Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Cyrlys träningsdagbok
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 maj, 2007 at 22:51 #844271Anonym anvandareMember
EMELIE: Va gullig du är=) klart jag ska fortsätta skriva. Jo då, visst styrktränar jag, annars orkar jag ju inte existera,ha,ha,ha!! Har bara inte haft tid att lägga upp hur mina dagar har sett ut:( Har jobbat lite FÖR mkycket den här månaden;)
Morgonpromenader tar jag mån,tor,fre,lör,sön! Tisdagar och Onsdagar börjar jag 7.00, jag orkar bara inte gå upp halv fem för att gå morgonpromenad då Dom andra dagarna börjar jag senare.
Imorrn blir det bröst och axlar på jobbet igen, ska släpa med mig lillsyrran också så hon kommer igång lite nu!!
Kul att du ska springa!!! Håller alla tummar för dig tjejen!
Kram!!!!10 maj, 2007 at 06:06 #844272Anonym anvandareMemberDenicé wrote:EMELIE: Va gullig du är=) klart jag ska fortsätta skriva. Jo då, visst styrktränar jag, annars orkar jag ju inte existera,ha,ha,ha!! Har bara inte haft tid att lägga upp hur mina dagar har sett ut:( Har jobbat lite FÖR mkycket den här månaden;)Morgonpromenader tar jag mån,tor,fre,lör,sön! Tisdagar och Onsdagar börjar jag 7.00, jag orkar bara inte gå upp halv fem för att gå morgonpromenad då Dom andra dagarna börjar jag senare.
Imorrn blir det bröst och axlar på jobbet igen, ska släpa med mig lillsyrran också så hon kommer igång lite nu!!
Kul att du ska springa!!! Håller alla tummar för dig tjejen!
Kram!!!!Vad du ktig du är med dina morgonpromenader tjejen:up:
Lycka till på med bröst&axlar idag!Kör hårt!
KEP UPP THE GOOD WORK!kRAM//S*10 maj, 2007 at 07:42 #844273Anonym anvandareMemberHallå Denicé… ja jag började undra vart du tagit vägen… :p
Bra att du tränar på som vanligt. Jag har äntligen blivit av med min förkylning så jag har kört nu hela veckan, sååå skönt men attans vilken träningsvärk jag har i mina axlar. Men men smärta är skönt, hi hi!!!
Ha det så bra, vännen & kör hårt med syrran ikväll!
Trevlig helg!!
:friends:
Kram Susanne10 maj, 2007 at 14:22 #844274Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:Vad du ktig du är med dina morgonpromenader tjejen:up:
Lycka till på med bröst&axlar idag!Kör hårt!
KEP UPP THE GOOD WORK!kRAM//S*Tack snälla du för uppmuntran! Jag vill ju slipa till mig till sommarn=) då är det trrrrrräning som gäller, ska lägga lite mer fokus på förbränningsträning nu när det börjar närma sig!
Längtar tills ikväll! Ska bli kul att träna med lillsyrran också, har fått igång henne nu, det känns bra!
Ha en underbar helg, och lycka till med din träning. Grattis till dina Pb´n föressten!
Kram!
10 maj, 2007 at 14:29 #844275Anonym anvandareMemberBUSAN
Skönt att du blivit kvitt förkylningen, dom kan vara luriga dom, om man inte vilar ordentligt har dom en tendens till att klänga sig fast lääääänge!
Kul att du får komma igång igen på gymet:yahoo: vi måste ju se till att träffas någon dag och träna tillsammans! Jag kommer på måndag och kör, kl 18.30 tror jag ska köra ben då….har inte bestämt mig, har tyckt att det är segt att köra ben på måndagar men ska nog prova det ändå! Det är för mig det tuffaste passet i veckan:D
Hoppas vi ses en sekund i allafall så vi kan morsa på varandra!Kram på dig och trevlig helg!:friends:
11 maj, 2007 at 12:41 #844276Anonym anvandareMemberDenicé wrote:BUSANSkönt att du blivit kvitt förkylningen, dom kan vara luriga dom, om man inte vilar ordentligt har dom en tendens till att klänga sig fast lääääänge!
Kul att du får komma igång igen på gymet:yahoo: vi måste ju se till att träffas någon dag och träna tillsammans! Jag kommer på måndag och kör, kl 18.30 tror jag ska köra ben då….har inte bestämt mig, har tyckt att det är segt att köra ben på måndagar men ska nog prova det ändå! Det är för mig det tuffaste passet i veckan:D
Hoppas vi ses en sekund i allafall så vi kan morsa på varandra!Kram på dig och trevlig helg!:friends:
Tjena tjejen!
Jag tänkte köra ben på söndag, det tycker jag är skönast för då är det minst folk på gymet. Jag tycker oxå att det är den tuffaste och jobbigaste muskelgruppen att träna så därför vill jag göra det när det är lungt och skönt på gymet.
Men jag tränar måndag oxå, det är väl vid 18:30 tiden som jag är där jag med så då får vi väl :ph34r: spana efter varandra. Ja, vi får bestämma nån dag som vi kan köra ihop, skulle va kul. Hoppas vi ses på måndag i alla fall!!! Så man får se vem du är, supernyfiken! [/b]Ha det bäst & trevlig helg!
