Jimmys Mass attack inför 2006

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Jimmys Mass attack inför 2006

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 245 total)
  • Author
    Jimmy Jönsson wrote:
    Yeah buddy !!!

Här kommer ljudeffekter till bilderna! [http://www.notorious9.net/lightweight.htm]

Bra dagsform denna lördag! Vad är hemligheten? :emo-thumb

Jimmy Jönsson wrote:
    :emo-thumb

Dubbel biceps bakifrån där :emo-thumb

*blink*

Tack ! Jag gav allt jag hade .

Fidde_Mannen wrote:
    Dubbel biceps bakifrån där :emo-thumb

Hehe yeah budy …thanks :emo-thumb

Ohh hemligheten…hmm vi beställer en formula som jag och mina män dricker under striderna och våra övningar på Österlen, vad det är….hmm :| har inte en aning,men det verkar funka i allafall

Latsdragaren wrote:
    Här kommer ljudeffekter till bilderna! [http://www.notorious9.net/lightweight.htm]

Bra dagsform denna lördag! Vad är hemligheten? :emo-thumb

Hmm …MP vad skall jag säga !? Vi satsar på komma in lite större och ÄNNU hårdare

Martin.P wrote:
    Nästa gång blir du fylligare o ennu hårdare känner ja på mig :emo-thumb

OCH ….så kommer vi till den punkt när allt då är över! Du får dricka nu Kapten…..Du får äta din familjepizza nu MP….Det var slut på att hålla igen…det var över :( Var det verkligen över ? Det skulle aldrig ta slut! Det var söndagkväll den 11/12-05 dagen efter Luciapokalen och vi hade kommit hem ifrån Göteborg. Vi ifrån lördagnatt ,hela vägen hem och hela kvällen här hemma. När kl var runt 2100 så ringde Kapten till MP och krävde att han skulle infinna sig på fältet kl 2130 för form och vikt koll. MP infann sig direkt,utan att ifrågasätta. Kapten 12 kg upp och MP 15 kg ….:nono:

:rtfm: Vad har vi lärt oss av detta ??? Jo…var inte rädd för att äta

Ja du milde…var inte rädd för att äta . Nä det är så sannt som det är sagt och skrivet. ”Du blir vad du äter” ..det är också så sannt som det är sagt och skrivet. Kapten vakna kl 1000 idag MY GOD, vad hade hänt ? Kapten har sovit bort hela dagen. I samma skedde som han tar sit första morgonsteg ut från den bakre vagnen så ringer det : Yes Captain here. Överlöparen: Kapten kapten ..gud som jag försökt nå dej, jag trodde något hade hänt dej :(
    Kapten : Sååå ja..såååå ja…lugn och fin nu ann-christine, nu lugnar vi ner oss och slutar gråta, ja lever ju…visst jag är gammal och sliten, ont i lederna och i ryggen MEN im still standing. Var det nåt mer Överlöparen :fråga Kapten
    Överlöparen : Jo Kapten, är det okej om jag kommer över sen så kan vi kanske leka lite med krigsgubbar. Kapten: Ja det går väl bra. Överlöparen : Jaaaaa hihi :D …men då vill jag vara Rambo hihi, så kan du vara Kapten bara hihi. Kapten: :yikes: herrejesus vad jag får stå ut med mycket.

Som sagt Kapten han sov ju länge idag och tungt med. Ja han var fast i drömmarnas värld och värgade att komma ur kupan……:lazy: : Det var SHOWTIME yeaaaah. Kapten var redo och bakom sig hade han sina män.Dom hade följt han hela vägen, bakat han hela tiden, dom hade offrat blod och tårar för Kapten, Kapten var deras ledare och deras mentor, han var allt för dom, han var gud för dom. Men idag var det dax för Kapten att strida själv. Han var nu helt ensam på det stora fältet och skulle möta andra stora män.

Vi var på plats i god tid och la upp vår strategi om hur vi skulle slå till för att det skulle göra som mest ont för mina motståndare. Sista veckan hade som sagt varit hård och tuff. Kapten var helt skitig och hade inte fått i sig så mycket näring…VATTEN ? Vem sa något om vatten ? : kapten

Överlöparen: Kapten kapten, du hörde nog fel. Där var ingen här som nämde ordet vatten, alla verkade rädda för vatten :|

Överlöparen och MP : Kapten kapten du måste äta något ju, du skall snart ut i strid ju.

Kapten: Jag har inte tid att äta.

Överlöparen och MP : Men Kapten Kapten…här , ät av dessa riskakorna , det ger dej styrka , du måste vara stark nu Kapten.

Kapten: Mmm fan va gott och plötsligt så kännde sig Kapten så stolt över sina män, Överlöparen och MP ,dom var allt lite speciella för Kapten.

Överlöparen: Kapten kapten ät mer..ät mer .Här har du Nutella , jordnötsmör , Bobs marmelad..mmm är det inte gott Kapten, det är MASSA, du kommer blir stark nu.

Kapten : Mmm mmm..åhhh vad goooooott, det är ju julafton i fattighuset :D

Överlöparen : hahaha ja visst är det julafton i fattighuset.

MP: Kapten kapten, jag har tappat tryck, vad skall jag göra ???

Kapten:Ta en riskaka med lite Nutella på av Kapten

Överlöparen: Kapten Kapten..jag med …jag med..jag vill åsso ha ju

Kapten: Nä nä, du vet vad tandläkaren sa : inget godis .

Överlöparen: Amen :( jag vill ju

Kapten: Okej då, men det är bara för denna gången.

Överlöparen: Åhh Kapten ..du är väääärldens bästa Kapten :)

Detta var en stor dag för Kapten och han skulle inte lämna något åt slumpen.

Överlöparen: Kapten kapten, jag är så stolt över dej. Det viktiga är inte att vinna Kapten, det viktiga är att överleva för utan dej så har vi ingenting :( Du är ledare :worship: , du får inte dö i strid.

Kapten: Överlöparen och MP ni är mina närmsta män OM jag inte skulle klara mej ur den här striden levande så ÄR det ni som får ta över det stora tåget, leda männen, jag har lärt er hur ni skall klara er i strid och att vara starka när det går som trögast, resten är upp till er.

Överlöparen och MP : :( Kapten kommer att klara sig, det vet vi.

Kapten log och njöt av tillvaron och såg ut över hela TEAM X-ACT, teamet som kom och segrade :emo-thumb

DING DONG..DING DONG :klockorna ringde …det var tid , is was the final countdown.

Alla gubbar begav sig ut på fältet och Kapten så direkt att det skulle bli en tuff fight..hallå ja det var ju dom bästa av dom bästa …alla på samma fält och på samma gång.

Men kapten var stark, han hade tryckt i sig ett par paket riskakor , ett par burkar nutella och jordnötsmör ,spetsat med bobs marmelad, det var tryck i ådrorna , men skulle det räcka hela vägen fram :

Vi hade alla en sak gemensamt : överlevnad

Vi var alla sköra, tomma, trötta, vi hade ju tränat lika hårt inför detta , no way i was alone. Vi hade nära och kära, barn och fruar , som kolla på utan att kunna göra något om nåt gick fel. Jag kunnde höra min män .Överlöparen : Kapten kapten du ser stark ut, hååååååll ut…..hååååll ut för allt i världen. MP stod vi gränsen av fältet beredd med vätska , det fanns ju en risk att hetan där ute på fältet kunnde torka ut Kapten.

Kapten såg iallfall ut att må bra, han trivdes verkligen på fältet.
    Kapten var en krigare in i själen.

Det var nu tid att strida in i det sista, Kapten han flaxade med armar och ben , ja gud vad han :yahoo: flexa omkring, man hörde någon sjunga : ghost in your heart samtidigt som Kapten gav allt .
    Under en minut så kunnde tänkte Kapten bara på att nu ger vi järnet, nu gör Kapten sina män stolta och visar att det är han som är Kapten , the one and only :)

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 245 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.