Loggen

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 70 total)
  • Author
    Lisan wrote:
    Börjar från i morgon med över & underkroppspass, ska bli spännande att se hur det funkar…

Hoppas de går bra! Lycka till!:emo-thumb :p

Lisan wrote:
    Börjar från i morgon med över & underkroppspass, ska bli spännande att se hur det funkar…

….motionär…. :p

Välkommen in på min hemsida:
    [http://www.johan-gustafsson.com
    [img=http://www.johan-gustafsson.com/bilder/banner2.jpg]]

hade oxå velat ligga i soffan hela dagen!!! men tävling om sex veckor är det tyvärr inget alternativ…jag lovar, ibland undrar man vad man sysslar med…

du har nog smittat mig, har blivit hooked på spinning! kanske är det dina glada gubbar som hoppat in i min hjärna ;)

Sicken skillnad på bilderna Lisa jämfört med ett år sedan 8)
    Väl kämpat !
    Lycka till med framtida mål…. :)

Tja. 18% fett skrev du i ditt första inlägg i den här journalen, men det kan inte stämma med den bilden du lade upp va??? Skulle nog gissat på 11-12% men jag är kasnke ute och cyklar…

Hej Lisan!

Vill bara säga att du inspirerar mig grymt mycket, snygg träningsdagbok som är enkel att läsa. Bara att köra på!:emo-thumb

Mvh MissMini

Don_Juan wrote:
    90 kg i all ära, men du vet väl att man får bredare midja av marklyft? Framför allt när man kör så tungt :up:

beror ju lite på om man har bälte eller inte!!! utan bälte blir det inte samma buktryck…

Lisan wrote:
    Mig på Oslo Body GP 2005. :)

[img=http://i8.photobucket.com/albums/a12/HALFDAN/L2.jpg]

Vad söt du är Lisan :) :p

wow här går vikten nedåt fastän dieten är över!! :)

Kanske är det bara jag som missat något men jag är väldigt nyfiken på vad kesam är? Kanske en smaskig blandning av keso och sesam?!

lördag kommer du fixa hur bra som helst Lisa, du är en klippa:emo-thumb
    btw – nu har jag programmet du rekommenderade, haha, pling sa det – ”du väger för mycket”:D

Hej tjejen! Tittar förbi en snabbis. Ska testa din proteinbomb idag, verkar riktigt gott! Kör hårt och ha det kalas. :emo-thumb

Kram, MissMini

flyter på bra som alltid här :)

haha ja där blev jag glad att se ditt svar lisa angående hälsovakten, bmi är inget folk som tränar skall gå efter, då går det illa riktigt fort, men det är ju bra på många andra sätt (hälsovakt svinet :emo-thumb )

fortfarande inte hunnit testa din protte bomb, inte orkat beställa hem mer protein, men jag ska ta mig i kragen nu snart :)

lycka till imorgon nu, det spikar du :)

Din journal ser bättre och bättre ut och träning och mat är konsekventa och anpassade till särskilda mål, som uppnås enligt planerat. Vad ska jag säga – inspirerande och skönt att titta i din journal. :-)

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 70 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.