Cyrlys träningsdagbok

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Cyrlys träningsdagbok

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 391 total)
  • Author
    013 wrote:
    Digitalvåg är bra att ha,, svar ja=)

He,he:o visste väl de,jaha, då e d ju bara att springa iväg och byta ut skrället imorrn=)

Tjingeling!

MarQes: :) Tack,jag kör så de ryker:D Benen kan jag knappt gå på idag,ha,ha! Ser ut som en stelopererad lyktstolpe:|

Ha det bra i solskenet!

Vågen skall bytas PRONTO! =)

Busan wrote:
    Häligt benpass tjejen!!!
    När var du och tränade igår? Jag var och tränade mellan 17:00-18:30.
    Jag är ju lite nyfiken på vem du är! :D
    Ha en skön dag i solen!
    Kramiz

Hello!!

Jag var där mellan 13.30-15.30.

Men imorrn, på fredag kör jag vid 17.30, jag har en röd ros i knapphålet, he,he, närå. Jag e ju dönyfiken på vem du är också. Jag tror att jag skulle känna igen dig, du har ju en bild på dig på din sida.

Jag kan beskriva mig så du kan heja om du känner igen mig(eller tvärtom då såklart): Svart, halvlångt, lockigt hår som oftast hänger i en hästsvans. 1,71 cm, normalbyggd. Är halvgrek och det syns nog :D Har alltid med mig en svart bok där jag skriver mina träningsresultat.

Hoppas vi ses imorrn då!!Kram,kram!

Ooops, det här kanske jag kunde ha skickat i ett privat meddelande..he,he..

LadyS wrote:
    tummen upp för digital våg !!! min bästa vän.. hehe

gutt med ett riktigt ben pass !! kommer kännas gutt imon när du ska gå på toan o försöka komma upp därifrån…*fniss*

Å HERREGUUUUUUUD, jag fick fan träningsvärk samma kväll! Den kom iaf smygande då… Ja, jag har ju lite problem med att sitta och så,toaletten ska vi inte prrrrrraaaaataaaa om, hi,hi,hi:p Men det gör ju sådär ont-skönt när man har träningsvärk=) Men de känns fenomenalt skönt ändå!

Kram!

Hola!

Sitter här på jobbet och smygskriver, hi,hi. Ska faktiskt träna här på jobbet idag:D Jobbar ju på en sjukgymnastmottagning, så vi har ju ett komplett gym. Gött, lugnt och skönt blir det för jag tränar efter jag stängt här, då är jag alldeles själv, kan spela min egen musik HÖGT som bara den:buttrock:

Idag blir det rygg och mage, de gillar jag som bara den att köra!! Gillar iof att köra allt:D Sen 20-30 min cardio…ooo stackars mina BEEEEN!:( Ha,ha,ha! Skriver träningsrapport ikväll=)

Mors på er allesamman!

Denicé wrote:
    Hej igen allihopa!
    Nu har jag bestämt mig för att lägga upp en träningsdagbok där ni kan följa min(förhoppningsvis) framsteg=)

Jag är 26 år, 171 cm och väger 61 kg. Är sugen på att ev tävla i framtiden:D Har suttit upp delmål att nå på vägen. Målet nu är att komma lite i form till sommaren, lite mer synliga muskler och mindre fett,tack!

Så här ser mitt upplägg ut i stort:
    Jag tränar 5 dagar i veckan styrketräning,boxning, varvat med morgonpromenader ca 4 dagar i v. (morgonpromenaderna har jag inte kommit igång med än SÅ himla trött på morgonen) Träningspassen börjar jag skriva imorrn, måndag.

Kommer lägga upp lite bilder på hur jag ser ut i nuläget, dom är inge vidare bra. Jag kan ju inte posera eller spänna ordentligt ju :) jag har iaf försökt.

Jag är oerhört tacksam för all hjälp jag kan få!

Från en lika stor träningsnarkoman som du! /J.

Denicé wrote:
    Å HERREGUUUUUUUD, jag fick fan träningsvärk samma kväll! Den kom iaf smygande då… Ja, jag har ju lite problem med att sitta och så,toaletten ska vi inte prrrrrraaaaataaaa om, hi,hi,hi:p Men det gör ju sådär ont-skönt när man har träningsvärk=) Men de känns fenomenalt skönt ändå!

Kram!

ja visst är det skönt med sån träningsvärk…!! Bara o köra på !! :emo-thumb

jag har oxå grym träningsvärk idag…skulle kört ben, men finns inte en chans att ja skulle ens ha klarat av att köra nått…för har riktigt ont i hela kroppen.. *fniss*

Torsdagens träning!

