Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Lisas Logg
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 april, 2006 at 13:02 #1019768Anonym anvandareMember
Visst går det att hålla formen samtidigt som man ”bygger”, men det är kanske inte så himla enkelt att ligga på +/- noll hela tiden.
Och du Lisan.. det där är riktigt snygga lår.
19 april, 2006 at 20:20 #1019769Anonym anvandareMemberLisan wrote:Tess: Tack:D Jag är inte nöjd med fett mängden på benen och rumpestumpen:D , så ska försöka skala av lite till där:emo-thumbVad är meningen med att skala bort allt fett om du inte ska tävla? Du får bara ge upp allt vad normalt liv heter och hela tiden tänka på vad du äter osv osv.
Se dig omkring och inse att du ligger mycket bra till och sluta jaga sånt som inte är sunt.19 april, 2006 at 23:10 #1019770Anonym anvandareMemberhehe och jag som tänkte god damn vad hon käkat bra idag men visst lite skulle du kunna skära på brödet utifrån det du käkat idag om du vill vara petig, resten såg kanon ut dock!
Så ska du sänka dagens intag rekomenderar jag att du plockar bort brödet och låter resten vara som det är, ersätt det med lite ägg + en frukt/grönsak eller en liten prottedrink.
awell just my opinion men du har lika bra koll som jag på saker och ting :emo-thumb så keep it up lisa!
20 april, 2006 at 23:36 #1019771Anonym anvandareMemberhaha mm flyt och pilates är goaste namnet på ett pass någonsin (ur ett svenskt perspektiv alltså )
ashtanga yoga, är det mest avslappning och stretching eller vad pysslar ni med då? finns på mitt gym med men jag har aldrig orkat kolla exakt vad dom gör på passet
bra mat och träningsdag för dig.
21 april, 2006 at 09:40 #1019772Anonym anvandareMemberLisan wrote:[[/COLOR] Ashtanga Yoga: !visst är det härligt!!!! i like
21 april, 2006 at 13:02 #1019773Anonym anvandareMemberCoolt att du ger dig på den tuffaste formen av Yoga..snacka om att man måste vara stark o ha kroppskontroll (manliga munkar som utvecklade ashtangan, märks i de tunga genomlyften )!
21 april, 2006 at 13:56 #1019774Anonym anvandareMemberah trevligt, alltid fascinerande och intresant med både yoga och kampsporter och den österländska kulturen med för den delen, ja då kan jag tänka mig att det är riktigt jobbigt, trodde att det var en mer anpassad ”gym pass” version.
bra jobbat idag och grattis till nya pb.
21 april, 2006 at 23:27 #1019775Anonym anvandareMemberhaha det låter nästan farligt duracell lisan behöver inge mer cykel energi det har du så gott om ändå :emo-thumb
ha det gött på yoga passen nu och kör hårt för dig och din morfar
ps. mm jag håller med dig om meditation, då sover jag hellre .P
22 april, 2006 at 19:52 #1019776Anonym anvandareMemberHej Lisan, du tränar på bra :emo-thumb .Härliga bilder o färg glatt.
Trevlig journal, man blir ju hungrig :p22 april, 2006 at 19:58 #1019777Anonym anvandareMembervilken träningsform som helst är jobbig när man håller på en hel dag
22 april, 2006 at 23:55 #1019778Anonym anvandareMemberlåter som en intresant vecka v17, och v18 ser vi fram emot.
god damn 9 till 17 yoga!! ni kör på imponerande hårt så ja, imorron söndag tycker jag du ska be han vira benen runt huvudet två varv ne seriöst så är det imponerande vilken kontrol folk som sysslat länge med yoga har på kroppen, låter som en hård och bra helg för dig :up:
att du skippar brödet är kanon, men mjölk tycker jag inte man ska skippa i första taget, definitivt inte som icke tävlande, bra kolisar, väldigt bra protein, extremt lite fett om man kör med minimjölk, bra mineraler/vitaminer och allt för ett lågt pris , så min personliga åsikt är att man förlorar mer än man vinner på att skippa mjölken som icketävlande.
fast som tur är behöver ju inte folk hålla med mig haha :emo-thumb ha det fortsatt gött nu i helgen
23 april, 2006 at 18:48 #1019779Anonym anvandareMemberah du ska fortsätta med kvarg iaf ja men då är det lugnt lisan
min hjärna översatte skippa mjölk till skippa mejeriprodukter helt.Men nu ska jag ut och knalla lite, njut av att yoga helgen är slut nu!
23 april, 2006 at 21:42 #1019780Anonym anvandareMemberMmm, yoga kanske man skulle gå och titta på… eh jag menar delta i… uhm…
25 april, 2006 at 18:01 #1019781Anonym anvandareMembermm lite vin och Bodyforumisering är ju aldrig fel hehe, du det var riktigt bra kämpat med träningen btw 8:or på 50 i bänk efter axlar är fin fint och scottcurlen var grym den med :emo-thumb.
maten tycker jag du var rätt bra på trots lite choklad, såg bra ut i övrigt så fy på dig för chokladen men tummen upp annars definitivt inte en 2:a i betyg iaf, trots ett lägre protteintag än planerat och det fixar du tills idag tjejen, kör hårt nu!
25 april, 2006 at 18:49 #1019782Anonym anvandareMemberKör på och lycka till, jag brukar variera halvkropps och tresplittat.
Funkar bra bägge men det beror nog på att jag varierar det rätt så ofta så att kroppen inte hinner att vänja sig.P.S. Norsk SISU, är det inte Finsk som det kallas för ???
:emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.