Här ska det BYGGAS! Linda´s träning & kost

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Här ska det BYGGAS! Linda´s träning & kost

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 300 total)
  • Author

Go´morron go´morron :)

Hoppas helgens vila gjort susen och att du nu känner dig laddad inför en ny vecka :bb3: Såg att du ska börja med ett benpass…. Härligt :up:

Och vad kul att träna judo med sonen :) Stora killen ju… 10 år…. Får se om han slänger morsan i golvet då :emo-thumb

Ha en fin dag :D

Ser ut att gå bra här tjejen……kämpa på nu bara…ses snart i vimlet…ja inte nattklubbsvimlet med fitnessvimlet..”ler”…kram:bb2:

f

Tess wrote:
    förresten är du där både lör och sön el?

Som det ser ut nu så blir det bara lördag men jag kanske ångrar mig när jag väl är nere :D

Vad kul att kunna tr

andra gången gillt…nu heter du Limi…hahahahhaha :D :D

Tess wrote:
    andra gången gillt…nu heter du Limi…hahahahhaha :D :D

Det har varit såå trevligt att prata och sms´a med dig :D Du får gärna fortsätta att ringa fel ibland :emo-thumb Sköt om dig och träna väl tills vi ses nästa helg. Kram

Linda G wrote:
    Vad kul att kunna träna med sina barn… Han måste vara såå stolt över att ha en så cool mamma :emo-thumb

Otroligt nog så har jag en son som är stolt över sin mamma. Men det går väl över när han blir tonåring antar jag…:D

Sara wrote:
    Go´morron go´morron :)

Hoppas helgens vila gjort susen och att du nu känner dig laddad inför en ny vecka :bb3: Såg att du ska börja med ett benpass…. Härligt :up:

Och vad kul att träna judo med sonen :) Stora killen ju… 10 år…. Får se om han slänger morsan i golvet då :emo-thumb

Ha en fin dag :D

Tjena tjejen,

Vilan har absolut gjort susen och benpasset gick kanon.

Jag fattar inte att jag har en så stor son och inte är man en dag äldre själv :D Ja det är riktigt kul att kunna träna tillsammans. Jag tänkte ta med honom ut i spåret till våren. Det värsta är att han kommer slå din mamma lätt i både fart och styrka om några år.

Må väl ;)

LiMi wrote:
    Otroligt nog så har jag en son som är stolt över sin mamma. Men det går väl över när han blir tonåring antar jag…:D

Kanske inte…. Jag är 31 och har fortfarande aldrig tyckt min mamma varit pinsam eller dryg eller så…. Hmm…. Kanske jag har en tonårsrevolt att vänta snart… :|

LiMi wrote:
    M
    Linn wrote:
    Gottar mig lite i skade-eländet och quotar ett gammalt inlägg 8)
    Vet inte var den där bilden tog vägen..så jag tänkte bjuda på en. Vad gillar du bäst, fram eller bak-sida Linn? ;)

Måste man välja? Jag tycker du är skit snygg från båda hållen. Jag vill ha en smarrig bild av både fram och baksidan :D

När jag började träna igen efter mitt lilla uppehåll på drygt ett år (hur kan man vara så dum, men jag behövde väl det :what: ) gick jag igenom listan av Nordiska Atleter och hittade dig där. Vilken ursnygg tjej, tänkte jag :worship: henne ska bli kul att följa. Jag har följt din träning sedan dess (sen augusti i år) och det är mycket imponerande och inspirerande läsning. Lycka till Linn och hoppas att det ordnar sig på bästa sätt med ben och axel :bb2:

Glöm inte att skicka bilderna!

Kram ditt fan Linda;)

Måndag 28 nov-05[/b]

Känner mig pigg och kry efter två härliga vilodagar. Lite sur är jag trots allt för min axel har börjat värka igen. Den gör alltid lite ont men ibland hugger värken i och blir tjurig värk 👿 och det hatar jag. Jag tror att min höger arm är lite övertränad hela den.

Efter den här veckan är det bara två veckor kvar tills jag ska vila en hel vecka och planera för nästa tuffa period. Nu har jag ju även Marathon att tänka på. Hmmm… hur ska jag hinna med all träning tro …och hur ska kroppen palla?
    Konsten är att träna så lite som möjligt för att få så bra resultat som möjligt… Hjälp någon…:| Skämt o sidor…det ska nog gå bra, man är ju inte tappad bakom en vagn…:D eller :what:

Nog om det… Dagens rapport :bb2:

Idag fick BEN sig en omgång :devil:

Uppvärmning
    Cross Trainer Intervall 20 min

Knäböj 60kg 3 x 10

Benpress 140kg 3 x 10

Benspark 50kg 3 x 10 (nu är det bara tre plattor kvar i magasinet. Tufft 8) )

Bencurl 20kg 3 x 10

Raka Marklyft 50kg 3 x 10

:emo-thumb Imorgon blir det rygg. Favo-passet

Dåså ;) här kommer lite inspiration…

Linn, Du är bara för jävla snygg :D

Tack för inspirationen :worship: Jag ska ta med rygg-bilden till gymmet imorgon och tejpa upp på väggen framför mig :emo-thumb

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 300 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.