Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Body Loggen
Glutamin finns att köpa i Norge. Se f.ex. hos proteinfabrikken.no, internutrition.no eller någon annan norsk webbutik.
Men ja, Norge är ett litet ”rart” land..
du är säkert mycket hårdare än vad du försöker få det att låta här inne man är ju själv himla självkritisk oftast
dina mått är inte många cm mer än vad mina är! och då är du mycket längre än vad jag är! tecken på att formen är god!:emo-thumb
Och jag skriver på norska till en som egentligen är svensk:|
Trevlig helg till dig också!
Ha en bra helg Lisa , Jag ska själv äta Lax ikväll med Paulina och Warrior och imorgon är det ätardag!!!!!!!
Mer vikt kan lika gärna innebära mer resultat även om tekniken inte blir perfekt. Ett tips är annars att när du inte orkar fler reps strikt så fixar du några till med fusk. Går att tillämpa på de flesta övningar förutom marklyft osv där skaderisken blir högre.
Jag gillar iaf att blanda smått ostrikta tunga reps med superstrikta likaväl som att blanda lågrep med högrep. Min syn på saken iaf.
Skadar väl inte att testa ifall du inte är helt nöjd med det sätt du kör på nu.
Du försvann och Mikael H försvann har ni ngt på G eller
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY