Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Cyrlys träningsdagbok
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 april, 2007 at 23:29 #844256Anonym anvandareMember
Phu vilken helg,jobba,jobba,jobba!
Jaha, vad kan jag säga….jag har haft TVÅ ätardagar:o Killen har ju fyllt år så det blev främmande BÅDE igår och idag….usch vad jag mår illa på mig själv. Jag vet, klart jag skulle kunna hållt fingrarna i styr, men jag släppte på det helt enkelt. Jobbigt bara när man får sådan¨ångest!Det har dock vart väldigt trevligt att ha familj och vänner här, inte så ofta man hinner att ses alla tillsammans.
Men,men, imorrn är det måndag, ny, härligt ,fräsch vecka=) Skönt att rensa kroppen och åka till gymmet!!
Ha en underbar vecka med skön träning=) Keep on going people!!!
Kram!Ps. Helgens träning har bestått av morgonpromenader i blåsvädret he,he.Ds.
30 april, 2007 at 05:53 #844257Anonym anvandareMemberDenicé wrote:Tack, ja dom känns väldigt bra=) Nu känns morgonpromenaderna bra, när jag kommit igång med dom, innan var jag så himla trött:O andra bullar nu:D Hoppas du haft en underbar helg, här har de blåst som bara den! Önskar dig en skön träningsvecka=)Kram!
Låter mycket bra:up:
Morgonpromenader är ju en underbar start på dagen!
Min helg har varit bra,men jobbat fre-mån natt;) Här har solen varit framme men inte så jättevarmt!
Min träningsvecka kommer bli riktigt jobbig,Coachen kommer på onsdag,Hehe…
Hoppas du får en bra träningsvecka med sköna morgonpromenader!Kram/*2 maj, 2007 at 14:50 #844258Anonym anvandareMemberDenicé wrote:Busan Hallå där, var du på gymet idag? Jag tyckte jag höll stenkoll, men inte såg jag dig? eller? Kram på dig! Hoppas du får en trevlig helg!Hallå där, nä jag var inte på gymet i fredags så du missade mig inte.
Jag var där i måndags och körde ett lätt pass, :ph34r: spanade lite efter dig men tror inte du var där.
Jag kommer nog att vila resten av veckan, känner mig inte riktigt 100% vet inte om det är allergi eller förkylning, 😥 jag vill ju träna!!! Det kryper i mig när jag inte får träna.
Nästa vecka hoppas jag att jag är ”fit for fight” igen, så då hoppas jag att vi ses på gymet!Ha det så gött & kör så det ryker!!!
Kramelikram
Susanne3 maj, 2007 at 18:04 #844259Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:Låter mycket bra:up:
Morgonpromenader är ju en underbar start på dagen!
Min helg har varit bra,men jobbat fre-mån natt;) Här har solen varit framme men inte så jättevarmt!
Min träningsvecka kommer bli riktigt jobbig,Coachen kommer på onsdag,Hehe…
Hoppas du får en bra träningsvecka med sköna morgonpromenader!Kram/*Tack så mycket!!
Hoppas din vecka med coachen gått bra!!!
Kram!3 maj, 2007 at 18:43 #844260Anonym anvandareMemberBusan : Jasså du, så du känner dig hängig, fy låter inge kul:( Hoppas du piggnar till snart så jag får se dig på gymet då!:emo-thumb
Ha det bäst och KRYA PÅ DIG!
Kram på dig!3 maj, 2007 at 18:55 #844261Anonym anvandareMemberLong time ago…. känns det som, har inte haft tid att skriva här tyvärr, min vecka har vart fullspäckad från morgon till kväll:| helt galet!
Har inte blivit någon träning förutom mina morgonpromenader, Buhu! Idag ska jag dock trrrrräääääänaaaaa, här på jobbet igen,känns larvigt nära och skönt!
Idag får bic+tric passet, tussas ihop med bröst+axel passet för att jag ska hinna träna igenom hela kroppen denna vecka! Men de fixar ja kul ju, kommer va helt blytung i hela överkroppen, ha,ha, ha, gött! Får superseta lite så jag inte blir fast här HELA kvällen, slutar ju sju, sent bara det tycker jag en härlig dag som denna!
Har bestämt mig för att regelbundet gå till en PT för fettmätning med kaliper, så jag ser lite andra resultat än på vågen. Kul!!! Hoppas det händer något bara……. Första mätningen kommer jag att göra nästa vecka någon gång. Lite nervig gick nämligen upp TVÅ kilo efter helgens ätardag!!!
