Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Jimmys Mass attack inför 2006
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 februari, 2006 at 20:40 #1026805Anonym anvandareMemberjocke wrote:Det är ju under vila man växer :whistle:
Klockrent…
3 februari, 2006 at 21:44 #1026806Anonym anvandareMemberupdate jimmy!!!
4 februari, 2006 at 19:42 #1026807Anonym anvandareMemberKapten och hans trupp var tvugna att ta ett break, eller rättare sagt några av mina män blev lätt skadade under förra striden, jag själv Kapten har inte tid för några skador, ive got no time för bleed.Men imorgon har vi en ny fight upp i norr, den norra aliansen är redo. Min trupp känner sig väldigt motiverade efter ett par dagars vila och det kommer inte bli nådigt.
SKIP har fortfarande inte hört av sig angående vår nya utrustning, våran nya sköld, så får köra med den gamla. Aus…vidder..scen !!! Var beredda !!!
Arne Persson wrote:Ähum captain…….. hur går det med MASS-attacken nu? Det har varit ganska lugnt på ”The Battlefield” på sistone?4 februari, 2006 at 19:44 #1026808Anonym anvandareMemberJimmy Jönsson wrote:Kapten och hans trupp var tvugna att ta ett break, eller rättare sagt några av mina män blev lätt skadade under förra striden, jag själv Kapten har inte tid för några skador, ive got no time för bleed.Men imorgon har vi en ny fight upp i norr, den norra aliansen är redo. Min trupp känner sig väldigt motiverade efter ett par dagars vila och det kommer inte bli nådigt.SKIP har fortfarande inte hört av sig angående vår nya utrustning, våran nya sköld, så får köra med den gamla. Aus…vidder..scen !!! Var beredda !!!
uppe i norr är det Hbg då eller isåfall så blir dina fotfolk ingen match mot stridsvagnarna på Classic
4 februari, 2006 at 22:15 #1026809Anonym anvandareMemberjag snackade med jimmy….å han så att vi tränar i LÖDDE i morgon:kicking::bb:
4 februari, 2006 at 22:58 #1026810Anonym anvandareMemberplocka upp silverhantlarna sen när ni tränat så ni inte får en arg arne p efter er
4 februari, 2006 at 23:01 #1026811Anonym anvandareMember:whistle: hehe arne vår lilla slav:worship:
4 februari, 2006 at 23:04 #1026812Anonym anvandareMembersulan wrote::whistle: hehe arne vår lilla slav:worship:Är det inte bättre om du istället koncentrerar dig på nästa helgs grepptävling?
5 februari, 2006 at 06:23 #1026813Anonym anvandareMemberhej svejs..´jag e tyvär bakis på lördag:drinks:
5 februari, 2006 at 09:37 #1026814Anonym anvandareMembersulan wrote:hej svejs..´jag e tyvär bakis på lördag:drinks:Mycket oväntat! Mao ett naturligt tillstånd, så det är bara att ställa upp.
5 februari, 2006 at 10:51 #1026815Anonym anvandareMembermaybe…min kung:worship:
8 februari, 2006 at 19:09 #1026816Anonym anvandareMemberDet var tid igen , tiden var inne. Vi visste alla vad som skulle komma och ske….komma och ske. Vi hade i och för sig förberett oss för denna strid.Kört en hel del närstrid under träningen på fältet ute på österlen. Det var inte lika kallt som under kriget 1939,men vi var inte långt ifrån. Kylan här nere i skåne kan vara ganska rå, framför allt ute vid kusten. Kapten kapten, jag fryser så förfärligt , varför måste vi öva i detta ruggiga vädert, det är ju olidligt : sa Överlöparen, min bäste soldat. Va sa du !! Olidligt, jag hoppas inte jag hörde det ordet, du vet min själ vad olidligt är,du skulle varit med under kalla kriget då du blev skjuten rakt av om du vägra order, herrejesus så mycket bättre ni har det idag . Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder…..andvänd HellyHansen understället som vi köpte dyrt på Eksands på öresundsvägen:up: nästa gång grabben : svara kapten .Blev lite chockad där, trodde aldirg jag skulle höra nåt så dumt ifrån Överlöparen:( Många av mina män börja tvivla på sig själva, nästan rent ut sagt gav upp hoppet. Gav upp hoppet och vi hade inte ens börjat. Jag var tvungen att ta tag i hårdhandskarna, jag var tvungen att höja rösten och vissa grabbarna vart skåpet skulle stå :drinks: ,så på vägen hem från österlen så stanna vid till vid Härestads gästskivaregård och där stod Ehrling Wahlgren servera öl och grabbarna var helt hysteriska. Du är världens bästa kapten, vi lovar att aldrig svika dej kapten..aldrig…haha jo det hade man ju hört förr. Senare på kvällen så fick Ehrling tag på micken och börja sjunga….vi har vadd i öja vi har vadd i öja lalalalalalala :drinks: haha ja det var ett j*vla ös och grabbarna pratar fortfarande om den kvällen.Prata på grabbar, för det kunnde vara det sista dom prata om för vissa.Kapten själv kännde att det nu var tid :sleepy: för jag var tvungen att få mina 8 timmar, inget snack om saken.