Axlar,bröst.

Axelpress m. z-stång: 10, 15,15,15 kg

Hantellyft åt sidan,böjd armbågsled: 6, 7.5, 7.5, 7.5 kg

Ligg. omv. flyes: 10,10,10,10 kg SJUKT SVAG I DENNA ÖVNING!!!:(

Ligg. flyes (bröst): 10,10,10,10 kg

Stående flyes i cable(bröst): 15,15,15 kg

Ligg. bröstpress: Glömde köra denna övning??Helt förvirrad, ha,ha,ha!

Avslutade med 20 min cy+ 30 min Powerwalk hem.

Passet kände bra, bara trist att man är så j-vla svag i dessa muskler!! :(
    Ja,ja, bara att köra på=)

Dagen startade jag med en fantastisk morgonpromenad i solskenet!!! Roliga Rix morgonzoo i hörlurarna, haha,dom får mig alltid att skaratta:D Folk tittar konstigt på mig när jag går runt å smågarvar för mig själv,he,he! Blev dock ingen cardio efter gymet för jag tog alldeles för lång tid på mig att träna, så dom började stänga;) Vet inte vad jag hade tankarna idag?
    Här kommer dagens godis:

Dagens pass, RYGG OCH MAGE:

Chins i gravitron: 30,30,30,30 kg assisterande.

Hög rodd i roddmaskin: 25,25,30

Lats, brett grepp: 20,30,30,30

Ryggresning: 3×15

Sittande rodd,v-handtag: 30,30,30,

2 magövningar

Kram på er! Trevlig helg!

LadyS wrote:
    ja visst är det skönt med sån träningsvärk…!! Bara o köra på !! :emo-thumb

jag har oxå grym träningsvärk idag…skulle kört ben, men finns inte en chans att ja skulle ens ha klarat av att köra nått…för har riktigt ont i hela kroppen.. *fniss*

Aaaah, härlig jobbat tjejen! Trevlig helg på dig!!
    kraaaam!

Busan Hallå där, var du på gymet idag? Jag tyckte jag höll stenkoll, men inte såg jag dig? eller? Kram på dig! Hoppas du får en trevlig helg!

Denicé wrote:
    Dagen startade jag med en fantastisk morgonpromenad i solskenet!!! Roliga Rix morgonzoo i hörlurarna, haha,dom får mig alltid att skaratta:D Folk tittar konstigt på mig när jag går runt å smågarvar för mig själv,he,he! Blev dock ingen cardio efter gymet för jag tog alldeles för lång tid på mig att träna, så dom började stänga;) Vet inte vad jag hade tankarna idag?
    Här kommer dagens godis:

Dagens pass, RYGG OCH MAGE:

Chins i gravitron: 30,30,30,30 kg assisterande.

Hög rodd i roddmaskin: 25,25,30

Lats, brett grepp: 20,30,30,30

Ryggresning: 3×15

Sittande rodd,v-handtag: 30,30,30,

2 magövningar

Kram på er! Trevlig helg!

Bra jobba vännen!Bra ryggövningar du valt:up:
    Visst är det härligt med morgonpromenader:kicking:
    ha en skön helg!!//S*

Har nu läst igenom din journal och tyckte att du är jätte duktig.Skönt att du har blivit frisk igen. De där förskylningarna kan hålla i sig.
    Kollade även på bilderna:emo-thumb Sån form strävar jag efter till sommaren.
    Lycka till och ha en trevlig helg

SUSAN wrote:
    Bra jobba vännen!Bra ryggövningar du valt:up:
    Visst är det härligt med morgonpromenader:kicking:
    ha en skön helg!!//S*

Tack, ja dom känns väldigt bra=) Nu känns morgonpromenaderna bra, när jag kommit igång med dom, innan var jag så himla trött:O andra bullar nu:D Hoppas du haft en underbar helg, här har de blåst som bara den! Önskar dig en skön träningsvecka=)

Kram!

Jennie_80 wrote:
    Har nu läst igenom din journal och tyckte att du är jätte duktig.Skönt att du har blivit frisk igen. De där förskylningarna kan hålla i sig.
    Kollade även på bilderna:emo-thumb Sån form strävar jag efter till sommaren.
    Lycka till och ha en trevlig helg

Tackar, har nog kollat in din journal jag med,ser bra ut;) Lycka till, jobba hårt, med målet i sikte!

Kram ,kram!:)

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 391 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.