Bort, bort, bort med dom och lite mer=) Snart är det ju sommar, vill inte stå i vassen juuuueeee:ph34r:Kram på er, hoppas på solsken i helgen!
3 maj, 2007 at 21:52 #844262Anonym anvandareMemberJepp, då var man hemma då, fyllt på med god mat=)
Dagens träning blev inte komplett då jag inte körde alla övningar jag brukar….men de får gå ändå!
Bröst,axlar+biceps+triceps
TRICET:
Dipps på bänk: 40,37,40,40 st
Hammercurl: 7 1/2, 10,10,10 kg
Ligg. bröstpress i maskin: 25,25,20 kgTRICET:
Hantellyft åt sidan: 6, 7 1/2, 7 1/2kg
Scottcurl: 25,30,30 kg
Pushdown m. rep: 25,30,30 kgSUPERSET:
Ligg. flyes i cabel: 10,10,10 kg
Mage: situp på boll 3x15st
Mage: sneda situp på boll 3×15 stSUPERSET:
Ligg. omvända flyes: 10,10,10 kg
Mage: Ligg. rumplyft 3×15 (ligger på rygg, benen upp i lufte, spänner till magen och lyfter upp rumpan en bit från underlaget)30 minuters powerwalk hem!
Känns ändå ganska ok:happy: Imorrn blir det ben! Lovley legs!!!! Sen är det bara hem snabbt, duscha,äta och iväg till nästa jobb från 21-03….huvva:( Tjingeling, hoppas ni får en bra helg!
8 maj, 2007 at 18:36 #844263Anonym anvandareMemberHola!
De börjar bli lite långt mellan mina inlägg märker jag, haft så mkt att göra, så det får komma lite i sista hand.
Träningen har gått bra, mest glad är jag nog över mina morgonpromenader som jag nu orkar ta mig upp till att gå Förr var jag så himla trött! Vet att dom funkar superbra för min kropp. Förra sommarn kom jag ner bra i vikt med mina promenader, kände mig nästan nöjd med fysiken då lite hårdare ben skulle jag dock vilja haft,he,he.
Imorrn ska jag ha föreläsning är lite nervös…har hållt på att planera så det blev bara en Powerwalk idag,bu! Ingen tid har jag haft till att göra kalipermätningen heller. Hm, det får bli nästa vecka, då jag inte har så mkt på tapeten!
Har dock fått lite problem med att äta kyckling=/ har liksom förätit mig på d, så jag mår illa när jag äter de! Så jobbigt, det är ju så bra mat! F-n! Jag har en tendens till att tröttna, de gjorde jag på tonfisk och lax också ett tag,det kan jag dock äta igen,phu. Kan fortfarande inte äta stekta äggvitor, det älskade jag förut!
Ja, ja, jag får väl hitta på något annat. Någon som vet om dom här vegetariska nuggets är ok att äta? En kompis sa att dom var jättegoda och trodde iaf att dom var nyttiga.
Kram!
8 maj, 2007 at 19:52 #844264Anonym anvandareMemberDenicé wrote:Hola!De börjar bli lite långt mellan mina inlägg märker jag, haft så mkt att göra, så det får komma lite i sista hand.
Träningen har gått bra, mest glad är jag nog över mina morgonpromenader som jag nu orkar ta mig upp till att gå Förr var jag så himla trött! Vet att dom funkar superbra för min kropp. Förra sommarn kom jag ner bra i vikt med mina promenader, kände mig nästan nöjd med fysiken då lite hårdare ben skulle jag dock vilja haft,he,he.
Imorrn ska jag ha föreläsning är lite nervös…har hållt på att planera så det blev bara en Powerwalk idag,bu! Ingen tid har jag haft till att göra kalipermätningen heller. Hm, det får bli nästa vecka, då jag inte har så mkt på tapeten!
Har dock fått lite problem med att äta kyckling=/ har liksom förätit mig på d, så jag mår illa när jag äter de! Så jobbigt, det är ju så bra mat! F-n! Jag har en tendens till att tröttna, de gjorde jag på tonfisk och lax också ett tag,det kan jag dock äta igen,phu. Kan fortfarande inte äta stekta äggvitor, det älskade jag förut!
Ja, ja, jag får väl hitta på något annat. Någon som vet om dom här vegetariska nuggets är ok att äta? En kompis sa att dom var jättegoda och trodde iaf att dom var nyttiga.
Kram!
Kul att det går bra för dig!:up:
Känner väl igen mig i det du säger om att föräta sig på nåt och sen mår man illa av bara tanken på det:( Så var det för kyckling för mig ett tag,men det har släppt till stor del nu.Kan äta det nån gång då o då,men inte varje dag tyvärr.
