Gregers asgrymma anti-gubb träning

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Gregers asgrymma anti-gubb träning

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • Author

Lycka till!

Det behövs fler oldtimers här på brädan.:)

Härligt att höra dina mål och attityd! Kör på:up:
    /D

Kör hårt, jag ligger o avvaktar med min journal tills mina fettkilon är puts väck,

jag är en bulimiker med dåligt minne…………….glömmer att spy….

Lycka till

xx

härligt att se ”gubbar” i farten, farsan min(50) har börjat med stav-gång på heltid och magen den växer för det :O gammal ”elit-idrottare” som han själv säger. nog för att man får motivationen när man läser hans gammla träningsdagböcker, 25km löpning morgon, 25km eftermiddag och 5km kvällspass, skidåkare, brutala jävlar!

Värmen? menar du att dom där +2 graderna är kallt? :D bor uppe i norrbotten,haparanda, här slutar vi kuta när det går över 20 ! nog för att det blev ett par bandy-träningar för 1-2 månader sen, -23 i en hel månad som medeltemp, var småkyligt ! Hade !

Halloj där ”gubben”!

Du kör på rätt bra du med ser jag. Dock kör ju du lite löpning å så oxå. Vilket jag inte gör… provade dock en liten sväng i dag på ca 15-20 minuter. Höll på att dö……93,5kg som skulle förflytta sig i högre tempo än prmenadfart va inget vidare! :D

Ha det bra, å kör på!
    / Cave

GrymmeGreger wrote:
    Tack!
    Nu är det ju så att jag har en bakgrund som långdistanslöpare
    i LUGI 1983-1987. Jag vägde då ca: 70kg.
    Jag har också legat på 90+ kilo och försök löpträna,
    jag lyfte knappt från marken! :D

Pysslade med marathonlöpning på stenåldern och vägde runt 64 kg då, vilket är ganska exakt 40 kilo mindre än jag väger idag. Och det är tyvärr inte bara kvalitetskilon som stått för ökningen om man säger så. Men jag brukar svara ”Alltid!” om någon frågar om jag tränar tungt.:p

Svårslagen avatar förresten.:D

Hallå!

Tyckte du om gymmet?
    Finns ju lite mer och önska men jag jobbar på det, fast jag tycker det funkar.
    Det bästa är stämningen med blandat men styrkelyft, byggning och motionerer.

Ser ut att köra mäktiga löp pass, kanske vågar hänga på nångång!

Mvh

GrymmeGreger wrote:
    AXLAR och BICEPS
    ska de va, och inget annat………:o

Va gör du uppe mitt i natten?:O Du ska vila så du växer o blir bättre hehe!;)

Ser bra ut med träningen, allt kommer med tiden som sagt. Schysst att du haft en tidigare idrottskarriär, alltid bra att ha hållt på med någon sorts träning!:)

Lycka till:emo-thumb

Enda skillnaden att ladda upp bilder med ett äldre op är att du måste lägga in programvaran som följer med alla digital kameror. Ps gör dig för fan av med compaqen som dessutom är bestyckad med det mest instabila operativsystemet som sett dagens ljus.

Gubben e ju stark också;) Starka bänkar! Blir de någon löptävling i år?

GrymmeGreger wrote:
    Tack,tack!

jag har prel. planerat in ett 5km race i slutet på maj,
    men det hänger på hur mycket intervaller jag hinner
    köra innan dess. Annars brukar ju toppformen (löpning)
    komma i aug-september. Tänkte koncentrera mej på
    5km lopp eftersom jag tycker dessa är roligast = starta
    hårt och ge järnet i ca: 20minuter !! :D

Hehe håller med, men samtidigt så är det kul med lite längre distanser ibland!:) Vad är det för lopp du tänkt springa?

Det var synd. Förmodligen ditt eget fel dock.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.