Försöker hitta formen, var kan jag ha lagt den?

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Försöker hitta formen, var kan jag ha lagt den?

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 16 through 22 (of 22 total)
  • Author

TACK Marals för tipset! :friends:

*Linda-Maria* wrote:
    Onsdag 2006-04-19[/b]:)

Ok, tänker inte ens nämna det jag har ätit under påskhelgen… har blivit en del ägg av alla dess slag, former o färger…o lite flytande kolhydrater…;) ..men nu tar vi nya friska tag…..

Dagens mat:

Mål 1: Kvarg med Fun Light

Mål 2: Grov tekaka med leverpastej, ett äpple

Mål 3: Pyttipanna med 2 stekta ägg

Mål 4: Proteindrink+ 1 banan

Mål 5: Kvarg med Fun Light

Träning: Rygg o bröst (redogör för hur träningen gick senare)

Mål 6: Proteindrink, 1 tallrik gulaschsoppa, (yummy)

Gaaahhh ..
    måste bara ge ett litet tips

Näringtiming säger jag bara. Om du skall äta så lite kolisar se till att trycka i dig dem till frukosten och runt träningen.

Det kan absolut inte vara tillräckligt över huvudtaget det du äter nu, men flytta mackan till frukosten.

pyttipannan till målet innan träning.
    och lägg bananen efter åt i stället. Den kommer inte göra så stor nytta 3h innan passet

kör hårt och lycka till

Sam jr wrote:
    Gaaahhh ..
    måste bara ge ett litet tips

Näringtiming säger jag bara. Om du skall äta så lite kolisar se till att trycka i dig dem till frukosten och runt träningen.

Det kan absolut inte vara tillräckligt över huvudtaget det du äter nu, men flytta mackan till frukosten.

pyttipannan till målet innan träning.
    och lägg bananen efter åt i stället. Den kommer inte göra så stor nytta 3h innan passet

kör hårt och lycka till

Tackar för tipset, mackan äter jag på morgonen.

Tiderna ser ut så här:

06,30: Kvarg med Fun Light

09,30: Grov tekaka med leverpastej, äpple

12,00: Pyttipanna

14,30: proteindrink+banan

17,00: Kvarg med Fun Light

17,15 Träning 90 min styrketräning + 60 min cardio

19,30 ca Proteindrink, Gulaschsoppa.

Men jag inser nu att jag äter för lite kolhydrater, ska öka på lite vid frukost och innan träning. Har medvetet dragit ner på kolisarna för att bränna mer fett fortare. Är nog lite för otålig till att komma iform…:)

Gillar du inte gröt? Jag tycker gröt är en bra frukost

Vanessa Frykman wrote:
    Gillar du inte gröt? Jag tycker gröt är en bra frukost

Gröt is da best! Speciellt smaksatt med kanel .. mmm :P.

ReNeGaDe wrote:
    Formen brukar ligga där du sist lagt den haha:emo-thumb Men du, kämpa på! Du och jag har typ samma mål nästan, gå ner i fett innan sommar.. Let’s do this together! Hihi:happy: Ha det gött!

Hahaha….då får jag stanna upp o fundera var jag senast var, där kanske jag la den…hihihi

Hur mycket har du tänkt att minska i vikt då?? Jag har väl några kosmetiska kilon kvar, men nu börjar byxorna sitta löst…:dance: så jag är en bit på väg……får köpa skärp snart!!! Eller kanske hängslen….inte snyggt….:D

Jojomen tjejer…gröt är helt ok, brukar äta det tilll frukost men idag hade jag ingen lättmjölk hemma…..kör lite havregrynsgröt, sååå smidigt när man har bråttom på morgonen….

Viewing 7 posts - 16 through 22 (of 22 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.