Det var nu dagen D, domedagen. Vakna lite stel som vanligt med många år och strider på nacken..haha ja du milde tid.Steg upp exakt kl 0600 och väckte mina män i bakre vagnen . Vi har vaad i öja…vi har vadd i öja :sjöng kapten och då j*vlar i det blev det fart i fläkten , vilket liv jag satte igång . TYSTNAD : skrek kapten. Gör er i ordning….det är dags…… det är dags : sa kapten . Vi var alla hungriga så det var dags för en ordentlig påfylling näring och det blir alltid basic inför strid, näring med massa i. Och truppen åt som grisar … fy fan, det var rena svinstian, äckligt som fan .Det kunnde vara sista måltiden för en del, men mina förhoppningar var att komma därifrån levande med alla mina män…som jag alltid gör 😮 Worlds greatest Captain..jo dom säger ju det.
8 februari, 2006 at 19:17 #1026817Anonym anvandareMemberKapten och överlöparen gick ut först eftersom vi hade mest meriter och mest strider bakom oss, jag kunne lukta mej till minsta lilla osäkerhet,minsta lilla fiende. Och vi körde på gamla meriter här, det går visst fortfarande, i allafall i vårt fall. Jag är så stolt att du tar med mej ut som första man, vet liksom inte vad jag skall säga : sa överlöparen. Snälla säg inget, var bara tyst nu så är du snäll sa kapten och log .
Efter spanat in läget så kännde jag att det var tid att värma upp lite för det var kallt denna dag och det fanns risk för att bli skadad OM vi inte värmde upp i tid, för vi var ute i god tid som vanligt och planen var att överaska dom ordentligt denna gången :aggresiv: .Dom kunnde vara elaka ,men vi kunnde var ännu jävligare. Som dom säger i kärlekens :friends: krig finns inga regler. Vet inte vad det kom ifrån men det lät bra
8 februari, 2006 at 19:27 #1026818Anonym anvandareMemberDet var länge sen både kapten och hans män blev förvirrade ( kaptens män är alltid förvirrade ) Vi stod där mitt i skiten och för en liten stund så tänkte jag inte alls.Vi kolla överallt för att se om vi kunnde se några spår. Var dom redan här ? Hade dom försökt gasa oss på nåt sätt ? Vad fan hände ? Det var en konstig lukt som cirkulera där inne , rena skitlukten . Då en överlöparen erkännde att det var han som luktade, det var han som la av en skit och det fanns en risk att han hade läckt. Samtidigt som jag förstår han, det var en ordentlig frukost , så vill jag inte förstå… det var liksom inte läge för att skita på sig under strid..jo kanske om du har en 60kg hantel över pannan och du inte kommer nånvart, då förstår jag ….men för fan..håll igen grabbar…håll igen. HellyHansen underställen är dyra för kapten och det är inte ni som tvättar skiten *suck* …hmm det gör kapten
8 februari, 2006 at 19:42 #1026819Anonym anvandareMemberÖverlöparen var först ut och han var heltänd, det riktigt lös om honom. Jag kunnde känna energin ifrån han, det var när kapten själv var lärling och underman kriget -39 …åhh jag minns det som igår men nog om det.
Överlöparen ville verkligen visa kapten att han var förste man, det var han som skulle vara kapten högra han till döden skiljde dom åt och då var det verkligen upp på bevis , han kunnde ge det ett försök. Kom igen överlöparen, visa nu kapten vad du har , visa mej tryck nu då : vråla kapten
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.