Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Här ska det BYGGAS! Linda´s träning & kost
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 november, 2005 at 09:30 #1054002Anonym anvandareMemberLiMi wrote:Ja visst är det härligt Jag satsar verkligen på träningen nu så det blir att ta lite ströjobb. Jobbar bl.a. på gymmet där jag tränar. Funderar på att sätta mig på skolbänken igen. Tänker söka till Kost- och friskvårdsprogrammet (120p) vid Göteborgs Universitet. Men det är svårt att komma in så vi får väl se hur det blir med det…
Jag har oxå funderat på att börja plugga kost faktiskt… men det kommer kännas ekonomiskt att inte få min heltidslön. Mycket därav jag tvekar (kommer inte ha råd med maten ) men å andra sidan måste man ju ta chansen och bli det man verkligen vill! Jag tänker då inte vara brevbärare hela livet
19 november, 2005 at 09:33 #1054003Anonym anvandareMemberSjuksyrrekillen wrote:Du e la helgo Limi och supergrym! Det går ju käpprätt åt Lucia antar jag
Men skippa Maran va, så hänger du med mig på Midnattsloppet istället och slipper springa bort alla musklerna du byggt upp :up: Där spelar de ju salsamusik. Jag går kursen nu så vet vet…//K
Va härligt att få lite uppmuntran :emo-thumb Supergrym va kanske att ta i och va det gäller Lucia så måste man ju ha nått att visa upp först. Så det blir att träna hårt ett tag till innan jag ens kan börja fundera…
Maran är en sådan folkfest så det drar verkligen :yahoo: Träningstaktiken får ju bli att springa max milen på träning och sedan köra resen på vilja :yikes: så att jag sparar mina surt förvärvade muskler :bb2:
Midnattloppet låter ju oxå kul :emo-thumb Är det en halvmara? Jag har ju inte tänkt att starta någon löpar karriär presic så det får nog räcka med Göteborgsvarvet och Stockholm Marathon om jag bestämmer mig för att börja springa igen…
19 november, 2005 at 09:33 #1054004Anonym anvandareMemberSök! Jag valde också att byta yrke och skola om mig och ångrar det inte en sekund! :up:
Du Linda, träningen verkar verkligen vara det allra största i ditt liv. Du avsätter mycket för att nå dina mål.. Vad drömmer du om? tävla nästa år?
Förhasta inte beslutet om maraton.. om hela ditt liv kretsar kring att bygga just nu så låt inget gå fel. Jag tror på dig! :worship: Nu går vi ut med våra älsklingar!
19 november, 2005 at 09:37 #1054005Anonym anvandareMemberMidnattsloppet g
19 november, 2005 at 09:46 #1054006Anonym anvandareMemberfrida wrote:Vi är ju spinninginstruktörer du och jag – så grundkonditionen är ju hyffsad. Dessutom är jag ute och varvar gång med lite jogg med min hund då och då. Till våren försöker jag att jogga längre och gå mindre.
Resten kör jag på ren vilja :whistle:Jag tror att din taktik skulle kunna passa mig oxå. Jag sprang ju på drygt fyra timmar förra gången utan att ha gjort någon större träningssatsning. Men det va då det… Funderar fortfarande…
frida wrote:…å träffas kan vi ju göra vad du än bestämmer dig för! :ptrevlig helg på dig!
kram //fLåter ju super trevligt :emo-thumb Vi får prata mer om det när det närmar sig…
19 november, 2005 at 09:49 #1054007Anonym anvandareMemberfrida wrote:S19 november, 2005 at 09:53 #1054008Anonym anvandareMemberfrida wrote:Midnattsloppet går här i Sthlm i början av augusti. Det är en mil med start kl 22 eller 23. Också folkfest.. men går inte att jämföra med maran.Har du planerat in Gbg-varvet redan? Jag med! är från gbg så brukar vara där nere då. Ska ge startplats åt brorsan i julklapp
Jag är oxå från Göteborg Var i Gbg har du bott? Själv har jag min familj i Hisings Backa och i Kärra.
19 november, 2005 at 09:55 #1054009Anonym anvandareMemberNej nu m
19 november, 2005 at 10:37 #1054010Anonym anvandareMemberJupp, jag lider med våra jyckar.. man fastnar lätt 😮
Jag är från Krokslätt. Gränsen fredriksdal/mölndal
…kanske är elakt att ge brorsan startplats till gbg-varvet i julklapp???
LiMi wrote:Jag är oxå från Göteborg Var i Gbg har du bott? Själv har jag min familj i Hisings Backa och i Kärra.19 november, 2005 at 16:22 #1054011Anonym anvandareMemberLinn wrote:Jag har ox19 november, 2005 at 16:44 #1054012Anonym anvandareMemberfrida wrote:Du Linda, träningen verkar verkligen vara det allra största i ditt liv. Du avsätter mycket för att nå dina mål.. Vad drömmer du om? tävla nästa år?
Nu va det dax att svara på denna lita fråga. Har funderat hela dan :what:
Jag vet ju inte ännu hur kroppen reagerar på min lilla satsning. Får jag nått att visa upp så gör jag gärna det. Samtidigt älskar jag att använda min kropp till att springa och vandra i skog och natur. Frågan är ju om jag lyckas bygga mig så stor som det krävs. Piller och sprutor är helt otänkbart.
Framtiden får utvisa detta… Jag lever här och nu och jag älskar min vardag Jag lever detta liv med träning och kost för att jag tycker det är skit kul. Jag vill bli stark och se hur musklerna växer. Jag njuter varje stund när jag får använda min kropp. Att sitta på kontor suger…
Jag drömmer om ett bra liv! Typ det jag har fast med lite mer pengar :emo-thumb
19 november, 2005 at 16:49 #1054013Anonym anvandareMemberfrida wrote:…kanske är elakt att ge brorsan startplats till gbg-varvet i julklapp???Nej det är inte elakt :devil: Det är ju en skit bra julklapp…
19 november, 2005 at 17:13 #1054014Anonym anvandareMemberL
19 november, 2005 at 20:12 #1054015Anonym anvandareMemberLiMi wrote:Kost under dagen
Idag äts det som bara f*n…:emo-thumb :emo-thumb
Själv har jag lördag varje dag :whistle:
20 november, 2005 at 12:20 #1054016Anonym anvandareMemberHej hopp!!
Här verkar det rulla på bra :up:
Känner igen mig så väl i det du skriver…. Om glädjen och kärleken till träningen osv… Det finns verkligen ingen bättre känsla än den man har efter ett avslutat perfekt pass :emo-thumb
Såg att du ju faktiskt sprungit Marathon en gång tidigare… Coolt…. Och det känns ju definitivt positivt att du kan tänka dig att göra det igen… Då borde det inte varit alltför plågsamt… Eller…. Tiden läker alla sår sägs det ju, och det var väl ett par år sen :whistle:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.