Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Jimmys Mass attack inför 2006
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 januari, 2006 at 16:37 #1026775Anonym anvandareMember
Vi var nu redo for krig…battle…war. Vi intog första plats : Small bänk och brände iväg två tunga set …repsanatalet räknas inte, vi satsar på att köra så måååånga vi kan. Sakta ner..sakta upp…..sakta ner….explosivt upp och till slut snabbt ner och …..tryck för h*elvete 👿 upp upp upp typ .
29 januari, 2006 at 16:41 #1026776Anonym anvandareMemberVi var igång, vi var redo, det känndes mycket bra…vi gick vidare !!!
Vi stanna upp vid liggandes dubbel hantel extention vi hade fått mersmak sen förra kriget . Lets hit it !!!
29 januari, 2006 at 16:49 #1026777Anonym anvandareMemberKapten kapten : skrek överlöparen. Jag har sånt tryck, vad skall jag göra, vad gör vi nu kapten ? Jag svara : Vi fortsätter Så vi fortsatte !!!
Och nästa hållplats blev kickbacks, och tillhör nog bland dom farligaste övningarna idag Men vi var tvugna…..vi hade inget val mer än att tuta på !!!
29 januari, 2006 at 16:55 #1026778Anonym anvandareMemberVi var nära men ändå så långt ifrån..kampen fortsatte .
Överlöparen sa : No retreat no surrender.
Kapten kunnde inte mer än att hålla med :worship:One arm narrow grip cable extention och som alltid två tunga …sakta fram och sakta tebax…..explosivt fram och sakta tebax….fram fram fram…kom igen nu 👿 ..ta i då typ
29 januari, 2006 at 17:02 #1026779Anonym anvandareMemberKapten kapten : skrek överlöparen : du blöder kapten, du är sårad. Kapten svarar : I got no time for bleed , lets move on !!!
So we went on to the other side .
Vi var trötta, vi var slitna,men tåget hade inte stannat…det var bara att fortsätta. Än fanns där hopp. Det sista människan ger upp är hoppet.Vi vägrade att ge upp.
Kapten var redo, han e alltid redo….överlöparen, mina män dom hade inget val.
Standing biceps barbell curls was the next move !!!
29 januari, 2006 at 17:06 #1026780Anonym anvandareMemberAfter hitting the bics in a standing way ,we took it seated …it was still war, there where no time to rest …more more more….
29 januari, 2006 at 17:06 #1026781Anonym anvandareMemberHehe fan va skönt, du har tagit träningsbilderna till ytterligare en nivå – vi får se hela dagen från början till slut:emo-thumb
29 januari, 2006 at 17:12 #1026782Anonym anvandareMemberVi kännde att tåget börja sakta ner, vad höll på att hända ? Jag skrek till mina män , min trupp….var inte oroliga, jag har full kontroll över bettan.
När det går som trögast…då ökar vi….öka öka öka !!!!Hammer rope curls in cable was the next move.
Kapten kapten jag har så ont i mina armar , vad är det som händer med mig,vad är fel ? Kapten svarar : 1 Du växer min vän. 2 du gnäller för mycket. Fortsätt nu och ge inte upp !!!
29 januari, 2006 at 17:21 #1026783Anonym anvandareMemberWas it over ? Hell no…we went on from the west side to the north side.
Kapten kapten när skall vi äta ? när skall vi vila ? fråga överlöparen. Kapten svara : Äta…!! Vila…!!! Vad är detta för dumheter, jag har sagt till er att vila gör man i graven. Är du verkligen säker på att du vi vila nu, just i detta läget..är du säker på detta ? Svara mej överlöparen ? Nä kapten, förlåt mej, det var dumt . Kapten: Mycket dumt av dej
Nu fortsätter vi…okej !!!! Våra underarmar skulle få ta sista smällen , det var bara helt enkelt så, vad skulle vi göra, vi kunnde inte bara ge upp .
29 januari, 2006 at 17:27 #1026784Anonym anvandareMemberVi hade vid det här laget redan vunnit striden så jag sa till mina män att lägga ner sina vapen och dra sig tillbaka. Kapten kapten är det över frågade överlöparen med allvarligt stirrande ögon på mej . Ja min vän det är över, tillsammans vann ytterliggare en strid : svara kapten. Men frågan var…hur många till skulle denna trupp lyckas med, det återstod att se.
Medans mina män festa till det så passa jag på att leka lite med mina underarmar , vilket man kan göra med på olika sätt , jag valde göra det på ett annat.
29 januari, 2006 at 17:29 #1026785Anonym anvandareMemberKännde mej också nu redo för att :whistle: ..hmm vila och tänkte då göra det i min tysthet då jag plötsligt ser …..
29 januari, 2006 at 17:33 #1026786Anonym anvandareMemberårets härligaste träningsjournal :emo-thumb
29 januari, 2006 at 17:35 #1026787Anonym anvandareMemberVad kunnde jag säga…vad skulle jag säga, jag fick tårar i mina ögon, hade svårt att hålla tillbaka dom. Jag var världens lyckligaste kapten för att ha en trupp som denna !!!
29 januari, 2006 at 17:38 #1026788Anonym anvandareMemberDetta är ingen träningsjournal :happy: Det är ju en långfilm om Jimmy och hans pågars liv som träningsworriors :emo-thumb
29 januari, 2006 at 17:40 #1026789Anonym anvandareMemberKapten kapten, kan du inte posera lite du med, vi tycker det är så kul när du poserar, vi har så kul då …snälla snälla snälla : skriker överlöparen
Kapten svarar :Sluta skrik så förbannat och vadå kul, är jag så j*vla kul att kolla på….vadå ser jag rolig ut…ser jag lustig ut på nåt sätt …kanske det börja kapten fundera. Vi skulle väl inte börja bråka nu utan istället fira
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.