Cyrlys träningsdagbok

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Cyrlys träningsdagbok

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 391 total)
  • Author

Är du från Västerås, vilket gym tränar du på?

:fever: Krya på dig hoppas att det inte är nån långvarig förkylning du åkt på.

Trevlig helg!

Busan wrote:
    Är du från Västerås, vilket gym tränar du på?

:fever: Krya på dig hoppas att det inte är nån långvarig förkylning du åkt på.

Trevlig helg!

Jag tränar på N´joy=) Ser att du e från V-ås,vart tränar du?

Tack, börjar känna mig lite bättre:)

Halloj!!
    Idag känner jag mig bättre!
    Har sovit,hängt på forumet som en döskalle, sovit och sovit lite MER. Någon nytta bör ju det ha gjort, känns som det iaf:o Så imorrn blir det iaf en morgonpromenix8) hoppas att jag kan få vädret på min sida. Annars är det bara att flänga på sig regnstället, ut och pinna:D Längtar ,längtar lääääängtaaaaar!!!
    Börjar få en ostbåge-liknande rygg nu när jag suttit framför datorn så mkt;) känner mig inte speciellt spänstig eller hot, hahahaha!

Ha de bra folks!!!!

Denicé wrote:
    Halloj!!
    Idag känner jag mig bättre!
    Har sovit,hängt på forumet som en döskalle, sovit och sovit lite MER. Någon nytta bör ju det ha gjort, känns som det iaf:o Så imorrn blir det iaf en morgonpromenix8) hoppas att jag kan få vädret på min sida. Annars är det bara att flänga på sig regnstället, ut och pinna:D Längtar ,längtar lääääängtaaaaar!!!
    Börjar få en ostbåge-liknande rygg nu när jag suttit framför datorn så mkt;) känner mig inte speciellt spänstig eller hot, hahahaha!

Ha de bra folks!!!!

Skönt att du börjar känna dig bättre!!
    Din vila gjorde nog susen!
    Mmm,såååååååååå härligt med morgonpromenader!!Idag är det solsken här och inget regn eller storm,härligt!Du är som mig,på med regnstället:inget dåligt väder ska få mig att stanna inne,Hehe!
    Ett tips:stretcha ryggen lite när du suttit LÄNGE vid datorn!!
    Ha en skön dag!!!!//S*

Denicé wrote:
    Jag tränar på N´joy=) Ser att du e från V-ås,vart tränar du?

Tack, börjar känna mig lite bättre:)

Jag tränar oxå på N´joy.
    Vi får väl ta ett styrkepass ihop nån gång. :bb:
    Skönt att du börjar känna dig bättre!
    Ha en skön dag i solen!
    Kramiz

Busan wrote:
    Jag tränar oxå på N´joy.
    Vi får väl ta ett styrkepass ihop nån gång. :bb:
    Skönt att du börjar känna dig bättre!
    Ha en skön dag i solen!
    Kramiz

Gud va kul att du tränar där du med!!Sjölvklart ska vi träna tillsammans!! Jag brukar träna mest efter jobbet, typ vid fem,sex-taget=)

Kram,kram!

SUSAN wrote:
    Skönt att du börjar känna dig bättre!!
    Din vila gjorde nog susen!
    Mmm,såååååååååå härligt med morgonpromenader!!Idag är det solsken här och inget regn eller storm,härligt!Du är som mig,på med regnstället:inget dåligt väder ska få mig att stanna inne,Hehe!
    Ett tips:stretcha ryggen lite när du suttit LÄNGE vid datorn!!
    Ha en skön dag!!!!//S*

Japp, nu är jag piggelin, blev morgonpromenix idag, hääärlig, men kyligt,buhu.

Ha,ha så du låter heller inget väder stoppa dig=) Bra!

Ostbågs-ryggen är nu stretchad=)

Kram,kram i yrvädret!!

Måndag, blir det PISk av för benen,YES!!!! :D

Denicé wrote:
    Gud va kul att du tränar där du med!!Sjölvklart ska vi träna tillsammans!! Jag brukar träna mest efter jobbet, typ vid fem,sex-taget=)

Kram,kram!

Jag brukar köra runt sex-tiden, måndag-torsdag.
    Den här veckan vet jag inte hur det blir med träning
    känns som jag håller på att bli förkyld, har haft ont
    i halsen hela helgen. Inge roligt! :(

Men vi får väl höras om en dag då vi kan köra.