Kramizzz
15 maj, 2007 at 14:08 #844277Anonym anvandareMemberBUSAN: Jag var inte där i måndags, var tvungen att jobba över, kom inte hem förrän 21.00, phu! Blev bara en timmes morgonprommis för mig igår:(
Denna vecka kommer jag lägga gymträningen till slutet av veckan och ev sätta ihop vissa dagar, då jag har extremt tuff vecka nu. Jobbar 6 dagar denna vecka plus 2 nätter,de tar på krafterna. Nästa onsdag har jag teoriprov för körkortet, försöker lägga så mkt tid som möjligt på att plugga!!!
På fredag innan jobbet ska jag på anställningsintervju i Karlstad!!!
Sedan jobbar jag natt….zzzzzzIkväll blir det löpning!!!! Ser jag fram emot:p , får se hur bra flås jag har. Det var ett bra tag sedan jag sprang:( Får ta det lite lugnt i början, vill få tillbaka flåset jag hade i vintras/höstas8)
Efter jag gjort teorin kommer jag känna mig mer lugn, har stressat upp mig så mkt inför detta……
Ha en fortsatt underbar dag alles!!!
17 maj, 2007 at 15:56 #844278Anonym anvandareMemberUsch!!! Fy vilken svacka jag har hamnat i!! Har inte blivit någon träning all förutom morgonpromenaderna, jag har ingen lust alls att gå till gymet:cry:
Jag vet att detta inte är en klagomur men vill förklara varför jag inte tränat som jag borde.
Har det tufft på jobbet med en chef som verkligen är en BITCH mot mig! Vill säga upp mig, men vad ska jag då jobba med? Känner mig ganska vilsen och kluven. Allt blir säkert bättre men just nu känns det inget vidare:(
Längtar tills jag får tillbaka lusten att träna igen!
17 maj, 2007 at 17:05 #844279Anonym anvandareMemberVila dig när du inte jobbar och pluggar. Träningen kan vänta, du ska ju må bra också! Lycka till tjejen
20 maj, 2007 at 18:32 #844280Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Vila dig när du inte jobbar och pluggar. Träningen kan vänta, du ska ju må bra också! Lycka till tjejenTack snälla du:o
Jag försöker….
kram på dig:)21 maj, 2007 at 10:41 #844281Anonym anvandareMemberDenicé wrote:Usch!!! Fy vilken svacka jag har hamnat i!! Har inte blivit någon träning all förutom morgonpromenaderna, jag har ingen lust alls att gå till gymet:cry:Jag vet att detta inte är en klagomur men vill förklara varför jag inte tränat som jag borde.
Har det tufft på jobbet med en chef som verkligen är en BITCH mot mig! Vill säga upp mig, men vad ska jag då jobba med? Känner mig ganska vilsen och kluven. Allt blir säkert bättre men just nu känns det inget vidare:(
Längtar tills jag får tillbaka lusten att träna igen!
Låter inget vidare, tjejen. Hoppas att du får träningslusten tillbaka strax, så vi kan ta det där träningspasset tillsammans som vi har pratat om!
Det bästa du kan göra nu är att vila ut ordentligt! Jag hoppas verkligen att det ordnar upp sig på jobb fronten oxå så kanske träningslusten kommer tillbaka, att inte komma överrens med chefen kan sänka vem som helst!
Ha det bäst, vännen!
:friends: Susanne22 maj, 2007 at 15:18 #844282Anonym anvandareMemberBusan wrote:Låter inget vidare, tjejen. Hoppas att du får träningslusten tillbaka strax, så vi kan ta det där träningspasset tillsammans som vi har pratat om!
Det bästa du kan göra nu är att vila ut ordentligt! Jag hoppas verkligen att det ordnar upp sig på jobb fronten oxå så kanske träningslusten kommer tillbaka, att inte komma överrens med chefen kan sänka vem som helst!
Ha det bäst, vännen!
:friends: SusanneTack:o jag hoppas också det! Det är mycket just nu med jobb,chef och plugg:| Får se om jag kanske tar mig till gymmet i veckan ändå. Får se hur jag mår. Så här såg är inge kul att vara, men jag kommer tillbaka!!!
Kram!22 maj, 2007 at 16:20 #844283Anonym anvandareMemberKom igen Denicé, kämpa! :emo-thumb
Allt ordnar sig till slut!
22 maj, 2007 at 18:29 #844284Anonym anvandareMemberGäller att hitta en balans mellan träning, jobb, plugg och liv. Det är tyvärr mycket svårare än det verkar
Jag hoppas du lyckas hitta din balans så vi får se lite vadbilder snart
lycka till!
24 maj, 2007 at 15:58 #844285Anonym anvandareMemberTack snälla ni, allihopa! Ni är så stöttande:) jag blir så glad av att vara medlem på ett sådant bra och seriöst forum som detta.
Ja, jag försöker hitta balansen, har alltid tränat och jobbat mycket men nu har det kännts extra jobbigt.
En glad nyhet är att jag igår KLARADE KÖRKORTSTEORIN!!!!!:yahoo: Nu kan jag andas ut lite iaf, slipper komma hem och sitta med näsan i böckerna hela dagarna. Känns SÅ himla underbart!!!! Nu är det uppkörningen som gäller,det är mycket roligare och känns inte alls lika jobbigt!
Sleep83 :Har försökt flera gånger att lägga upp mina bilder som jag tog på vader och ben, men det går fortfarande inte:frust: ska be killen min om hjälp.
Ha det så bra alla, jag önskar er en underbar helg!
Själv är jag äntligen helt ledig, HELA helgen!
Kram! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.