Här ska det BYGGAS! Linda´s träning & kost

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Här ska det BYGGAS! Linda´s träning & kost

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 300 total)
  • Author

Hoppas att judoträningen går bra imorgon.:p
    Visst är det kul när barnen blir så stora att man kan
    börja träna med dom? :up: Brukar ofta springa med min son men
    att hålla hans tempo är jobbigt.:|

Det ser ut att gå bara bra för dej! :emo-thumb

Och jag håller med – Linn är imponerande snygg! – Det ska bli spännande att se resultaten sedan du byggt på den fysiken ännu mera ..

SheeBa wrote:
    Och jag håller med – Linn är imponerande snygg! – Det ska bli spännande att se resultaten sedan du byggt på den fysiken ännu mera ..

Jag jobbar på det… :D

Tisdag 29 nov-05[/b]

Idag har jag s

OJ vilken dag :| Inte bara jag som gillar att ha fullt upp märker jag… :whistle: Vad kul att judon gick bra, är helt övertygad om att du fixade det med bravur :up:

Imponerad över ditt träningsshema, ser kul ut :up:

Sara wrote:
    OJ vilken dag :| Inte bara jag som gillar att ha fullt upp märker jag… :whistle: Vad kul att judon gick bra, är helt övertygad om att du fixade det med bravur :up:

Imponerad över ditt träningsshema, ser kul ut :up:

Tack Sara,

Jag blir alltid lika glad när det kommer några uppmuntrande rader från dig ;)

Onsdag 30 nov-05[/b]

Aaaaj va ont i nacken jag har :yikes: Den där judo-träningen har satt sina spår. Min fall-teknik va väl inte den bästa och därav nackont.

Morgonen började med en underbart vacker skogspromenad. Det va som att gå i en saga. Allt va vitt och orört och himlen helt klarblå. Solen gick sakta upp över trädtopparna…Såååå vackert…;)

Dagens :bb2: träning…

Löpning: 6,6km tid:36min Mystempo!

Gymmet: Biceps-Vad-Mage

Stående Altenerande Hantelcurl 11kg 3 x 8
    Scottcurl rak stång 17,5kg 3 x 8

Vad stående 40kg 3 x 12 (endast för lite underhåll nu när jag börjat springa)

Knälyft 3 x 20

Sedan va det dax för lunch och sova midda i solariet innan min step-klass skulle börja och sedan hem för att motionera Atlas. Phuu…;)

Men nu är träningsdagen slut. Imorgon blir det spinning 06:30 och sedan tänker jag inte göra så mycket mer än promenera med vovven :D

Härliga dagar du radar upp här tjejen! Visst är det bara för ljuvligt nu med snö och solen som glimmar i den om dagarna… ;) Kul med judon också.. trots ont i nacken. Sonen har väl kul han nu när morsan inte klarade av hans hårda tag :D

Linda G wrote:
    Sonen har väl kul han nu när morsan inte klarade av hans hårda tag :D

Mmmm… han är skit nöjd :D

ÅÅhh… Låter som en underbar morgonpromenad… Tycker till och med jag, som inte gillar vinter och kyla… ;) Mina morgonpromenader får dock utföras i total mörker… Men men, det har sin tjusning det med… Känns som man är den enda som är vaken då resten av världen ligger och sover, typ…

Är du arbetslös, eller pluggar du redan nu? Det verkar som du har så mycket tid till träning och så…. *avis*

Hoppas morgonspinningen blir lika skön som vanligt :)

Morgonpromenad i nysnön… aaaa….

;)

Ser bra ut tjejen…inte fått skumma sms på sistone? :D :D

Sara wrote:
    Tess wrote:
    Ser bra ut tjejen…inte fått skumma sms på sistone? :D :D

Tack Tess :D

Det verkar som du börjar få koll på vem du skickar dina sms till för här är telefonen helt tyst :(

Torsdag 1 dec-05[/b]

Jag d

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 300 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.