Ha det så bra och PISKA benen ordentligt idag! :D

Kramelikram

(Busan)Nämen ååå så trist att du har ont i halsen:( fy, jag vet hur det känns,BLÄ!!! Krya på dig nu så vi kan köra ett pass ihop snart!!! Kram på dig!

Kändes bra att träna igår=) Suuuuuuuuperbra!!! Gjorde om lite i mitt träningschema, blev armar istället för ben,he,he. Kommer nog att ändra igen, beror lite på hur mitt schema på jobbet kommer att se ut. En sak är säker iaf, det är att måndag är INGEN bra bendag för mig:| . Det jag har känt, är att jag kör mkt tuffare om jag kör ben mitt iveckan. Så det kommer nog att bli så i fortsättningen. Skriver hela upplägget för igår när jag kommer hem ikväll:)

Ha de gött så länge allihopa!

Wiieeeee!!!!

Vilket väder vi haft idag!!! Det firade jag med sallad och en mjuuuuukglass:p på ett litet matställe nere vid vattnet med min sambo som fyller år idag:fun: Sol, sol, härligt! Idag har jag vila, ingen träning,sitter hemma och pluggar på körkortet, buhu…

Så här såg måndagens träning ut:
    morgonpromenad 7.30-8.20.

På gymet, 8-12 rep:

Dipps i gravitron 25,20,20,15 kg

Hammercurl 8,8,8,8 kg

Frenchpress 16,16,16 kg superset med:
    Bic.curl 16,16,16 kg

Pushdown 5,6,6,6, plattor(vet fortfarande inte hur många kg de är:frust: superset med:
    Scottcurl 4,5,5,5 plattor

Avlutade med 20 min på stepmaskinen.

Sedan hem och äta dinkelpasta med lax och grönsaket MUMS!!! kram banan alla!!!

Tjena,tjabba ,hallå=)

Idag fick jag benen att BRINNA!!!!! Jäklar va jag tog i, ja tror jag drack upp 2 hela fulla vattenflaskor, så törstig alltså!

Så här körde jag:

Utfall i smith m.bakre benet på bänk: 50,40,40,40 kg

Raka marklyft: 30,35,40 kg

Tåhäv på stepbräda 3xMax

Gluteuskick: 30,30,35,35 kg

Sitt. benpress: 80,80,80 kg

Ligg.legcurl: 20,20,20,15 kg =/ SÄMST!!

Avslutade med 25 min cardio på cy

Denna vecka har jag hoppat lite i ordningen pga schemaändringar på jobbet och sådant. Jag har egentligen splittat benträningen på 2 dagar, så det skulle vart fokus på baksida idag(de var de iof lite ändå) Men det får gå ändå=)

Idag gick köpte jag en köksvåg:p MEN jag insåg när jag kom hem att det skulle vart bättre med en DIGITALVÅG juuuu! Eller? Vad säger ni? Får väl byta den i värsta fall:frust:

Nu blir det en kesella och hopp i säng. Morgonprommis imorrn8)

Ha det bra alles!

Digitalvåg är bra att ha,, svar ja=)

tummen upp för digital våg !!! min bästa vän.. hehe

gutt med ett riktigt ben pass !! kommer kännas gutt imon när du ska gå på toan o försöka komma upp därifrån…*fniss*

Denicé wrote:
    Tjena,tjabba ,hallå=)

Idag fick jag benen att BRINNA!!!!! Jäklar va jag tog i, ja tror jag drack upp 2 hela fulla vattenflaskor, så törstig alltså!

Så här körde jag:

Utfall i smith m.bakre benet på bänk: 50,40,40,40 kg

Raka marklyft: 30,35,40 kg

Tåhäv på stepbräda 3xMax

Gluteuskick: 30,30,35,35 kg

Sitt. benpress: 80,80,80 kg

Ligg.legcurl: 20,20,20,15 kg =/ SÄMST!!

Avslutade med 25 min cardio på cy

Häligt benpass tjejen!!!
    När var du och tränade igår? Jag var och tränade mellan 17:00-18:30.
    Jag är ju lite nyfiken på vem du är! :D
    Ha en skön dag i solen!
    Kramiz

Tycker du definitivt ska byta vågen. Så smidigt med en digitalvåg när man kan ”tara” (nolla) allt med en tallrik eller kastrull på och bara ösa på önskad mängd ris eller vad det är. Blir klart mycket enklare och precisare med en digital! :up:

Kör så det ryker nu Denicé! :emo-thumb

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 391 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.