Loggen

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 70 total)
  • Author

ja. idag tror jag vi alla vill se en lisa som äter bra och rejält, tack :)

mikael.H wrote:
    ja. idag tror jag vi alla vill se en lisa som äter bra och rejält, tack :)

det är sanning.
    jag har haft anorexia i två år, före ”Puberteten” – alltså har jag inte hunnit utvecklas lika mycket som dig, och således behöver jag inte lika mycket mat som du till mina 56 kilo. MEN JAG ÄTER 2200 kcal och går ca 1 timmes promenad på det,
    men trots det går jag inte upp särskilt fort.
    Du tränar 3 gg mer än jag och är dessutom äldre och har bättre
    förbränning (eftersom min fortf. e lite låg efter ätstörningen)
    SÅ ÄT PÅ! det där är ju ingenting.

U go girl ;)

Mmm, mer mat skulle inte skada, men jag tror nog ändå Lisa vet vad hon gör nu. ”Sämre” dagar kan ju alla ha ibland, det är bara att se till att man tar igen det dan efter (en liten pik ändå Lisan :p)

hajkken wrote:
    jag har haft anorexia i två år, före ”Puberteten” – alltså har jag inte hunnit utvecklas lika mycket som dig, och således behöver jag inte lika mycket mat som du till mina 56 kilo.

hajkken: Det du skrev var riktigt smart, men det jag citerat ovan stämmer absolut inte. Det är ju exakt för att du inte hunnit utvecklas så mycket ännu, dvs. då du har svält dig själv under den tid då din kropp behövt som mest energi för att kunna utvecklas på alla plan, som du behöver få i dig extra mycket energi just nu. Din kropp bara väntar på att få ta igen all ”utebliven utveckling”. Och jag hoppas att du inte jämför din situation med andras här på forumet – man skall bara jämföra sig med sig själv, sin egen situation och göra sitt bästa för att nå sina specifika mål.

Linda G wrote:
    men jag tror nog ändå Lisa vet vad hon gör nu.

Absolut !

Lisa glömmer nog aldrig hur mycket ’skäll’ hon fick när hon var ny på exhale-tiden… och fuskade med maten. :|
    Eller hur Lisa ?

Grattis till framgångarna på alla prov förresten ! :up:

Linda G wrote:
    Det du skrev var riktigt smart, men det jag citerat ovan stämmer absolut inte. Det är ju exakt för att du inte hunnit utvecklas så mycket ännu, dvs. då du har svält dig själv under den tid då din kropp behövt som mest energi för att kunna utvecklas på alla plan, som du behöver få i dig extra mycket energi just nu. Din kropp bara väntar på att få ta igen all ”utebliven utveckling”. Och jag hoppas att du inte jämför din situation med andras här på forumet – man skall bara jämföra sig med sig själv, sin egen situation och göra sitt bästa för att nå sina specifika mål.

nej, du har rätt.. uh :/ jag borde vetat bättre, men jag jämför mig faktiskt inte med hunkarna här om ja ska va ärlig, inte ens det minsta.
    däremot har ni ju kunskaper om saker som ändå berör mig, mat o träning, men du har helt rätt. jag överdrev verkligen 😮

Lisan wrote:
    Som jag skriver inledningsvis i Loggen så kommer jag ligga på ett kalori intag på mellan 1500 till 2500. Det var lite mat i går, idag blir det lite mer. Här går allt som det ska..luuuugn:D

Om det nu är så att du bestämt dig för att ligga mellan 1500-2500, så är det väl allt annat än smart att äta som minst när du tränat som mest. Det bästa vore ju om du gjorde precis tvärtom :emo-thumb

gött mos lisa :up:

bagels…:P

skulle du inte sluta med dieten? tänkte bara eftersom du minskar i vikt fortfarande, eller vill du fortfarande ner? Du skrev ju att du inte blev glad när någon sagt att du bara blev smalare och smalare?
    Sen undrar jag om du kan ha en fungerande menscykel med så låg fettprocent? har läst att gränsen går vid 17%bf…
    Var rädd om dig nu!

ja det var elakt :( ;)

bjuder du mig på en sån i oslo sen? :P

bageln: såg verkligen smarrig ut haha min hungriga kropp lider nu… haha

Hej hej! Helt livsfarligt att läsa här ju, alltid bilder på massa god mat
    Testade din bomb, kanongod :emo-thumb

Kämpa på! Kram MissMini

En till försökskanin som testat bomben här, kanongod men jag åt nog för mkt :) ..blev lite illamående,,,men annars GOD :emo-thumb
    har du fler bra tips på såna röror Lisa?

Lisan wrote:
    [ Seriöst så har jag fått nog av dina ogenomtänkta inlägg här, hoppas du respekterar det:emo-thumb

håller med dig lisa!

ha så kul på festen! låter kul!!!

hoppas oxå jag kan få såna bra mat-vanor när jag är off-season! verkar som du fått fason på det och hittat en bra balans?

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 70 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.