Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Här ska det BYGGAS! Linda´s träning & kost
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 november, 2005 at 07:21 #1054092Anonym anvandareMember
Go´morron go´morron
Hoppas helgens vila gjort susen och att du nu känner dig laddad inför en ny vecka :bb3: Såg att du ska börja med ett benpass…. Härligt :up:
Och vad kul att träna judo med sonen Stora killen ju… 10 år…. Får se om han slänger morsan i golvet då :emo-thumb
Ha en fin dag
28 november, 2005 at 07:56 #1054093Anonym anvandareMemberSer ut att gå bra här tjejen……kämpa på nu bara…ses snart i vimlet…ja inte nattklubbsvimlet med fitnessvimlet..”ler”…kram:bb2:
28 november, 2005 at 07:57 #1054094Anonym anvandareMemberf
28 november, 2005 at 09:26 #1054095Anonym anvandareMemberTess wrote:förresten är du där både lör och sön el?Som det ser ut nu så blir det bara lördag men jag kanske ångrar mig när jag väl är nere
28 november, 2005 at 13:13 #1054096Anonym anvandareMemberVad kul att kunna tr
28 november, 2005 at 15:36 #1054097Anonym anvandareMemberandra gången gillt…nu heter du Limi…hahahahhaha
28 november, 2005 at 15:39 #1054098Anonym anvandareMemberTess wrote:andra gången gillt…nu heter du Limi…hahahahhahaDet har varit såå trevligt att prata och sms´a med dig Du får gärna fortsätta att ringa fel ibland :emo-thumb Sköt om dig och träna väl tills vi ses nästa helg. Kram
28 november, 2005 at 15:41 #1054099Anonym anvandareMemberLinda G wrote:Vad kul att kunna träna med sina barn… Han måste vara såå stolt över att ha en så cool mamma :emo-thumbOtroligt nog så har jag en son som är stolt över sin mamma. Men det går väl över när han blir tonåring antar jag…
28 november, 2005 at 15:49 #1054100Anonym anvandareMemberSara wrote:Go´morron go´morronHoppas helgens vila gjort susen och att du nu känner dig laddad inför en ny vecka :bb3: Såg att du ska börja med ett benpass…. Härligt :up:
Och vad kul att träna judo med sonen Stora killen ju… 10 år…. Får se om han slänger morsan i golvet då :emo-thumb
Ha en fin dag
Tjena tjejen,
Vilan har absolut gjort susen och benpasset gick kanon.
Jag fattar inte att jag har en så stor son och inte är man en dag äldre själv Ja det är riktigt kul att kunna träna tillsammans. Jag tänkte ta med honom ut i spåret till våren. Det värsta är att han kommer slå din mamma lätt i både fart och styrka om några år.
Må väl
28 november, 2005 at 15:54 #1054101Anonym anvandareMemberLiMi wrote:Otroligt nog så har jag en son som är stolt över sin mamma. Men det går väl över när han blir tonåring antar jag…Kanske inte…. Jag är 31 och har fortfarande aldrig tyckt min mamma varit pinsam eller dryg eller så…. Hmm…. Kanske jag har en tonårsrevolt att vänta snart…
28 november, 2005 at 17:44 #1054102Anonym anvandareMemberLiMi wrote:M28 november, 2005 at 18:07 #1054103Anonym anvandareMemberLinn wrote:Gottar mig lite i skade-eländet och quotar ett gammalt inlägg
Vet inte var den där bilden tog vägen..så jag tänkte bjuda på en. Vad gillar du bäst, fram eller bak-sida Linn?Måste man välja? Jag tycker du är skit snygg från båda hållen. Jag vill ha en smarrig bild av både fram och baksidan
När jag började träna igen efter mitt lilla uppehåll på drygt ett år (hur kan man vara så dum, men jag behövde väl det :what: ) gick jag igenom listan av Nordiska Atleter och hittade dig där. Vilken ursnygg tjej, tänkte jag :worship: henne ska bli kul att följa. Jag har följt din träning sedan dess (sen augusti i år) och det är mycket imponerande och inspirerande läsning. Lycka till Linn och hoppas att det ordnar sig på bästa sätt med ben och axel :bb2:
Glöm inte att skicka bilderna!
Kram ditt fan Linda;)
28 november, 2005 at 19:08 #1054104Anonym anvandareMemberMåndag 28 nov-05[/b]
Känner mig pigg och kry efter två härliga vilodagar. Lite sur är jag trots allt för min axel har börjat värka igen. Den gör alltid lite ont men ibland hugger värken i och blir tjurig värk 👿 och det hatar jag. Jag tror att min höger arm är lite övertränad hela den.
Efter den här veckan är det bara två veckor kvar tills jag ska vila en hel vecka och planera för nästa tuffa period. Nu har jag ju även Marathon att tänka på. Hmmm… hur ska jag hinna med all träning tro …och hur ska kroppen palla?
Konsten är att träna så lite som möjligt för att få så bra resultat som möjligt… Hjälp någon… Skämt o sidor…det ska nog gå bra, man är ju inte tappad bakom en vagn… eller :what:Nog om det… Dagens rapport :bb2:
Idag fick BEN sig en omgång :devil:
Uppvärmning
Cross Trainer Intervall 20 minKnäböj 60kg 3 x 10
Benpress 140kg 3 x 10
Benspark 50kg 3 x 10 (nu är det bara tre plattor kvar i magasinet. Tufft )
Bencurl 20kg 3 x 10
Raka Marklyft 50kg 3 x 10
:emo-thumb Imorgon blir det rygg. Favo-passet
28 november, 2005 at 19:20 #1054105Anonym anvandareMemberDåså här kommer lite inspiration…
28 november, 2005 at 19:40 #1054106Anonym anvandareMemberLinn, Du är bara för jävla snygg
Tack för inspirationen :worship: Jag ska ta med rygg-bilden till gymmet imorgon och tejpa upp på väggen framför mig :emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.