De där nuggets är väl ok om de inte är friterade?För du menar quornnuggets eller?8 maj, 2007 at 20:34 #844265Anonym anvandareMemberJa gillade benen också Nu saknar jag bara vaderna *krävande* Hoppas du slipper bli sjuk nu och att du fortsätter va motiverad!
9 maj, 2007 at 12:14 #844266Anonym anvandareMembercati wrote:Kul att det går bra för dig!:up:
Känner väl igen mig i det du säger om att föräta sig på nåt och sen mår man illa av bara tanken på det:( Så var det för kyckling för mig ett tag,men det har släppt till stor del nu.Kan äta det nån gång då o då,men inte varje dag tyvärr.
De där nuggets är väl ok om de inte är friterade?För du menar quornnuggets eller?Så jag är inte ensam om att tröttna på mat!He,he,he!
Yepp, jag menade quornnuggets, smakede dom en gång och dom var jättegoda. Behövs inte stekas heller, vi tillagade dom i ugnen=) Dom är inte friterade=) Ja, nu får jag lov att hålla uppe med kyckling ett bra tag, så kanske jag sakta men säkert kan börja äta det emellanåtHa det bra! kram!
9 maj, 2007 at 12:19 #844267Anonym anvandareMemberSleep83 wrote:Ja gillade benen också Nu saknar jag bara vaderna *krävande* Hoppas du slipper bli sjuk nu och att du fortsätter va motiverad!Tackar!Ha,ha, inte krävande, klart man bör se hel benen!Har fler bilder på HELA benen men lyckades inte ladda upp dom? Ska försöka igen!
nä, ja tänker f-n inte bli sjuk igen, blä, de orkar jag inte med, såååååå uttråkad blir man ju också
Ha det gött! kör hårt du med, för det gör du väl:emo-thumb9 maj, 2007 at 13:25 #844268Anonym anvandareMemberDenicé wrote:Tackar!Ha,ha, inte krävande, klart man bör se hel benen!Har fler bilder på HELA benen men lyckades inte ladda upp dom? Ska försöka igen!nä, ja tänker f-n inte bli sjuk igen, blä, de orkar jag inte med, såååååå uttråkad blir man ju också
Ha det gött! kör hårt du med, för det gör du väldeffar just nu, får se vart det bär. Blir en 3-4 gympass i veckan, ganska varierar men hårt när det väl gäller… Tänkte kanske lägga upp en journal när jag kör lite uppbyggnad igen, just nu är jag dock ganska nöjd med att snoka runt hos er andra…
Jag blir knäpp av o vara sjuk, klättrar på väggarna när jag suttit stilla en kvart typ…
Ja, lite baksida ben och vader hade inte skadat alls body kan dock va lite krångligt med bilderna…
lycka till nu!
9 maj, 2007 at 15:00 #844269Anonym anvandareMemberDenicé wrote:Så jag är inte ensam om att tröttna på mat!He,he,he!
Yepp, jag menade quornnuggets, smakede dom en gång och dom var jättegoda. Behövs inte stekas heller, vi tillagade dom i ugnen=) Dom är inte friterade=) Ja, nu får jag lov att hålla uppe med kyckling ett bra tag, så kanske jag sakta men säkert kan börja äta det emellanåtHa det bra! kram!
Nä verkligen inte!Riktigt typiskt mig faktiskt att äta nåt jämt tills jag mår illa och inte klarar av att äta det längre! :frust:
Tur ändå att det till slut GÅR att komma över,trots att det kan sin lilla tid.
Kanske ska testa de där quornnuggets.Kanske är en bra variationHa det bra och träna hårt!Kram!
9 maj, 2007 at 16:19 #844270Anonym anvandareMemberDenicé wrote:De börjar bli lite långt mellan mina inlägg märker jag, haft så mkt att göra, så det får komma lite i sista hand.Träningen har gått bra, mest glad är jag nog över mina morgonpromenader som jag nu orkar ta mig upp till att gå Förr var jag så himla trött! Vet att dom funkar superbra för min kropp. Förra sommarn kom jag ner bra i vikt med mina promenader, kände mig nästan nöjd med fysiken då lite hårdare ben skulle jag dock vilja haft,he,he.
Neeej, inte sista hand heller!! Vi vill ju läsa om din träning Denicé!! Hur många dagar i veckan kör du dina morgonpromenader nu? Skönt när man kommit in i det så blir man piggare av att ta sig upp o pallra sig ut. Tränar du någon styrka alls nu?
Hoppas allt är bra o att du är helt frisk nu!
Kram Emelie
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.