Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Jennys träningsjournal #2
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 maj, 2006 at 18:18 #1010113Anonym anvandareMember
Tisdag 2 maj
Varit en helt ok dag hittills. Jag fikade i förmiddags, bulle, kaka och saft, med en kompis och våra barn, men det blev två timmars lek och stoj på lekplatsen så det kunde det vara värt.
Idag har jag även varit och handlat kläder, hur kul som helst när man kan ta kläder och prova och upptäcka att det passar kanon eller att man måste gå igen och hämta en MINDRE storlek. Jag har haft 46 och nu drar jag 38… helt otroligt. Det blev två kjolar ( en jeans och en i svart tyg), ett linne (halterneck, typ lila) och en bh ( hum… svart…. viskar: * med silikoninlägg* och avtagbara axelband ( ibland är det bra med små bröst som sitter där de sitter :emo-thumb .
Snart är det dax för gymmet, ska bli jättekul! Ska ta det rätt lugnt så jag inte chockar kroppen nu efter typ en veckas vila.
Satt just och beställde en kalipermätare… kan ju vara bra att ha tänkte jag, jag har svårt att mäta med måttband och vågen som även mäter kroppsfett % litar jag inte särsklit mycket på… men en kalipermätare ska väl vara bra???
Dax att packa gymväskan!
Återkommer!
/ Jenny
2 maj, 2006 at 19:04 #1010114Anonym anvandareMemberGrattis till viktnedgången! Inte illa pinkat må jag säga…
2 maj, 2006 at 23:00 #1010115Anonym anvandareMemberStarkt jobbat Jenny, Inspirerande och motiverande att läsa om dina framgångar(nergångar?!):up:.
Hoppas det gick bra på gymmet//Stolleman
3 maj, 2006 at 08:47 #1010116Anonym anvandareMemberDet är bra jobbat tjejen!
Gott med fika ibland 😮
Jag har kommit en bra bit nu med motivationen så nu tar jag cykel överallt istället för bilen! Iaf hittills… Sen får vi se hur det blir, vädret är ju inte det bästa här just nu men imorse tyckte jag att det var ruskigt kul då det tok regnade ute o jag tänkte inte ens på att ta bilen utan jag sa bara till mig själv att det var bäst att sätta på sig regnkläder! Det du!
Jag väger mig på måndag morgon, får se om denna veckans kämpande ger resultat. Gymmet idag – ben o mage. Härligt!!!3 maj, 2006 at 10:29 #1010117Anonym anvandareMemberTack för era inlägg vänner!
Igår var det gymmet. Jag körde igenom alla maskinerna på mitt program med ett set/maskin, hade samma vikter som innan men körde som sagt bara ett set istället för tre/maskin. Kändes bra. Sedan gick jag 20 minuter på crosstrainern. När det var dax att åka hem fick jag en ”knäpp” och kände att jag ville göra slut på den sista energi med, så jag gick en rask promenad på 25minuter precis innan det blev mörkt, HÄRLIGT!
Idag blir det inget gym, men ikväll är det vårruset så det blir jogg/gång i 5 km i alla fall.Ska bli kul, vädret är kanon, hoppas det håller i sig!
Återkommer senare!
/Jenny
3 maj, 2006 at 10:46 #1010118Anonym anvandareMemberHärligt! Lika bra att göra slut på den sista energin innan man går och lägger sig:)Vad duktig du är. Kör hårt!:emo-thumb
3 maj, 2006 at 11:18 #1010119Anonym anvandareMemberHärligt det går bra för dig tjejen…
Lycka till :emo-thumb
4 maj, 2006 at 08:01 #1010120Anonym anvandareMemberTack tjejer för era positiva inlägg!
Igår var det vårruset och det var fantastiskt kul, vi hade jättefint väder.
Jag och kompisen ställde oss i ”jogga”-fållan ( det fanns Springa fort, springa, jogga, lunka och strosa). Men det var ju lögn att kunna jogga, det var såååå mycket folk. Vi joggade 10 meter då och då, när det blev lite luckor i folket, men mest gick vi. 5 km tog nästan en timme så då förstår ni kanske tempot ungefär. Har lite bilder jag kan lägga upp senare.
Efter vårruset fikade vi, mindre nyttigt dessvärre, kompisen bjöd och hon hade gjort baguetter med kräftsallad…. Men GOTT var det.
Efter fikan hade jag ju ny energi så jag tackade nej till skjutsen av kompisens föräldrar och gick till mina föräldrar som bor en bit från tävlingsplatsen, den promenaden gick på ca 40 minuter i raskt takt, hur bra som helst!
Återkommer senare!
/ Jenny4 maj, 2006 at 23:43 #1010121Anonym anvandareMemberTrevligt med vårruset eller som det låter enligt dig vårlunket:).
Lite får man unna sig ibland och du kan se det som en anledning att köra hårdare på gymmet nästa gång.Självklart ska du ladda upp bilder:nod.
god natt//Stolleman
5 maj, 2006 at 09:57 #1010122Anonym anvandareMemberFredag 5/5
Fint väder, åhh, man blir ju på så bra humör då!
Tänkte klistra in lite bilder från vårruset här i Halmstad.
Jag och kompisen ställde oss i fållan som hette ”Jogga” men det blev inte så mycket jogging eftersom det längst hela banan var såhär mycket folk:
[http://imageshack.us [img=http://img56.imageshack.us/img56/4180/rus14kp.jpg]]
[http://imageshack.us[img=http://img146.imageshack.us/img146/8665/rus29of.jpg]]
Idag händer inte så mycket ang. träning, imorgon fyller jag 25 och vi ska ha stort kalas, så det är mycket att göra idag. Kanske hinner jag med en kvällspromenad med lite tur!
/ Jenny
5 maj, 2006 at 15:00 #1010123Anonym anvandareMemberOj oj oj det va en j*vla massa folk asså.. Kan inte ha gått fort det där ne.
5 maj, 2006 at 15:04 #1010124Anonym anvandareMemberGrattis jenny , jag fyller på söndag
5 maj, 2006 at 21:15 #1010125Anonym anvandareMemberÅHHH!
VÄRLDENS bästa present har jag fått… typ!
Sambon ringde nu i eftermiddags och sa:
Han -Vad vill du ha imorgon när du fyller år nu då?
Jag – Jag vet inte, du behöver inte köpa nått, vi kan köpa nått om jag behöver nått senare.
Han – mm.. om jag ska vara helt ärlig har jag redan fixat en present… men jag vet inte hur jag ska presentera den.
Jag – Vadå… en manlig strippa eller??
Han – Skratt, nää, men nästan…
Jag – …… en…. dildo?!?
Han – Skratt… nääää… jag har fixat en personlig tränare åt dig.
Vad säger man???? WIIIIIIII, jag är överlycklig just nu!!!!!
/ Jenny *helt upp å ner av glädje*
5 maj, 2006 at 21:28 #1010126Anonym anvandareMemberFan Va Kul!!!!!!!
5 maj, 2006 at 21:37 #1010127Anonym anvandareMemberDet skulle jag också vilja ha Det var verkligen en oväntad present!! KUL!
Läste lite i din tråd! Det är bara att fortsätta kämpa :up:
GRATTIS FÖRESTEN 😮
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.