Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Jimmys Mass attack inför 2006
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12 februari, 2006 at 19:54 #1026895Anonym anvandareMember
Hmm han är ett hot grabbar : sa en av grabbarna, kolla in hans armar ,han är inte männsklig för fem öre . nä vi ser det..fan fan fan , men Kapten vet vad som är bäst för teamet, Kapten har aldrig fel ju.
12 februari, 2006 at 20:03 #1026896Anonym anvandareMemberNä just det grabbar Kapten har aldrig fel Jag hörde er så tydligt. Sluta nu gnälla och tjura och börja värma upp istället .
Mp: är du så hård mot dom alltid ? Kapten: hård…hahaha oj oj oj MP du har mycket att lära dig OM du pallar med att joina den tuffaste truppen av måååååånga trupper anyway.
Så ja…nu skall kapten köra en öving här som vi brukar inleda med som första under våra senaste strider , kolla här nu MP .
12 februari, 2006 at 20:06 #1026897Anonym anvandareMemberPang pang och så fick vi tryck i pattarna hehe.
MP: Tryck i pattarana….vad menar du Kapten ???
(Hmm… grabben hade mycket att lära , herrejesus )
Kapten : Jo MP jag tar det en gång till fast i en annan övning och annan vinkel och var nu med för en gångs skull, för när det är strid …då får du inte en andra chans, har jag gjort mej tydlig nog.
MP: Absolut Kapten !12 februari, 2006 at 20:12 #1026898Anonym anvandareMemberPang pang…pang pang ..oj oj oj ..pang pang pang hehe :grymta Kapten under övningen.
Ser du nu MP…kolla på pattarna , ser du trycket ?
MP : Fy fan Kapten , så det är det som är tryck..fan va coolt .
Kapten : Skitcoolt ,
Kapten: Du ligger inne med ett par bra klubbor, slå en sidechest inför grabbarna !
12 februari, 2006 at 20:18 #1026899Anonym anvandareMemberKapten: Hehe det e bra jobbat MP haha ..hallå ja ..grabbar fan vad ni blev tystna..wake up !!!
MP: verkar som dom inte gillar mej
Kapten: nonsens, dom har inget val mer än att gilla dej.Du får bjuda lite på dej själv helt enkelt. Skall du komma in i gänget så säg till att komma bra överens med Överlöparen, han är min bäste soldat ,ingen tvekan om saken.
Du är ett hot i mångas ögon,men det är utsidan ju, du får visa insidan med.MP:Men Kapten..hur då ?
Kan du sjunga MP ???
MP : Sjunga ?
Kapten: Grabbarna älskar Back street Boys….you are my fire…the one desire..lalala…ja du vet
12 februari, 2006 at 20:19 #1026900Anonym anvandareMemberOi Jimmy, jag älskar din träningsjournal:emo-thumb Keep on pumping Mr. Crazy!
12 februari, 2006 at 20:21 #1026901Anonym anvandareMemberkapten: eller förresten vänta med att sjunga….kanske inte läge för det nu
Kapten : Du kan hänga lite me kapten nu så skall jag visa dej runt hur fältet ser ut . Skall bara köra lite till här . Lets go lets go….yeah !12 februari, 2006 at 20:24 #1026902Anonym anvandareMember( PANG PANG …YEAH ..PANG PANG )
MP: Come on Captain, hit it..hit it !!!
Kapten: Easy …yeah …light weight man i love this shit.
Coolt att du hängde på där MP, säkert du inte varit med förut
12 februari, 2006 at 20:29 #1026903Anonym anvandareMemberMP: Kapten kan jag få prova på lite av järnet här ?
Kapten: självklart, ta inte ut dej bara
( stönk..stön…grrr )
Kapten : Oj oj oj …vilken uppvisning grabben…ett superset där hehe.
Jag misstänker starkt att grabben gjort det här för12 februari, 2006 at 20:30 #1026904Anonym anvandareMemberMP: Skall inte ljuga undanhålla något för Kapten och svar :ja , jag har hållt i ett par järn förr .
Kapten : det räcker. Glad att du är ärlig. Låt nu kapten få se vad dom här så kallat järnen byggt upp :bb: .
12 februari, 2006 at 20:33 #1026905Anonym anvandareMemberBrutal !!! Kan ju gå hur långt som helst.
(Väldigt ödmjukt sagt)
12 februari, 2006 at 20:37 #1026906Anonym anvandareMemberBrutal !! Kanske det ja, men ingen slår Överlöparen, the one and only :bb:
(Kanske inte lika ödmjuk där,men han är ju också The One and Only ) *blink*
12 februari, 2006 at 20:43 #1026907Anonym anvandareMemberKapten:Grabbar grabbar ..lugn i stormen nu för snart blåser det till storm här känner jag. Har ni glömt bort vem ni är och vad ni står för, VI är ett TEAM.
Tänk över detta noga nu ..TEAM, medans kapten gör en runda här.
Överlöparen: Kör en runda…vart skall du Kapten ?
Kapten: Amen för fan Överlöparen…jag skall göra min genomgång,runda….SET så klart suck !
12 februari, 2006 at 20:48 #1026908Anonym anvandareMemberÖverlöparen: Förlåt kapten, jag trodde ju att du skulle lämna oss
Kapten: Lyssna nu här min vän, Kapten lämnar aldrig sin trupp , det är ni som lämnar Kapten när väl skeppet sjunker…Kapten kan i värsta fall följa med när skeppet sjunker för han är sista man att lämna fartyget, förstår du Överlöparen ?Kapten får aldrig lämna mej
Kapten : Kommer aldirg ske heller Överlöparen…så sluta nu och gråta och återgå till position.
MP: Du är väldigt omtyckt Kapten och tar väl hand om din trupp.
Kapten: det kan du ge dej fanken på MP :emo-thumb
12 februari, 2006 at 20:50 #1026909Anonym anvandareMemberÖverlöparen: KAPTEN KAPTEN….ge oss en krabba hihi kapten liknar en krabba haha.
(Gud vad Överlöparen har kul på kaptens bekostnad ) haha
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.