Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Jimmys Mass attack inför 2006
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 februari, 2006 at 15:18 #1026880Anonym anvandareMember
Fy fan vad skönt att det är över :sa jag Eller vad säger du farsan ? Nja det var väl inte så farligt. ..nä precis han skulle ju aldrig erkänna att det var jobbigt eller att det tog emot . Han kontra snabbt och sa mina egna ord : jag är hellre en god tvåa än en dålig etta …ja, vad skulle jag säga,kunnde bara hålla med :emo-thumb
11 februari, 2006 at 15:37 #1026881Anonym anvandareMemberHa,ha:D
Ta det lugnt med farsan din!
Skön journal:emo-thumb
Ha det så gott!
sandra:bb:
12 februari, 2006 at 14:05 #1026882Anonym anvandareMemberHaha jo det gjorde jag ända tills han bjöd upp på dans , då fick det vara nog Tack :emo-thumb
sandra cerboni wrote:Ha,ha:DTa det lugnt med farsan din!
Skön journal:emo-thumb
Ha det så gott!
sandra:bb:
12 februari, 2006 at 14:18 #1026883Anonym anvandareMemberJo det var över och vi var nu klara och begav oss iväg. Det börja blåsa upp och det var nu biitande kallt. Sån tur hade jag pälsen med mej och drog den över mina ömma kropp. Ömma ? Klart…kapten var öm och hungrig, det var vi båda två…father and son..father and son…! Vi klättra upp i den främre vagnen av tåget som stod parkerat över hela parkeringen. Snygg parkering ..kapten :sa farsan Jag vet : sa jag skit snygg, men dom får ha lite överseende när kapten kommer
Efter ha klämt och skråmat lite bilar som parkerat in bettan så var vi nu ute på spåret och mot Lund.
Skönt pass ändå idag fundera jag för mej själv samtidigt som jag tänkte tillbaks på ett annat skönt pass :whistle: …….
12 februari, 2006 at 14:35 #1026884Anonym anvandareMemberMr Kapten and Mrs Månsson . Kapten blev ofta överaskad och än idag väldigt stolt :friends:
12 februari, 2006 at 14:45 #1026885Anonym anvandareMemberGud vad smal man var då :up:
12 februari, 2006 at 14:50 #1026886Anonym anvandareMembermm mmm nice :up: , förstår inte vad hon menar .
Lägg dej ner ..håll ner rumpan …draaaaaaaa…..sakta ……..håååååååll saaaaaakta ner….och så börjar vi om från början igen ..lalala :p12 februari, 2006 at 14:53 #1026887Anonym anvandareMember12 februari, 2006 at 14:58 #1026888Anonym anvandareMemberLycka till, Kapten!
Kul tråd!12 februari, 2006 at 15:00 #1026889Anonym anvandareMemberHALLÅ JA…vakna me dej nu och håll koll på spåret :Skrek farsan till.
Och du skall vara Kapten, du håller på att ta livet av oss :muttra farsan. Oj ..sorry dad, jag bara passa på och tog en powernap Nä nu åker vi hem och laddar .12 februari, 2006 at 15:03 #1026890Anonym anvandareMemberThanks :emo-thumb
Sofia wrote:Lycka till, Kapten!
Kul tråd!12 februari, 2006 at 16:31 #1026891Anonym anvandareMemberJimmy Jönsson wrote:HALLÅ JA…vakna me dej nu och håll koll på spåret :Skrek farsan till.
Och du skall vara Kapten, du håller på att ta livet av oss :muttra farsan. Oj ..sorry dad, jag bara passa på och tog en powernap Nä nu åker vi hem och laddar .Har inte ”The Captain” snart fått Body’s stackars server att säcka ihop snart?
12 februari, 2006 at 19:28 #1026892Anonym anvandareMemberMenar du verkligen det Kapten har ju knappt börjat and he aint stoping until the fat lady sings :bb: :whistle:
Arne Persson wrote:Har inte ”The Captain” snart fått Body’s stackars server att säcka ihop snart?
12 februari, 2006 at 19:38 #1026893Anonym anvandareMemberSom sagt så hade nu ryktet om att kapten trupp skulle få en ny medlem tagit större breddgrad. Snacket gick på övingarna : Vem e han ? Varför skall han hit ? Jag förstod grabbarna, vi var ju ett team, ett team där alla var beredda att offra livet för varann och nu skulle vi få in en främling i teamet. Men Kapten själv visste att vi var tvugna att ta in en ny .Varje fight dom sista gångerna så har det knappt räckt till fast vi har vunnit och besegrat fiende.Grabbana lever i en kupa, i en legovärld. Det är jag som bär det stora ansvaret, det är jag som är elden och det är jag som får dom att brinna, faller jag…så faller dom med mej. Så säger kapten att så här e det så får dom rätta sig efter detta :worship: .
Jag hade bara pratat med ” the new guy” på telefon och sa till han att han kunnde ju komma ner på en av våra övningar, visa upp sig, träffa truppen så dom fick se och lära känna .
Det var fredag och Kapten var lite sliten som vanligt..ja ni vet åldern tar ju ut sin rätt
12 februari, 2006 at 19:51 #1026894Anonym anvandareMemberTuuuut tuuut Captain Crazy is on his way…tuff tuff …mot fältet ..tuuut tuuut..och som vanligt var det fullproppat på parkeringen så Kapten var nu jävligt elak och blockera ut/ingången till parkeringen och nu fick dom allt rätta sig efter Kaptens tider…det var fredag och det kunnde ta heeeela kvällen :p
Hoppa av vagnen och tappa samtidigt baskern i en vattenpöl…fan också 👿 , skitsamma och gick nu ut mot fältet.
(Samtidigt på fältet ) Undrar vem den där snubben är , han i blått ? Han har nog kommit fel, ser inte ut som nån krigare ? När Kapten kommer så får han kolla upp det !
Kapten var nu framme : Hallå grabbar , är ni på hugget idag ??
Nämen vem har vi här….The New guy hehe. Kapten Jimmy Jönsson här . Tjena …Martin Persson heter jag : sa martin . Hej Martin…frånm och med nu så kallar vi dej MP , är det okej för dej ? Absolut :svara Martin :up:
Kapten kapten… är detta den nye killen …eller The New Guy som du säger ?
Ja mina män, här har vi den nye killen MEN han är bara här idag för att känna på atmosfären Så var nu snälla mot han …OKEJ ??? YES Captain : svara the crew
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.