Jonas väg till 10% kroppsfett!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Jonas väg till 10% kroppsfett!

• This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author

Nu ansluter amatörmässiga jag mig till alla ni med otroliga fysiker och börjar med en träningsjournal här! Imorgon börjar en satsning på att komma i form efter en tids ofrivillig frånvaro från träning på grund av skador. Tänkte börja rätt lugnt med morgonpromenader varje dag på en halvtimme 7 dagar i veckan till att börja med. Kommer att köra 4-5 pass i veckan på gymet och köra intervall på stepmaskinen 16 minuter efter varje pass. Kommer att skriva mer om upplägg senare men i stort är det en proteindeff med kolhydratladdning 2-3 timmar före pass och påfyllnad med snabba kolhydrater direkt efter träningen.
    Nuvarande vikt är ungefär 80 kg morgonvikt. Är 178 cm lång. 25 år. Enligt en bioimpendansvåg som jag har är fettprocenten 17 men jag vet inte hur korrekt den är. Målet är 10 % kroppsfett och en fysik som lutar åt fitnesshållet med en okej kondition i alla fall.
    Har en träningsbakgrund inom diverse kampsporter och har tränat på gym rätt mycket plus en del fotboll i yngre år. Älskar att träna så det känns hur bra som helst att komma igång! Så nu är det bara att tuta och köra! Tilläggas bör att jag tar tacksamt emot all hjälp jag kan få då jag är rätt oerfaren vad gäller en riktigt bra deff! :emo-thumb

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.