Här ska det BYGGAS! Linda´s träning & kost

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Här ska det BYGGAS! Linda´s träning & kost

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 300 total)
  • Author
    Sara wrote:
    Hej hopp!!

Här verkar det rulla på bra :up:

Känner igen mig så väl i det du skriver…. Om glädjen och kärleken till träningen osv… Det finns verkligen ingen bättre känsla än den man har efter ett avslutat perfekt pass :emo-thumb

Såg att du ju faktiskt sprungit Marathon en gång tidigare… Coolt…. Och det känns ju definitivt positivt att du kan tänka dig att göra det igen… Då borde det inte varit alltför plågsamt… Eller…. Tiden läker alla sår sägs det ju, och det var väl ett par år sen :whistle:

Det är plågsamt ;) att springa en mara. De sista kilometrarna innan mål trodde jag att benen skulle gå av någonstans vid knäna. Med de höll…:emo-thumb Kunde dessvärre inte gå normalt på en vecka efter. Huuu :| vilken träningsvärk… Men så lycklig man blir av att springa ett Stockholm Marathon. Smärtan är helt glömd nu men lyckan sitter kvar ;)

LiMi wrote:
    Det är plågsamt ;) att springa en mara. De sista kilometrarna innan mål trodde jag att benen skulle gå av någonstans vid knäna. Med de höll…:emo-thumb Kunde dessvärre inte gå normalt på en vecka efter. Huuu :| vilken träningsvärk… Men så lycklig man blir av att springa ett Stockholm Marathon. Smärtan är helt glömd nu men lyckan sitter kvar ;)

Hi hi…. Det var ungefär som jag trodde då… Men… Jag älskar att utmana mig själv, och lite smärta får man ju räkna med då :whistle:

jag fick ont i slutet på en halvmara undra hur det ska gå på Stockholm Marathon då……… :D men skam den som ger sig..

man är ju redan anmäld så :D

ser bra ut annars tjejen….du verkar ha äkta träningsglädje :worship:

Tess wrote:
    jag fick ont i slutet på en halvmara undra hur det ska gå på Stockholm Marathon då……… :D men skam den som ger sig..

man är ju redan anmäld så :D

ser bra ut annars tjejen….du verkar ha äkta träningsglädje :worship:

Man får ju alltid ont i slutet på ett lopp oavsett om det är 10km eller 42km. Det är ju så mycket som sitter i huvudet :happy: Eftersom det inte går så där jätte fort på ett marathon så kan man ju alltid börja snacka med grannen när benen börjar värka. Västerbron andra varvet aj aj aj…:( Träffade en skit trevlig kille där… Han ringde en vecka senare och tackade för peppingen. Hur han fick mitt nummer är en gåta.

Jag tycker det verkar som om det är tuffa tag med dig så det här kommer du fixa galant :emo-thumb Lycka till Tess!

S

Kul att man kan inspirera någon :D

men det är ju faktiskt rätt skoj och laga mat….ibland
    ha en bra vecka tjejen!

Summering av veckan som gått:[/b]

Träning :bb2:
    Veckans träningspass har varit sååå roliga och jag är sååå träningssugen men jag måste börja öka lite vikter nu. Jag har tränat mycket på teknik och kontakt.

Kroppen :yahoo:
    Kroppen känns stark och frisk. Fick en hej dundrandes träningsvärk i bröst och axel ;) men det va väntat…

Kost
    Jag är nöjd med veckans intag även om planen inte följts helt. Fett och kolhydrater ökades mot slutet av veckan :what: 2 mumsiga ätardager (fredag och lördag). Idag söndag är jag tillbaka på banan igen…

Tess wrote:
    Kul att man kan inspirera någon :D

men det är ju faktiskt rätt skoj och laga mat….ibland
    ha en bra vecka tjejen!

Ja när man väl kommer igång så är det jätte roligt :D Tack för att du inspirerar mig… ;) Kram och kör stenhårt i veckan :bb2:

v.47[/b]

Jag kör vidare på mitt program som känns jätte bra. Jag har gjort lite justeringar i veckan så jag hoppas att denna vecka kommer bli perfekt. Jag är i valet och kvalet om jag ska lägga in lite löp-träning oxå. Frågan är va jag kan plocka bort??? Typ inget så det får bli lite dubbla pass i så fall…

Jag är verkligen sugen på att springa Stockholm Marathon…:P

Veckan ser då ut såhär:

Måndag – Morgon: Gymmet BEN
    Tisdag – Morgon: Gymmet RYGG – Kväll: Step-pass
    Onsdag – Löprunda under dagen ca 1 timme alt. löpband
    Torsdag – Morgon: Spinning
    Fredag – Morgon: Gymmet BRÖST, TRICEPS, AXEL – Kvällen: Spinning
    Lördag – Morgon: Gymmet BICEPS, VAD, MAGE
    Söndag – VILA

Hinner bara klämma in ett löp-pass men det får räcka till att börja med. Jag har ju inte ens anmält mig än…

Jag glömde ju att skriva att jag har köpt biljetter till Luciapokalen idag. Tänkte öka på träningsmotivationen ytterligare några grader :yahoo:

Glöm inte hejja på en förvirrad blondin vid namn Tess då :D 8)

Tess wrote:
    Glöm inte hejja på en förvirrad blondin vid namn Tess då :D 8)

Ja det vore ju kul :yahoo: Jag hoppas att jag känner igen dig från bilden…

haha kolla i min tråd där är alla möjliga bilder…:o :D :p

Tess wrote:
    haha kolla i min tråd där är alla möjliga bilder…:o :D :p

Nu har jag rullat igenom hela din tråd och jag kommer garanterat hitta dig i vimlet…

Det ska bli sååå roligt… Jag har bara köpt biljetter till förbedömningen så jag sitter väl där och trycker kl. 09:00 :emo-thumb

Go´morron!!

Härligt storkok du fick till där :up: Alltid bra att utnyttja vilodagarna till något vettigt!! Känner igen mig i det du skriver att efter ett par dagar med onyttigheter så längtar man tillbaka till ”sin egen” nyttiga mat igen. Och, det är väl bra, antar jag… ;)

Såg att du kör morgonspinning. Gud vad härligt!! Vi hade det för några år sen på ”mitt” gym. Dessvärre var intresset inte så stort, så vi fick lägga ner det passet… :( Fast, nu sitter jag inspärrad på ett kontor 7 – 16 så jag hade ju inte kunnat spinna då iaf…. Men, på gamla goda studietiden var det perfekt :up:

Ser ut som en bra planering inför veckan. Jag kör oxå bara ett löppass i veckan, trots Marathonplaner… 😮 Det får räcka så länge…

Ha en fin dag!!

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 300 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.