Jimmys Mass attack inför 2006

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Jimmys Mass attack inför 2006

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 245 total)
  • Author

Striden var över och det verkade faktiskt som alla hade överlevt.Där var en gubbe som avbröt för han torkat ut av den fruktansvärda värmeböljan som drog in efter middagen. Fast vi var fiender så var det ändå skönt att alla överlevde. Vi var tre gubbar som skulle få nåt pris för bäst överlevande och där fanns ett två och tredje plats på pallen . Kapten ropades ut på tredjeplats .
    Vi var ändå 12 st som kriga mot varandra om bäste överlevande.

Och på tredje plats för bästa överlevande har vi Kapten Jimmy Jönsson ifrån TEAM X-ACT .
    Sist el först, det kvittade i Kaptens tycke , för detta var vinst för Kapten. Vi var 12 st som stred, och kämpade för liv och död, alla gav allt , och vi överlevde alla, det var det viktigaste av allt.
    Jag klev upp på pallen och jag såg nu ut över fältet och där stod ..ja vet inte hur mycket folk, nära o kära…mina män….mina män var där .Kapten Kapten du är bäst vi är så stolta över dej.

Plötsligt så fick jag en bukla i handen och en mikrofon i truten : Hur känns det ? Jo förutom att du höll på att slå in truten på mej så känns det bra.

Jag hade som mål att komma hit här idag i mitt livs form och sen ha kul,fast det var på liv och död. Att överleva detta och sen komma på en tredjeplast dessutom är en stor vinst för mej ikväll så tack så hemskt mycket för mej :up:

Jag klev av pallen, av scenen och möttes av mina män, MP och Överlöparen dom krama om mej :Kapten Kapten, du klara det, vi visste du skulle klara det.

Kapten: Sååå ja sååå ja…låt mej nu få komma härifrån.

Självklart kapten !!!

Vi gick en bit ifrån fältet och satte oss ner. Kapten var uttorkad och kännde att han skulle kunna dricka hela atlanten.

Gud vad detta var gott..mm mmm….more please :)

Överlöparen: detta var du värd kapten :)

Tack överlöparen!

Överlöparen: Kapten såg så mager ut, nästan sjuk ut, är du sjuk Kapten?

Kapten: Sjuk ? Sjuk i huvudet kanske,men inte mer än normalt

Nä men Överlöparen kanske skulle ta sig en titt i speglen själv för du ser ut som du suttit fast inlåst nånstans utan vatten och mat, har du varit tillfångatagen eller :D ?

Överlöparen: Men kapten vad säger du , jag skall genast se efter vad du menar. Åhhh nääää :( herre jesus vad har hänt … det var tydligen ingen bra ide att släppa vattnet och sen äta riskakor under hela dagen bara.
    Ville ju bara göra som Kapten gjorde inför striden ju

Kapten: Nu ser du till att äta upp dej igen till oigenkänniglighet,precis som Kapten skall göra.

Överlöparen: Ja lovar Kapten

På vägen hem så kunnde inte Överlöparen sluta och berätta om hur när han såg sin Kapten strida Överlöparen: Du såg så cool ut,du var så lugn och sansad och…..

…du var glad och njöt av varje sekund, du verka trivas så bra där ute på fältet Kapten.

Jo visst njöt överlöparen. Jag var ju en krigare i själen, detta var ju mitt liv.

Tänk om jag hade gått bort, torkat ut och avlidit när böljan slog in.Överlöparen och MP hade ju gått under :(

Kapten kapten, jo sen när du gick in där och bara slog din poser , fan vad coolt det var, jag fick tårar i ögonen, du var ett odjur där inne : snyfta Överlöparen och MP nicka med och sa: Captain was crazy

Vi vill bli precis som du Kapten ! Dom orden fick mej nästan att bryta ihop :( . Ville dom verkligen gå igenom vad Kapten gjort, ja vad skulle jag säga, dom gjorde fan Kapten så rörd att han blev stum.

Överlöparen och MP : Och sen där när du gav den där blicken,man såg odjuret i dej bara villa komma ut , det var fan coolt.

Kapten: Det var kanske tur att ”det” hölkl sig inne då :P

Herkules….du milde tid, nä nu får det allt räcka, blir du aldrig trött Överlöparen, du bara babblar på haha. Nä vad säger ni nu om att åka hem och så äter vi pizzabullar och kladdekaka , är vi inte värda det pågar ?

Överlöparen och MP: Jaaaa det är klart vi är Kapten, du är bäst :friends:

Kapten : 😮

Mack Donken ikväll som vanligt Kapten ?

Bara MASSA MAT till Kapten och hans pågar

Dr.Dängrot wrote:
    Mack Donken ikväll som vanligt Kapten ?

tja mannen…you are crazyyyy:kicking:
    var e det träning i helgen??nu ska jag snart till jobb:buttrock:

Kapten och hans män känner sig slitna efter den senaste striden , höll på att kosta både en framtand och ett ben. Du lär höra när nästa fight at the battle zone kommer ske.:)

sulan wrote:
    tja mannen…you are crazyyyy:kicking:
    var e det träning i helgen??nu ska jag snart till jobb:buttrock:

Eftersom det handlar om ett tåg så borde ju rimligtvis ”Kapten” istället vara ”Konduktör”?:| :)

Arne Persson:Eftersom det handlar om ett tåg så borde ju rimligtvis ”Kapten” istället vara ”Konduktör” ?:| :)

Kapten: hmm att jag inte tänkt på det innan.

Men nu är det så här att under en kriget -39 så sjönk vårt fartyg…jag kommer ihåg det så väl. Jag tappa halva styrkan :( Men Kapten köpte in ett stort jävla tåg med 12 vagnar och vi kom tillbaka , tillsammans var vi starka och tillsammans 67 år senare är vi fortfarande starkast

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 245 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.