Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Loggen
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
31 mars, 2006 at 19:27 #1024286Anonym anvandareMember31 mars, 2006 at 19:31 #1024287Anonym anvandareMemberLisan wrote:Anledningen till att jag brukar ha 1 till 2 min vila mellan setten är att jag ska klara att prestera bättre och det fungerar alldeles utmärkt:) Hur lång vila man har imellan finns det ju inget facit på, du kan ju köra allt från supersett dvs utan vila eller mellan 1 – 10min vila, det är ju helt olika hur många gör detta.
Kör du super sett hela vägen mästare eller hur tränar du gud?
1 till 2 min vila mellan varje set är ju standard. Har du en uppviglare i din tråd, Lisa?
31 mars, 2006 at 19:36 #1024288Anonym anvandareMemberLisan wrote:Ja gör det, tror också du kan se framgång i kilo du klarar lyfta och du glöm inte en timme hård spinning först
Kör hårt gud:emo-thumbJag tycker du tränar för mycket.
31 mars, 2006 at 20:05 #1024289Anonym anvandareMemberHejsan..
Kikar i din tråd med jämna mellanrum.
Det är härligt motiverande att följa dig, tjejen..Blev lite nyfiken på vad Udos choice är?
1 april, 2006 at 12:55 #1024290Anonym anvandareMemberOkej, tack för utförligt svar.
Vad kostar dylikt att inhandla och var får man tag på det?
Jag antar att du tycker det fungerar bra då? (eftersom du använder det)1 april, 2006 at 20:20 #1024291Anonym anvandareMemberneej, vad trist….!
men skam den som ger sig. Inte så långt kvar till juni. Då fixar du det!
du har iallafall gått ner dina kilo, det har inte jag;)
kom igen:)1 april, 2006 at 20:27 #1024292Anonym anvandareMemberfast lite taskigt att kugga dig för det…. jag menar, de måste fattat att du missat att skriva upp det, det betyder ju inte att du inte tänkt det…oftast är de självklara sakerna lättast att glömma… i verkligenheten vet ju oftast kunden själv vad den har för mål, även om man inte skriver upp det
1 april, 2006 at 20:33 #1024293Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:fast lite taskigt att kugga dig för det…. jag menar, de måste fattat att du missat att skriva upp det, det betyder ju inte att du inte tänkt det…oftast är de självklara sakerna lättast att glömma… i verkligenheten vet ju oftast kunden själv vad den har för mål, även om man inte skriver upp detkanske kan vara lite baktanke också? dom vet att Lisa vill bli pt och inte ger sig…jag gissar vilt nu! men man pressar alltid de som redan är duktiga till att bli ännu bättre/bäst och gärna får lite ”skit” på vägen!? jag tror att ALLT har en mening, och att Lisa i slutändan kommer bli ännu bättre bara för det här
2 april, 2006 at 02:11 #1024294Anonym anvandareMembermm det var synd men som paula sa, man blir bättre av att göra lite missar, skit,mistag, att få kritik och andra omdömen och uppfattningar än ens egen och att bli pressad är vad man lär sig av i livet, du spikar det nästa gång lisa!
håller med p, allt har en mening i livet.
kör hårt och glöm den där s..n nu
2 april, 2006 at 18:03 #1024295Anonym anvandareMemberDet är kul att se att du äter ordentligt fortfarande, Lisa :up:
3 april, 2006 at 15:20 #1024296Anonym anvandareMembermåste säga att personligen tycker jag både 1 minut och 2 minuters vila hör hemma i träningen, variation är bra, jag kör 2 minuter som standard just nu, men lägger in längre perioder där jag går ner på 1 minuts vila mellan setten(vilket är vad jag just nu kör och kommer att köra fram till sommaren) och tidigare i livet har jag haft en längre period med så lite som 30 sekunders vila mellan varje set.
Allt är relativt men en sak är säker och det är att det aldrig finns enbart ett sätt att träna på som fungerar, skönt att byta rutiner ibland om inte annat och man får resultat oavsett 1 eller 2 minuters vila, sedan så är frågan vad man vill ha ut från träningen just då, personligen tycker jag iaf att båda sätten är lika rätt som det andra då man får ut lite olika saker ur sin träning.
jag skulle möe hellre ta en diskussion angående att styrketräna i 90 minuter + cardio kontra 60/65 minuter styrka + cardio
Anyway lisa, vila i 2 minuter du, funkar kanon som du redan vet och likaså gör 1 minut när man känner för det.
Don_Juan wrote:Varför har du ökat tempot, när du alltid argumenterat emot mig och förespråkat längre vila? Jag är övertygad om att du blir mer genomtränad med ett högre tempo, för du stressar ju muskeln på ett helt annat sätt då, dessutom ökar det förbränningen Visst lyfter man inte lika tungt då, men vad fan spelar det för roll. Man vet ju vad det beror på. :up:3 april, 2006 at 21:42 #1024297Anonym anvandareMemberLisan wrote:mikael.H: Ja visst, självklart gör jag det som passar mig bäst :emo-thumb Man kan ge tips via internett men man kan inte sätta upp vare sig mat eller träningsscheman skräddarsydda för andra, de som tror det gå är ute och cyklar:up:Du är ju bara inne och cyklar du, Lisa.. Och kämpar på, ser jag..! Ska bli intressant att se resultatet av allt ditt slit sen, vilket jag hoppas vi kommer få någon gång!
4 april, 2006 at 19:37 #1024298Anonym anvandareMembertänkte precis samma sak där…inte mycket mat här inte…
4 april, 2006 at 20:24 #1024299Anonym anvandareMemberhaha ja det är tur att du har don juan som håller koll på dig
men seriöst så kör du sjukt möe träning, men det vet du om själv så jag är inte orolig.fast om jag räknade rätt så var det inte ens 2 timmar utan 230minuter cardio idag för dig………. 3h och 50 minuter alltså, på så lite kalorier, wow tjejen, nog för att det är skönt att träna hårt men där pushar du verkligen gränserna.
mm jag ska nog joina don juan och hålla lite vänskaplig koll på dig lisa :emo-thumb *s*
ta en extra prottedrink iaf
5 april, 2006 at 07:36 #1024300Anonym anvandareMemberDu Lisa Girl Se till att få i dig mer mat nu om du ska träna så mkt. Jag är fan hungrig och jag ligger på 2200kcal om dagen. Jag ser att du tar bara protein till frukost, gör du en shake eller? Min frukost består av 10gr krossad linfrö och 60 gr fiberrikt havregryn och 30 gr preotein jag blandar detta i min blender med 3dl mini mjölk. Testa det är skit gott.
Jag fattar inte vart du får energi ifrån att kunna träna så hårt.
mer mat
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.