Jimmys Mass attack inför 2006

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Jimmys Mass attack inför 2006

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 245 total)
  • Author

Hej !

För er som inte vet vem jag är så tar jag det kort igen.

Namn: Jimmy Jönsson :yahoo:

Ålder: 26

Vikt: Tävlingsvikt 051210 73.4kg Vikt idag 060123 87kg

Längd: 169.5 (halvan är viktig) :D

Meriter: 2005 3:a DC -80kg senior 2:a Luciapokalen -75kg senior.

Tränar: X-ACT GYM och X-ACT TEAM Löddeköpinge som jag även tävlar för.

Tidigare sporter: Har provat allt kampsport till gymnastik .Spela fotboll i 9 år och samma dag som farsan köpte hem hantlar och stänger så sluta jag,och det var över en natt. Styrkelyft i 4 år. :worship:

Yrke: Glasmästare [www.caglas.com]

Vad innebär då Mass attack 2006 inför vad som skall komma och ske ?

Har under två år hållt 81 kg på 9% ,tvärribbor på benen,så jag hade inte så värst mycket att plocka bort inför DC och Lucia.

Tänker nu se hur långt mina gränser går innan det är tid för get ripped again.

Ni kommer kunna följa mej hela vägen under hela året och kommer inte dölja :| något el hålla tillbaks med något, det är raka rör hela vägen.The train has started and theres no way jumping off this train. :bb2:

Låter kul…:emo-thumb

Grabben min (Jesper Kvarnhammar) var i Lödde och tränade för någon vecka sedan…han tyckte ni var ett trevligt gäng!!

Satsar du inför någon speciell tävling?

Lycka till…

Det ska bli kul att följa. Lycka till :emo-thumb

Häligt o följa ngn som tävlar!!!:yahoo: Att det blir oscensurerat och oklippt gör inte saken sämre…:D

Kör hårt o lycka till!!!:nerd-tb:

Tack :)

Visst

Lycka till! :emo-thumb

det ska bli skit kul att följa dig

tjo bro ! sjukt mass attack som gåller detta året vill se dig väga 3 siffrigt snart:whistle: :D ses snart igen när ja kommer hem hänger ja med på
    2006 massa attack ”ala” Jimpa:bb2: kört hårt nu så länge bro så ses vi snart on the x:bb2:

Efter en tung och god ätardag (påfyllning utöver det vanliga) och en viktökning av 4 kg vätska och extra tryck i bitarna så blev det söndag and a day for big back attack at the old X-ACT :worship: mitt tempel och andra hem :up:

Tränar normalt sett själv för jag brukar hålla ganska högt tempo, mina pass ser aldrig detsamma ut, kör få reps och få set, tungt och intensivt,ibland kör jag 3-4musklegrupper per pass och 6 pass i veckan för att nästa vecka kanske knapps köra en ända och 3 pass i veckan, det är med andra ord mycket variation .Mina pass kan ibland vara en mix av styrkelyft och disco….ja precis,vilken jäkla mix :D Men det funkar för mej och det som funkar för mej behöver inte funka för dej, men provar man aldrig så får man aldrig veta :| .

Här har vi ett back attack pass med min gode vän och coach Morgan ” överlöparen ” Månsson :| . Det är jag som är Kapten Jimmy och även konduktör på detta tåg :up: .

Jag tvingar ingen att följa med men om man känner minsta obehag :( så passa på att kliva av tåget nu innan det är för sent.

Now, lets row and let the show begin !!!

Uppvärming : 5 min cykel
    Bellyback : 2 set uppvärmning
    Mark: 1 set 20 reps 2 set tunga
    T-bar: 1 set 20 reps 2 set tunga
    Hantelrodd : 1 set 20 reps 2 set tunga
    Sittande cablerow : 1 set 20 reps 2 set tunga
    Latpulldown : 1 set 20 reps 2 set tunga
    V-pull down : 1 set 20 reps 2 set tunga
    Rear Delt dumbells : 1 set 20 reps 2 set tunga

:bb2:

Om ni l

Jimmy Jönsson wrote:
    Om ni lägger märke till våran träningskläder så är det back to the late 80`s and the early 90´s. Jag var på vinden och tog fram lite av den gamla utrustningen..Crazy Wear !

Kontentan av det hela : Det var bättre förr =)

Nice…:whistle:

Halloj!

Alltid lika kul och inspirerande att se riktiga träningsbilder med riktig utrustning!

Kör hårt Jimmy :up:

MVH: Andreas…

Haha fick du ta bilder och lägga upp själv eftersom du alltid missar när vi är där och kör :p
    Ser gött ut Jimmy kör på :up:

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 245 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.