Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Jimmys Mass attack inför 2006
Kapten försöker pusha sina män till det yttersta var gång
Kapten tar alltid en shot innan han går han går ut i strid :drinks: Det kan ju som sagt vara den sista Kapten tar
Efter en veckas uppehåll och vila så var det tid att stiga upp, kliva upp…ut ifrån kupan. Man lever rent ut sagt i en legovärld …i drömmarnas värld . Kapten har drömt tillbaka…ohh jaa vad han har drömt . Jag har inte varit ärliga mot mina män….mot er mina vänner. Jag har ju inte sagt till mina män till er att jag känner ju MP the new guy in the crew sedan tidigare. Som sagt .. det som dom inte vet har dom ju inget ont av. Men saken är ju den att Kapten och MP kommer strida lite mer ihop än vad som vad sagt ifrån början…ja det kan nog rent ut sagt vara så att vi strider hela året ut ända fram till SHOWTIME ,och frågan är hur mina män kommer takla det. Dom ser MP som ett hot men jag får inte garbbarna att förstå att vi är ett TEAM , vi jobbar alla ihop för att överleva och som sagt snart är det nog dax för ett krismöte innan någon blir skadad.
Hur som helst, Kapten och MP har krigat ihop långt tillbaka , vi har byggt och vi har rivit , vi har ätit vi har kräkts , och till slut så löpte båda linan ut och intog den stora scenen.
Luciapokalen
Light weight !!!
Yeah buddy
Nästa gång blir du fylligare o ennu hårdare känner ja på mig :emo-thumb
Come on Mp
Yeah buddy !!!
:emo-thumb
Braaaaaa !!!
Detta var taget lördag eftermiddag och vi var då i vårt livs form
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY