Jimmys Mass attack inför 2006

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Jimmys Mass attack inför 2006

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 245 total)
  • Author

I always miss the big buss :D

jocke wrote:
    Haha fick du ta bilder och lägga upp själv eftersom du alltid missar när vi är där och kör :p
    Ser gött ut Jimmy kör på :up:

Thanks ! Hårt och brutalt säger dom, kör hårt och brutalt. Jag säger …det var verkligen bättre förr :bb3: .

Andreas Malm wrote:
    Halloj!

Alltid lika kul och inspirerande att se riktiga träningsbilder med riktig utrustning!

Kör hårt Jimmy :up:

MVH: Andreas…

A typical day at work :up:

Visar hur en vanlig dag kan se ut, väldigt blandat och omväxlande.

Man sköter sig själv men oftast som ett team….team work.

Ibland får man jobba själv & då får man ta i lite mer…men det gillar jag:bb3:

Man måste för att kunna prestera.

Visar här lite hur saker och ting går tillväga en onsdag som denna till exempel.

Måste äta för att kunna prestera och frukosten är superhelig, det rubbar vi inte en milimeter på annars så 👿 och så kan vi inte ha det :)

Work is waiting, just keep moving on :emo-thumb

Vad gör vi när det går trögt och man känner sig trött ? Vi ökar takten, prestera mera :bb3:

Klockan snart 16.30 och då är det tid för påfyllning och lite kaffeino :kicking: och efter det slutar dagen .

Kör sen hem och tar en dusch och lagar mat inför morgondagen, vilar en stund. Sen fortsätter tåget mot the x-act gym :up: !!!

A perfect day in a perfect way :worship:

Tjena Jimmy

Lycka till med din satsning.

Det skulle vara roligt om du i tr

:up:

ZONE

Tack!!! Inga problem, det ordnar vi :up:

Jesper Näsström wrote:
    Tjena Jimmy

Lycka till med din satsning.

Det skulle vara roligt om du i träningsjournalen skrev ned vilka vikter du kör på när du tränar.

/ mvh. Jesper

Efter en avslutad dag så kommer man hem och oftast då lite småtrött:lazy: och ingen gnista i kroppen,men det beror också på skitvädert.Mörkt och kallt när man går åker till jobb och mörkt och kallt när man kommer hem från jobb,men det går mot ljusare tider och vi med den :)

Men nu kommer nya jobb and almost everyday is same thing,same rutine in the same way, at least mån to friday. Ibland så önskar man att ett dygn hade 34 timmar istället för 24 timmar , så mycket mer man skulle hunnit med,man får improvisera och alla har sitt sätt, och så här gör jag :up:

Kommer som sagt hem vid 16.45 för jag bor bara 5 min från jobb.

Brukar då ta posten med mej in på toaletten (man ändå 2-3 kg näring under dagen) och därefter en dusch direkt.

Tar på sig fantomendräkten och intar städskåpet, fram med städutrustningen och fightas en 30min ( det händer 2-3 gg i veckan ) alltid ordning och reda, rent å fint hemma hos kapten, lämnar inget åt slumpen :whistle:

Vinner alltid fighten och man blir bättre och bättre med åren.

Köket nästa, its foodtime !!! Plockar fram 1 kg potatis som skall skallas och kokas upp, 800 gram torsk, och hackar sen 500g grönsaker. Detta delas upp och färdigpackas till 3-4 av morgondagens mål mmm, i just cant wait

Then again..a man gotta do what a man gotta do DISKEN, same shit everyday,men det skall göras och det går som sagt på rutin :P

Nu har man gjort det viktigaste och känner nu att en powernap på 20-30 min hade inte skadat och ibalnd så hinner man med det också . Smällter mej in soffan och blundar för att 30 min senare känna mej fit for fight and ready for war :bb3:

Ut i köket, den heligaste platsen i hemmet och mitt vapen förråd och vad hittar jag där …hmmm elle belle bi nu är du fri….den och den tar vi idag booom :bb2: power :up:

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 245 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.