Cyrlys träningsdagbok

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Cyrlys träningsdagbok

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 391 total)
  • Author

no problem, tycker ditt utgångsläge ser bra ut.. får vi någon bild på benen också? :D

Sleep83 wrote:
    no problem, tycker ditt utgångsläge ser bra ut.. får vi någon bild på benen också? :D

Tack,tack,låter bra ju=)
    Ska lägga upp bilder på benen också:frust: skulle helst vilja vänta ett tag, så man kommer lite mer iform:o

ciao.

…Men e de inte min gamla ”kollega” från FHM??=) här ska jag minsann se till att du tränar hårt hihi!! Lycka till Kram /Sara (Norrköping)

KiCkO wrote:
    …Men e de inte min gamla ”kollega” från FHM??=) här ska jag minsann se till att du tränar hårt hihi!! Lycka till Kram /Sara (Norrköping)

Nämen heeeeeeeeej gummman!!!!:D Jodå, visste är det jag:D
    Håller koll på din blogg jag med,vettu!!
    Justa nu håller jga på att kurera mig, är sjuk,buhu, så ingen träning för mig,tyvärr. Så typiskt när man nyss startat upp den här journalen:evil:
    Men som jag sagt tidigare kommer jag igen nästa vecka!!!!!!:up:
    Massor av kramar till dig tjejen!!!

Får ta o krya på dig !! mycket C-vitamin o vila, =)

jaha, nu har jag sovit,hängt framför datorn,sovit och SOVIT lite mer!!
    Försökte mig på lite armhävningar och situps här hemma på golvet;) de skulle jag inte gjort, flåsa som en liten gris och fick en huvudvärk som hette duga! Ja,ja är man dum å inte vilar får man väl skylla sig själv antar jag:o Men det är ju dööööööööötrist att vara hemma ju! Har ju liggsår nästan*ler* av att slappa så mkt.:(

Inte träna när man är sjuk, försök gå ut o få lite frisk luft..Vila upp dig ordentligt ät mycket mat(om du kan/orkar)så kommer du vara sjukt laddad inför träningen när friskheten kommer..Tänk långsiktig, dumt att träna för tidigt o dra på sig något hjärfel eller virus..Krya på dig nu..

013 wrote:
    Inte träna när man är sjuk, försök gå ut o få lite frisk luft..Vila upp dig ordentligt ät mycket mat(om du kan/orkar)så kommer du vara sjukt laddad inför träningen när friskheten kommer..Tänk långsiktig, dumt att träna för tidigt o dra på sig något hjärfel eller virus..Krya på dig nu..

mmm, jo,jag vet,men det kryper i kroppen,he,he. Ska ta de lugnt å bara vila:| . Går kanske en promenad imorrn om jag mår bättre.

Hej svejs!

Eftersom jag inte har något att göra när snoret blockerar näsborrarna, slemmet och smärtan i halsen, hindrar mig från träna, så har jag tagit lite kort på mina ben. Någon nytta ska man väl göra:p he,he.

en till…

nähä???? det verkar inte ¨gå att få ner dom andra????:frust:

Hej Gumman! Dina ben ser bra ut! Gäller bara att bli frisk ordentligt nu så du orkar lite extra knäböj=) Krya på dej! Kram /Sara

Schyssta spiror bruden!! :nod
    Hur länge har du tränat förresten? Var du o kollade på MTGP? Tänkte eftersom du bor i Väserås o allt. Själv åkte jag inte dit pga skola o brist på pengar. :(

Krya på dig kramar :friends:

KiCkO wrote:
    Hej Gumman! Dina ben ser bra ut! Gäller bara att bli frisk ordentligt nu så du orkar lite extra knäböj=) Krya på dej! Kram /Sara

Jaaaaa viiiiiil bli frrrriiiiiiiiiiiiisssssssssskkkkkkk nuuuuuuuuuuuuu:(
    Knäböj, u name it, ska pumpa tills jag inte kan gå på måndag!!!!!

Kram på dig!!!!

(Emelie)

Tack snälla du,det värmer! Men ska piska dom jäklarna mer,mer,MER!

Yepp, jag var där å kollade8) SÅ inspirerande!! Fasiken va peppad jag blev! Det var efter det jag blev medlem är och startade min träningsjournal:D

Synd att du missade. Kommer ju fler tillfällen=)

Kram,kram!

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 391 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.