Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Lisas Logg
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 april, 2006 at 15:35 #1019753Anonym anvandareMember
Oooh, my!
Du måste verkligen vara nöjd med året som varit. Kanonbilder:emo-thumbRoligt o följa den…..3:e journalen…? :p hahaha…
Nåja, vi delar nog passionen för cykling i alla fall. Även om du utövar den mest stillastående. Har jag vägarna förbi ngn gång måste jag slinka in på ett spinningpass.Glad fortsättning på påsken!
16 april, 2006 at 15:54 #1019754Anonym anvandareMemberPectoralis wrote:ser faktist jävligt bra ut, kör hårt+1
16 april, 2006 at 17:53 #1019755Anonym anvandareMemberSer fint ut Lisa……ska du gå ner mer nu eller bara uppehålla en bra form? :emo-thumb
16 april, 2006 at 21:45 #1019756Anonym anvandareMemberFin form, Lisa.
GLAD PÅSK [/b]på dig!
Kram Linn
16 april, 2006 at 22:00 #1019757Anonym anvandareMemberlisa allvarligt….du får inte klaga över din form!!! man ser på dina armar att du är hård för din massa lixom …. enligt min mening kan man inte bli hur hård som helst med lite mindre massa. vill du bli hårdare o att det ändå ska se friskt ut så behöver du mer muskler. tycker jag! ta nu inte detta fel, för det är så många som tolkat mig fel när jag är ärlig!
men du är skitsnygg som du är! o du är i bra form!o benen…som du säger är stora. det är muskler!!!! skulle du vilja ha smalare ben får du nog ställa in dig på att tappa muskler oxå. visst kan de bli hårdare men…då tappar man mycket former oxå…tyvärr! i know….
tycker du har gjort ett bra jobb! varför inte försöka hålla formen o ändå bygga muskeler? vet inte om det går i praktiken men man kan ju prova? o sen bygga rejält till hösten??
det där du skrev om att lära sig om sin kropp o utvecklas…det är det som är charmen med styrketräning tycker jag!
16 april, 2006 at 23:54 #1019758Anonym anvandareMemberoj oj lite massa till så har vi den nästa linda fodor!
17 april, 2006 at 00:24 #1019759Anonym anvandareMemberLisan wrote:tompa: :nono:
Förstår du menar gott så Tack! Men här blir vi bara en ”bättre” Lisa och ingen annan:nono: …visst kan du vara en bättre lisa men denna lille man(jag) försökte vara lite klatshig men tyvärr så gick ju inte det hem
17 april, 2006 at 16:05 #1019760Anonym anvandareMemberBra jobbat tjejen och fina bilder :emo-thumb Bara till o köra på såhär!
Kram MissMini
17 april, 2006 at 17:40 #1019761Anonym anvandareMemberdet var meningen att du skulle ta mina ord positivt!bra!
18 april, 2006 at 01:13 #1019762Anonym anvandareMemberoj vad kul! då kan man kanske få köpa bilder av honom sen???:emo-thumb
vad gott med äpplekaka! älskar det!
18 april, 2006 at 12:45 #1019763Anonym anvandareMembermm skoja inte, nu blev man sugen på att synda idag och gå hela 10 meter eller vad det är till bageriet och köpa en äppelkaka men nej nej nu är påsken slut
men gott som f.n ser det ut att vara iaf, äppelkaka och rabarberpaj är så sjukt gott….riktigt bra matintag lisa och du, jag håller med athleticmia angående dina ben, inte mycket fett där alls, ser ut att vara en hel del fina muskler däremot som du redan vet, så jag skulle vilja säga be happy med vad du har och bygg lite mer överkropp så får du en ännu bättre balans på en redan slank och fin kropp, men vem är 100% nöjd med sin egen kropp när det kommer till kritan så jag ska inte tjata och bygga hinner du till hösten hur som helst så kör du på kanon bra nu, kommer att bli ett riktigt bra kommande träningsår för dig, helt klart.
18 april, 2006 at 19:50 #1019764Anonym anvandareMemberWow Lisa! Vilken snygg form :emo-thumb Tror också det är bra att sätta stopp för dietandet här, och satsa på att bygga lite igen. Med din disciplin och allt du vet kunde du säkert satsa på att stå på scenen när som helst – förutsatt att du själv ville det förstås :p
18 april, 2006 at 20:22 #1019765Anonym anvandareMemberkroppen säger till efter en viss tids dietande….men då är det bara att lyssna på den!
kan man maila howard?? vill du pmá mig om det? så kan jag fråga honom om bilder menar jag…kan va bra att veta innan man kommer dit…
18 april, 2006 at 20:35 #1019766Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:kroppen säger till efter en viss tids dietande….men då är det bara att lyssna på den!kan man maila howard?? vill du pmá mig om det? så kan jag fråga honom om bilder menar jag…kan va bra att veta innan man kommer dit…
du kan PM Howie här på forumet:emo-thumb
19 april, 2006 at 09:18 #1019767Anonym anvandareMemberHej Lisa!
Skrev lite i din träningstråd tidigare på exhale. Verkar som du börjar hitta balansen (inte träna för stunden utan för livet). Det är bra med disciplin men det får inte gå till överdrift (som det kanske gjorde lite tidigare). Kul att du går PT-utbilldning. Passa på att ställ alla dina frågor där. Ha det bra!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.