Loggen

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 70 total)
  • Author

fan vad sugen jag blev på sushi….

kul med en ny journal den skall följas

kul lisa! betyder detta att du nått din målvikt för denna diet o nu ska hålla den ett tag? vad betyder uppbyggnad i höst?? nyfiken..;)

låter gott med all den där maten!!!:P men som du vet är jag ju på diet :p

Vad menar du med ”lätta” varianten på Benpress?
    Jag vill oxå bli som du…. Fast lite manligare då kanske ;) hehe

Får man se några nya bilder? Dina mått är lika mina. :)

Hehe ne jag skoja lite bara. Men PT är ju coolt asså…
    Ok man trycker vikterna mer framåt då eller…

ska bli intressant att följa din journal nu, lycka till !

OK toppenförklaring. Tack!
    Du kan inte möjligtvis släppa det receptet på brödet… Ser ju himmelst gott ut!

har du inte lite nya bilder på formen nu??

Lisan wrote:
    Torsdag 23 mars-06[/b]

Träning:

Promenad: 40min
    Snabb gång på löpband: 45min i uppförsbacke
    Flyt & Pilates: 60min

Maten:

Måltid 1 – Proteinbar 35g

Måltid 2 – 300g mager kesam + 1dl jordgubbar + 1dl Allbran + 1msk psylliumfrön

Måltid 3 – 60g blandade nötter + 1 äpple

Måltid 4 – 200g mager nötfärs + krossade tomater + 50g fullkornspasta + 1msk parmensanost + ½ Avocado + 1msk psylliumfrön

Måltid 5 – Min Chokladprotein Bomb (150g mager kesam + 15g proteinpulver + kakao + sötningsmedel) + 4g Udos Choice + 1msk psylliumfrön

Kcal: 1611
    Protein: 37%
    Kolisar: 27%
    fett: 38%

Sam jr: Hej och välkommen tillbaka till nordens sköna klima! =) Jag åt sushi i går, jäklar så gott det är. Bra du håller koll, kollar till hos dig med. Lycka till vidare nu! Tack!

Athleticmia: Ja, målvikten är nådd! 70kg är en bra vikt på mig. Uppbyggnadsperiod= Hårdträning med stora vikter och mindre kondisjonsträning och mer mat =)
    Lycka till med din diet nu, heja heja!!!

I ditt första inlägg säger du att uppbyggnadsperioden börjar till hösten. Men i detta inlägget säger du att uppbyggnadsperiod = Hårdträning med stora vikter och mindre konditionsträning och mer mat. Verkar som att du då syftar på hur du kommer leva nu.

Hannibal_ wrote:
    I ditt första inlägg säger du att uppbyggnadsperioden börjar till hösten. Men i detta inlägget säger du att uppbyggnadsperiod = Hårdträning med stora vikter och mindre konditionsträning och mer mat. Verkar som att du då syftar på hur du kommer leva nu.

maten hänger givetvis ihop med träningen om du itne visste det….typ 50% av resultatet om inte mer…

Lisan wrote:
    Zitruz: Bra! Ska skriva upp receptet en annan dag..tar sån tid=). Brödet på bilden är det dock inte jag som lagat.

athleticmia: Ok, vilket tjat om ny bilder det var idag då=)…vi får ta dessa då som är ca 1 månad gamla…dåliga fegis bilder:o
    [img=http://i8.photobucket.com/albums/a12/HALFDAN/fr.jpg][img=http://i8.photobucket.com/albums/a12/HALFDAN/ba.jpg]Hannibal_: Nej, då får du läsa om igen. Jag förklarar för athleticmia vad jag menar med ”uppbyggnad till hösten” pga av att hon frågade vad jag menade. Den perioden kommer inte förrens då, nu upprätthåller jag bara formen=)

😮

Lisan wrote:
    Zitruz: Bli som mig?..ok Här har vi 2 benpressar, den första är ”lättare” än den under. Till min förvåning när jag sökte på bilder på benpressen så ser jag att han som sitter i den lätta benpressen är en av mina lärare på PT utbildningen ..ha ha…Kör hårt!
    Lätta:
    [img=http://www.vg.no/bilder/bildarkiv/1099556369.09195.jpg]Tunga:
    [img=http://www.zonecapone.com/bilder/MATSEGELSTIG/benpress.jpg]Nina Lätt: Ja då, det kommer nog några nya bilder snart. Ja vi har haft liknande mått länge, kul =)

det där sista bilden ser ut som Mats E

ser ju bra ut på bilderna lisa!
    lagom form!!!
    men om de är 1 månad gamla är du väl i ännu bättre form nu eller??

det låter sunt lisa!!!!!!!!!!!!!

vilken skillnad det är på dig nu jämfört med något år sedan! var glad för det! det är jag!!!

ska du kolla in oslo gp?? ;)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 70 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.