 4 sp’nn fr en 100 grams choklad, iofs ingen j’ttego chokladoch sen s[ har jag tryckt p[ n[n knapp p[ mitt tangentbord, s[ orden blir s[d’r, vet inte hur jag f[r tillbaka det :ike:
som ett exempel kostade 1 hg jellybeans 30 norska!!!
3 kulor glass 45 norska!!!
11 maj, 2006 at 21:16 #1009949Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:som ett exempel kostade 1 hg jellybeans 30 norska!!!3 kulor glass 45 norska!!!
fy fan rent ut sagt:D
eget bak!11 maj, 2006 at 21:17 #1009950Anonym anvandareMemberegen bak
11 maj, 2006 at 21:18 #1009951Anonym anvandareMemberMilia wrote:egen bakhehe, ’r det p[ norrl’ndska det __
n’, ska inte spamma din journal mer Lisa
11 maj, 2006 at 21:57 #1009952Anonym anvandareMemberhahaha….mums med kanelbullar….mycket smör och vaniljsocker i:P
ska baka med mig lite bullar till NOGP, om du kommer dit så klart du ska få en bulle*skyll på mig bara*
11 maj, 2006 at 22:51 #1009953Anonym anvandareMemberhahah tycker du e grym Lisa
12 maj, 2006 at 13:15 #1009954Anonym anvandareMemberQuote:Ursprungligen postat av LisaA:
LisaA om jag får be
Om du bara är ute efter sund träning som bara gynnar hälsan kanske du hamnat på fel forum
Kroppsbyggning och Fitness är inte sunt=) Då blir LisaA en light variant bland kroppsfreaken här helt plötsligt om du tänker dig om 2 sek…LisaA/Lisan (inte lätt att hänga med i svängarna):
Nu har jag tänkt många sekunder och nej, jag tycker inte din metod är sundare ändå. Men det är ditt liv och du gör vad du vill med det, du vet bäst själv vad du pallar med, och jag gör vad jag vill med mitt.
Så BODY skulle bara vara ett forum för de som inte tränar sunt? Nej, jag håller inte med, jag tycker nog det finns en plats här för mig också, även om jag tycker lagom är bäst .
Mitt inlägg i Vanessas journal var inte menat som kritik till dig utan mer en uppmuntran till henne och jag ser ingen anledning att bli irriterad över det.
Jag är inte ute efter att såra någon och jag menar heller inte något illa. Jag är inte avundsjuk (trivs bra med min balans träning/mat) utan jag har bara extra långa tentakler ute, eftersom jag själv har en svår tid bakom mig när jag tappade balansen med träningen och maten och blev svårt sjuk.
Detta är något som jag inte önskar någon annan, och det är enda anledningen till att jag tycker det är sundast att inte väga sig varje dag, eller träna för mycket, åsikter som är mina och som jag har rätt att uttycka precis som andra har rätt att uttrycka sina.Återigen, jag har aldrig menat något illa utan endast uttryckt mig av omtänskamhet. Sen är det väl upp till dig hur du tolkar det.
Jag önskar dig i alla fall all lycka med livet och träningen.
12 maj, 2006 at 13:52 #1009955Anonym anvandareMemberbra att du slår till bromsen nu lisa, 13.8%bf är väldigt lite för en tjej som inte ska stå på en scen inom en snar framtid, så tummen upp för ett ökat matintag så du stabiliserar formen och för att du har koll på läget
(-2.5kg/v är att pusha det med om man vill behålla muskelmassan under viktnedgången).
tycker du verkar vara helt klar för denna sommar för att vara ärlig, som sagt bikinin ska ju sitta oxo :emo-thumb
12 maj, 2006 at 13:55 #1009956Anonym anvandareMembermikael.H wrote:bra att du slår till bromsen nu lisa, 13.8%bf är väldigt lite för en tjej som inte ska stå på en scen inom en snar framtid, så tummen upp för ett ökat matintag så du stabiliserar formen och för att du har koll på läget(-2.5kg/v är att pusha det med om man vill behålla muskelmassan under viktnedgången).
tycker du verkar vara helt klar för denna sommar för att vara ärlig, som sagt bikinin ska ju sitta oxo :emo-thumb
Ja det är bara till att köra hårt nu sista biten mikael, så sitter nog bikinin perfekt på dig med
12 maj, 2006 at 15:22 #1009957Anonym anvandareMemberNu blev jag också sugen på bullar
Tur att man inte dietar än iaf. hehe
Vissa journaler får jag tydligen undvika från och med nästa vecka då det verkar bli lite väl mkt bilder på mat istället för träningXavier : Nä Mikael.H har i ett PM till mig avslöjat att han kommer använda en rosa baddräkt med glitter på i sommar. Han tycker tydligen han ser fet ut i bikini :p
13 maj, 2006 at 20:13 #1009958Anonym anvandareMemberHejsan! Har nog inte skrivit något här tidigare! Sett att du oxå är instruktör, kul! Är det vanligast att ha instruerandet som en bisyssla (som i Sverige) eller kör många på heltid i Norge?
Lite kul å se hur det funkar ute i europa! Vet att de ofta kör på heltid i både Irland o Spanien med ca 20pass/v, så där ligger vi båda i lä!
Kör på! Gillar dina fina mat-bilder, de är verkligen aptitliga!
14 maj, 2006 at 04:07 #1009959Anonym anvandareMembergl med examen idag nu är det snart läggdags för lilla micke så när man vaknar till liv förväntar jag mig att du grejat din yoga examen :emo-thumb
ååå ne nu väntar kudden så man kommer upp i tid till bubbelpoolen och vattenrutschkanan imorgon (jobbig dag )
14 maj, 2006 at 08:36 #1009960Anonym anvandareMemberLisaA wrote:Har snart andra examen på PT..nervöst värre:| …yoga examen i morgon…Lycka till! :up:
14 maj, 2006 at 15:36 #1009961Anonym anvandareMemberdont be avis flickan, det finns plats för dig med i bubbelpoolen, d vet du
ah låter inte helt lätt men det grejar ni två, kör hårt nu idag med examen så får du berätta sen hur det gick, så får vi hoppas på ett bra svar inom några veckor, höres!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.