Loggen

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 61 through 70 (of 70 total)
  • Author

jo NU har jag det men det är ju för att jag måste för att kunna komma i form :p
    när tävlingarna är över brukar man va så trött på diet att man inte vill säga nej till något som erbjuds :| och då går man lätt upp i vikt…:(

Lisan wrote:

Promenad ute: 40min (morgon)
    Promenad på löpband: 5km, 45min i uppförsbacke (morgon)
    Flyt & Pilates: 60min (morgon)
    Promenad ute: 40min (kväll)
    Cykel: 60min (kväll)
    – full sal, fullt ös
    .
    .
    Kcal: 1511

Vilken aktiv dag på så lite kcal asså… Blir du inte trött? Eller det e klart man blir trött av att träna men matt kanske är bättre ord.
    På Flyt&Pilates rullar man typ runt på en sån där boll eller. ;)

Lisan wrote:
    Tisdag 11 april-06[/b]

Träning:

Promenad ute: 40min (morgon)
    Promenad på löpband: 5km, 45min i uppförsbacke (morgon)
    Flyt & Pilates: 60min (morgon)
    Promenad ute: 40min (kväll)
    Cykel: 60min (kväll)
    – full sal, fullt ös:yahoo:

Lisan wrote:
    Kcal: 1511

Du tränar din kropp i 4 timmar och 5 minuter, och du ger den näring i form av 1511 kcal. Hur tänker du??? Du sa ju att du skulle börja äta som mest när du tränade som mest. Förstår du inte att du äter för lite Lisa?

Kristian, hur kan du säga att det ser bra ut!? Läser du inte vad hon skriver? Fattar du inte att du uppmuntrar henne att köra vidare, när du säger så?

Hannibal_ wrote:
    Du tränar din kropp i 4 timmar och 5 minuter, och du ger den näring i form av 1511 kcal. Hur tänker du??? Du sa ju att du skulle börja äta som mest när du tränade som mest. Förstår du inte att du äter för lite Lisa?

Håller med här… du käkade bättre innan, Lisa. 😮

Lisan wrote:
    :
    Utav de 4 timmarna så är 1 timme hård träning resten är lågintensivt:emo-thumb
    Sen så sjunker min matlust betydligt ju mera träning jag utför men detta jämnar ut sig, imorgon är det inte så mycket träning och då kommer jag säkert käka lite mer..lugn killen:emo-thumb

Xavier: Lugn, det är ju sommar snart 8)

Förbrukar inte kroppen kalorier vid lågintensiv träning? Fick ni inte lära er kostens betydelse på PT-skolan? Tänk så här, om du skulle rekommendera detta till en klient på SATS, och denne skulle visa upp det för din chef.. vad tror du han skulle säga då?

Lev som du lär :)

Lisan wrote:
    ”De som inte kan själv lär andra”

Tack killen:up:

Är det därför du ska börja jobba som PT? *gapskrattar*

Hej Lisa
    Hur kan du ha energi när du ligger så låg på kcal ? Jag blir helt orklös när jag ligger låg i kalori. Din kropp är säker van att köra på som den gör men INGENPT skulle rekommendera att träna o Äta som du gör just nu .

Du vet bäst hur din kropp reager men klart att folk här kommer höja ögonbrynen när de ser hur mkt du tränar och hur lite du får i dig.

Lisan wrote:
    Amen ni är väl för gulligaVilken omtanke och kärlek:)
    Jag ska bevara era söta små omtänksamma hjärtan och hoppa över att skriva upp maten så hoppas jag ni alla får en fin påsk utan oro
    Jag skulle inte rekomendera mitt träningsopplägg till någon av mina kunder. Att dissa mig som framtida PT är idiotiskt, jag har redan många kunder som väntar på att jag ska bli färdig:emo-thumb
    Glad jävla påsk!

Snart kommer dagens träning=)

Jag dissar inte din PT kunnighet Lisa bara din mat intag när du tränar så mkt.

Glad påsk till dig med och det är klart att vi bryr oss :up:

jag tycker det är upp till lisa att köra som hon vill…

hon har både provat att bulka, dieta o svältdieta…..
    det hon gör nu är att lyssna på vad hon känner för att äta för dagen..
    tycker det är ganska sunt…sen om hon äter för lite..ja det håller jag med om! men om hon vill göra det får hon väl göra det…
    ingen av hennes pt-kunder kommer ju ”få reda på det”….

jag hoppas bara lisa mår bra av sin livsstil,det är huvudsaken!

ja ha en gla påsk nu!

och du, skriv upp vad du äter haha det vill vi inte missa, gött med lite bilder på druvor och bagels :emo-thumb

Viewing 10 posts - 61 through 70 (of 70 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.