Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Klenben 1 & 2 (Get bigger or die trying)
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 juni, 2006 at 23:21 #92229Anonym anvandareMember6 juni, 2006 at 23:21 #1007057Anonym anvandareMember
Hej alla medlemmar. Vi är två grabbar ( klenben 1 och klenben 2:) som har läst i allas journaler och tagit lite tips och ideer. trevligt trevligt
För att komma igång med träningen så slänger vi upp en journal också. kom gärna med synpunkter. Vi har den journal gemensamt då man brukar mer allvar då. Lätt att man slarvar om man själv har en (saknar självdiciplin).
Vårt mål är att få en bra fysik och en hyvsad beach kropp, kommer dock ta tid
Bakgrund:
Klenben 1
Kampsporter mellan 6 års ålder fram till 15 år ungefär. Sen blev jag skadad i mitt knä och började därför med tävingscykling samt klättring. Sen ryckte jag in som Amfibie i Lumpen där jag låg 10 månader. Nu läser jag till Brandman.
Har inte tränat styrka så länge, behöver lägga på mig mkt fett smal som en sticka,, men har börjat med kostschema nu så vi får hoppas på en förbättring. Ska även genomförra Klassikern detta år (vansbro, lingdö, wasa samt vättern runt).
Ålder: 21
Längd: 188 cm
Vikt: 83 kg
IQ: 0Klenben 2
Kompleterar med min bakgrund imorgon. (måste sova)
Ålder:19
Längd: 198 cm
vikt: 85 kg
IQ: -3Bifogar 2 bilder tanga på gymmet idag 20060606
Bild1: klenben 1 Bild2: klenben 26 juni, 2006 at 23:32 #1007058Anonym anvandareMemberSebbe (klenben 1)
Kost:
1 tallrik Havregryn
2 Mackor med skinka
1 Omgega 3
2 Bannaner
1 Protein Shake1 Kebab tallrik
1 Omega 31 portion tonfisk och Ris
1 Protein shake1 Portion kyckling och Ris
1 Protein
1 Omega 3+ ett paket riskakor
+ 6,5 liter vattenRobin (klenben 2 då förståss)
4 st bullar
3 knäckemackor m skivad banan
c-vitamin.
5 st kassler skivor med potatis gratäng
proteindrink
2L vattenGemensam träning:
Musklergrupper: Bröst & Triceps samt mageBröst:
Sned bänkbress
Hantelpress i maskin
Under ifrån och upp i cablecrossTriceps
Dips
Sittade mellan två bänkar, händer på den ena och fötter på den andra ( namn?)
En arms triceps i cablecross. (som ni märker är jag inte så bra på de fackliga namnen för övningarna, förklara gärna)Mage
Brutalbänk
Putta benen på varandra
Sned bukmuskeln med hjälp av hantel vid sidanImorgon är det vila men det måste tydligen till. Vi har tänkt träna 2 vila 1.
7 juni, 2006 at 23:04 #1007059Anonym anvandareMemberDå var snart denna dag över också. Jag själv har Rökdykt nästan hela dagen så det har tagit en del på krafterna. Robin har jobbat som vanligt med att montera säkerhets detaljer (slitsamt och tungt). Fast i dag hade vi vilodag. Var rätt skönt, var ganska slut i kropp och knopp.
Kosten idag har varit följande
Sebbe:
1 tallrik havre gröt
2 mackor med skinka
1 banan
1 omega 3
1 protein1 portion Tonfisk med ris
1 omega 31 portion Fisk med potatis och sallad
1 omega 31 Mcdonalds (mexi flat vm mål)
1 Protein1 portion Rostbiff med potatis
1 omega 31 protein
5 liter vatten
Robin
6 mackor
proteindryck
kycklinggryta o ris
2 bananer
3 knäckmackor
kebabpizza
c-vitamin9 juni, 2006 at 12:22 #1007060Anonym anvandareMemberDå var sista dagen avklarad i skolan idag. Hoppas nu bara man inte slarvar med träningen när sommarlovet börjar. Men det känns inte som det.
Idag tränade vi axlar, nacke, ben, mage. Hade tyvärr inte med mitt ant så jag har inte antecknat hur många set eller övningar.
Kosten var iallafall följande:
Sebbe1 tallrik gröt
2 mackor med skinka
1 omega
1 protein1 portion tortellini med 3 kyckling fileer
1 omega1 portion tonfik med ris
1 Protein
1 mål tid på max (naturell hambrugare med morötter och mjölk)1 Gainer
4 liter vatten
Robin
Proteinshake
baguette
havregrynsgröt o skivad banan mjölk
300g fläskkorv 500g rotmos
c-vitamin
Ris o tonfisk
(naturell hamburgare minimorötter mjölk)
4 tjock skivor kassler och potatisgratäng
c-vitamin+ saft o vatten under dagen
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.