Davids träningsjournal offentliggörs…

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Davids träningsjournal offentliggörs…

• This topic is empty.
Viewing 11 posts - 121 through 131 (of 131 total)
  • Author

Warrior: Tackar! Såg att du fixade 5*120 vilket är väldans bra! Nu plöjjer vi vikter utav bare den…

Mikael.h: Tackar, det var ett tag sen du dök upp! Busy?

Warrior: Ditt gamla rekord kommer snart vara historia, framförallt om du börjar köra lite mer lågreppare i bänken!

Hiiiman: Tack, japp nu är det bara till att mata järnet!

Gårdagens benpass blev verkligen en riktig tortyrupplevelse! Körde frontsquat så djupt jag kunde på 90kg samt ökade dessutom på knäböjjen i smithen med 10kg. Den kombination blev väldigt väldigt krävande. Var riktigt längesedan jag var så trött under ett träningspass! Kommer förmodligen inte öka på mer viktmässigt i ben förren tekniken sitter helt perfekt och alla övningar görs mycket kontrollerat och inte bara på ren vilja som nu…

Tisdagens träning: Ben, mage

Frontsquat: 3*8*90kg
    Knäböjj, smith: 3*10*130kg PB

Benpress, maskin: 3*10*200kg
    Vadpress sittande: 3*15*40kg
    Baksidan liggandes: 3*10*50kg
    Situpps: 3*massor
    Benkasst: 3*20 (Trodde jag skulle spy här…)

Gick ändå OK och det är ju alltid trevligt att ha ett nytt PB i bagaget…
    See ya

grattis till ett pb igen! håller med choklad mannen, du verkar ha hittat ett uplägg som passar dig.

jo jag har haft lite tid över för body på slutet, real life, flytt, jobb etcetera + gymmet såklart :P men nu är man här och kladdar igen *s*

kul å se att ni kör hårt i gbg!

Japp, det här programmet är som klippt och skuret för mig!

Körde axlar/triceps idag och matade på ganska friskt vågar jag påstå. Är ju bara en vecka kvar tills jag drar till tyskland nu så det är lika bra att köra tungt för när jag kommer tillbaka kommer jag vara piss klen…..SUCK!!!!

Dagens träning: Axlar triceps

Hantelpress sittande: 3*8*30kg
    Millitärpress: 2*8*70kg + 1*8*80kg + 1*8*75kg
    Hantel sideflyes: 3*10*10kg
    Reversed butterfly: 3*10*20kg
    Tricepsextention: 4*8*45kg PB
    Triceps cable rep: 4*10*20-25kg
    Dipps: 2*8 med 20kg runt midjan

synes

Warrior: Japp, det börjar sannerligen dra ihop sig… Men det är gött med bärs…

Torsdag och jag har precis avklarat ett rygg/bicepspass av guds nåde… Körde väldigt tungt idag på bicepsen och fick tyvärr en liten känning i armbågen men det är nog ingen fara. Bara till att kötta på så gått det går….

Dagens träning: Biceps Rygg

Bicepscurl preacher: 3*5*50kg, 3*5*45kg
    Sittande hantelcurls: 3*6-8*20kg
    Bicepsdrag i Cable med rep: 3*10*35kg (Ganska död här….)
    Rodd: 3*8*100kg
    Pulldowns: 3*8*75kg PB
    Dragmaskin: 3*10*80kg

Japp, kändes ändå ganska bra. Nu skall jag kolla upp ifall jag kan hitta något gym i Borås som jag kan träna på. Fick ett tipps idag om något ställe som skulle heta något som onyx eller nåt…

Ha de

Warrior: Tackar. Vi får allt ta och snacka lite träning nu till helgen! Jag har lite crazy ideer om de sista tre passen innan jag drar… får la se vad du tycker…

sätt ett pb varje pass innan tyskland nu mannen, det klarar du galant :)

å du, ta en tysk öl för mig med :P

Mikael.h: Bara en….?? Tänker dock undvika den inhemska bärsen för finns det ett folk som lever på sitt falska öl-rykte så är det tyskar. Smakar ju skit vettu. Skall jaga Carlsberg och annan dansk pilsner…god bless denmark!

Tjapp.

Imorgon bitti drar vi ner till Tyskland och fotbollsfesten!!!!!!!

Hoppas alla kör på så gott det går medans jag är borta för det kommer tyvärr inte jag att ha möjlighet att göra….

Kommer förövrigt att avsluta min journal nu, men jag kommer att skriva en sista utvärdering när jag kommer tillbaka.

Ha en trevlig sommar!!!

Mr. Deekayman

Viewing 11 posts - 121 through 131 (of 131 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.