Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Lisas Logg
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 april, 2006 at 00:08 #93120Anonym anvandareMember13 april, 2006 at 00:50 #1019739Anonym anvandareMember
Utförlig och intressant läsning! Fortsätt så så blir det kul att följa dig.
Lycka till med allt nu!!!PS: Fin bild!
13 april, 2006 at 10:49 #1019740Anonym anvandareMemberÄr inne och kollar din journal (läs: dina journaler) emellanåt.. Stark och energisk som alltid! Finns det norsk sisu med?
13 april, 2006 at 11:30 #1019741Anonym anvandareMemberLisan wrote:Martin Bergqvist: Va bra:) Jag kikar in hos dig med titt som tätt. Ser ut som det går bra för dig med nu! Om Norsk sisu är med, ha ha, det är nog min svenska ihärdighet som är med:emo-thumbJag tycker det känns som det går framåt för mig med nu ja! Vi är så duktiga så! :emo-thumb Glad påsk!
13 april, 2006 at 12:40 #1019742Anonym anvandareMemberjapp ha det gött i norge nu trots att du inte får några svenska ägg
Bra och utförlig början på den nya journalen, ska bli spännande att följa dina nya öden och äventyr och hur du utvecklar din träning och kost.
glad påsk!
13 april, 2006 at 13:32 #1019743Anonym anvandareMemberLisan wrote:Ja, jag har fått mig en tankeställare efter er kritik på träningsmängden och matintaget, tack!
Jag har kört halvkroppspass en stund nu och tycker inte det känns så bra så jag byter det till en tresplitt!
Ska försöka dra ner lite på mängden träning i den mån det går som instruktör!
Jag ska öka på kalorierna en aning!Tar gärna imot konstruktiv kritik & frågor!Jag är ju faktiskt den ende som kritiserat dig på riktigt, för jag kan bara inte hoppa in här och säga ”Ser bra ut, kör hårt”, när jag ser ngt som inte ser sunt ut. Att du valt att ta till dig av kritiken är bara till din fördel.
Jag noterade att du börjat äta lite mer till frukost, och det är ju vettigt. För det gör ju en jävla skillnad att starta dagen på gröt, än på bara en proteindrink.3:e journalen nu, får hoppas att det blir 3:e gången gillt
13 april, 2006 at 16:30 #1019744Anonym anvandareMemberbra pass och lagom träningstid :emo-thumb stavningen är soft, lite norsk e sött och själv har man lite släkt i oslo så det känns ju rätt familjärt på nått sätt
ne nu ska jag slava vidare jag med, simma lugnt på jobbet och ha det gött med marsipanäggen!
13 april, 2006 at 18:29 #1019745Anonym anvandareMember”Här snackar vi fart, fläkt och temperament!”
13 april, 2006 at 19:51 #1019746Anonym anvandareMemberdu slår rekord i antal dagböcker här inne!
glad påsk på dig14 april, 2006 at 11:36 #1019747Anonym anvandareMemberHoppas allt flyter på bra!
Vad är kesam för nåt? :p14 april, 2006 at 22:18 #1019748Anonym anvandareMemberhaha tur du styrde upp det för killen där igår ja visst är det tråkigt att städa upp vikter efter alla slöskallar, sämsta med att jobba på gym fast här i stan är alla så väluppfostrade nuförtiden.
nopes jag är 100% svensk och dom norska släktingarna är svenskar med eller ja killen är iaf det, ungen har ju en norsk mamma, men han har bott så länge i norge nu att han helt seriöst inte ens låter som en svensk längre ens när han försöker så jag antar att vi får räkna in han som en äkta bagge , gymfolk det med btw.
mat: mycket bättre, tummen upp för maten din och för vad som ser ut som riktigt bra pass med och fina bilder såklart.
15 april, 2006 at 15:22 #1019749Anonym anvandareMemberI LÖVE ANTONBERGS MARZIPANÄGG!!!
vad fina bilder du har i din dagbok!!
vad har ni för påsk-mat i norge då?
15 april, 2006 at 21:05 #1019750Anonym anvandareMemberWow, schyssta bilder!
15 april, 2006 at 21:13 #1019751Anonym anvandareMemberser ut som du lagt på dig muskler lisa!!
förra sommaren gick du på tokhård diet men var inte så deffad som du är nu!!grattis!!
16 april, 2006 at 12:31 #1019752Anonym anvandareMemberslankt och fint på bilderna och påskmiddagen + påskägg lät verkligen inte fel :up:
personligen kan jag dock inte påstå att du behöver gå ner mer nu, ser väldigt bra ut som det är så om det varit jag hade jag nog sattsat på att hålla den vikten/formen under sommaren och puttsat lite på musklerna, fast nu är du inte jag men iaf
jadå påsken var riktigt trevlig, tack detsamma hoppas ni hade det gött med, en kompis kom just hem efter 6 månader i skottland så vi var ett gäng killar och tjejer som käkade och hade det gott innan vi tog en nykter utekväll och stackarn fick såklart gå ut i kilt, men den funkade ju kanon på alla flickor så han klagade inte
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.