Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › MER MUSKLER, mindre disco! J.L har fått nog!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 februari, 2006 at 10:49 #1034040Anonym anvandareMember
ett mycket bra pass igår!:up:
hantelpress: 60 kg (det var ett tag sedan jag körde på 60 kg´s hantlarna, men där fanns allt lite styrka)
sittande rodd: 120 kg (inga större problem med denna vikten heller, håller vikten för ett kort ögonblick i kontraktions-läget)
sittande hantelextension: 50 kg
stående hantelcurl: 25 kg (här kör jag väldigt strikt)
underarmar, hantlar: 20 kg
har känt mig lite sliten i kroppen sista dagarna, men trots det så gick detta passet bättre än vad det kändes i uppvärmningen.
än en gång så vill jag hylla mitt nya träningsupplägg.
det var ett tag sedan vikterna kändes så lätta!har kört efter detta upplägg i 2 månader nu:
halva kroppen/pass
1 set/muskel
kör igenom kroppen 2 ggr. på ca. 7-8 dagarShawn Ray:
7 februari, 2006 at 22:58 #1034041Anonym anvandareMemberska hålla mig ifrån gymmet i 3 dagar för att ladda upp kroppen inför nästa pass, som iofs. är ett lätt pass.
träningen går så bra nu, så jag har även tänkt att skriva upp antalet reps.
men fokusen ligger på utförandet.
tyngre vikter och fler reps ska komma av sig själv ett tag till hoppas jag.
I´ll be back!Tobbe Kelmeling 2:a -04 och -05 på luciapokalen. (-90 resp. -95 kg)
bilden är tagen den 2 okt. -05 i en lite smutsig spegel, men den blev lite fräck!7 februari, 2006 at 23:34 #1034042Anonym anvandareMemberImponerande fysik Jonas!
Framförallt ryggen var riktigt bra tycker jag. :worship:Ser att du också kör halvkroppspass, jag tycker det känns bättre än att splitta för mycket. Jag kör genom kroppen 2ggr/7dagar. Har kört så sedan mitten av december och trivs kanon med det!
Precis som du nämnde tidigare så känner jag mig mycket fylligare, större (om jag nu kan säga det…:whistle: ) och mindre sliten…Blev nästan lite orolig att det inte skulle ge så mycket, i och med att jag inte kände mig lika sliten. Men det handlar kanske om att träna smartare och mer effektivt, har dessutom bara hållt på drygt 1,5år.
Nåväl,
Kul o följa, kör hårt!8 februari, 2006 at 00:01 #1034043Anonym anvandareMemberLalla wrote:Imponerande fysik Jonas!
Framförallt ryggen var riktigt bra tycker jag. :worship:Ser att du också kör halvkroppspass, jag tycker det känns bättre än att splitta för mycket. Jag kör genom kroppen 2ggr/7dagar. Har kört så sedan mitten av december och trivs kanon med det!
Precis som du nämnde tidigare så känner jag mig mycket fylligare, större (om jag nu kan säga det…:whistle: ) och mindre sliten…Blev nästan lite orolig att det inte skulle ge så mycket, i och med att jag inte kände mig lika sliten. Men det handlar kanske om att träna smartare och mer effektivt, har dessutom bara hållt på drygt 1,5år.
Nåväl,
Kul o följa, kör hårt!tack!
det är det bästa jag har lyckats i formväg hittills, men jag var alldeles för uttömd (mådde inte bra) och behöver bli hårdare, men men!bra rygg!?
9 februari, 2006 at 12:01 #1034044Anonym anvandareMemberTeam MD har ett hyfsat gäng på Arnolds Classic!
har MD nått med den nya organisationen att göra?
får forska lite i det!
i stort sett alla topnamnen inklusive Jay Cutler, Chad Nicolls, Charles Glass mfl. har egna kolumner i tidningen.detta är den bästa BB-tidningen!:emo-thumb
har tyvärr inte läst den på ett tag, kanske dax att boka en ny prenumeration.
men man hinner ju aldrig inte läsa den:( och den är tjock!9 februari, 2006 at 16:02 #1034045Anonym anvandareMemberdamn, inge dåligt stall med byggare
9 februari, 2006 at 18:31 #1034046Anonym anvandareMemberTjena Jonas!, ser ut att gå bra för dej,…för bra, med den där farten så hinner jag inte upp dej ju!
Din nötblandning såg inte tokig ut den heller, blir och testa en sån skål i helgen tror jag!, hälsa tjejen med några av dom snyggaste rutorna på marknaden! :up:
9 februari, 2006 at 19:37 #1034047Anonym anvandareMemberRipper wrote:Tjena Jonas!, ser ut att gå bra för dej,…för bra, med den där farten så hinner jag inte upp dej ju!Din nötblandning såg inte tokig ut den heller, blir och testa en sån skål i helgen tror jag!, hälsa tjejen med några av dom snyggaste rutorna på marknaden! :up:
träningen funkar kanon!
har precis kommit hem efter ett nytt rekord pass.
jag tränar lite, men lyfter mer och mer….! (7-keto är det starkaste jag intar för närvarande)
det är mycket gott att blanda olika jordnötter!sittande vadpress: 100 x 7
sittande legcurl: 70 x 8
benspark: 112,5 x 14 (11 reps senast):yahoo:
crunches i maskin: 65 x 10
drag till hakan skivstång: 55 x 8detta är strikta hela reps, sedan gör jag några till!:ike:
A three-year-old boy was examining his testicles while taking a bath.
”Mom”, he asked, ”are these my brains?”
”Not yet,” …… she replied:
9 februari, 2006 at 19:53 #1034048Anonym anvandareMemberdetta lovar inte gott….!:evil:
9 februari, 2006 at 19:59 #1034049Anonym anvandareMembervärför män använder kläder.
det upptäcks i tidig ålder!ganska roligt faktiskt.
9 februari, 2006 at 20:06 #1034050Anonym anvandareMembervarför kvinnor lever längre än män…!
9 februari, 2006 at 20:12 #1034051Anonym anvandareMemberhur många meter måste ni backa för att kunna läsa detta?
saknar ni något….!:p10 februari, 2006 at 08:20 #1034052Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:träningen funkar kanon!
har precis kommit hem efter ett nytt rekord pass.
jag tränar lite, men lyfter mer och mer….! (7-keto är det starkaste jag intar för närvarande)
det är mycket gott att blanda olika jordnötter!Allright men då kanske jag har en chans att komma ikapp då, kör själv med kreatin OCH glutamin!
10 februari, 2006 at 13:20 #1034053Anonym anvandareMemberRipper wrote:Allright men då kanske jag har en chans att komma ikapp då, kör själv med kreatin OCH glutamin!jag ljög lite!:o
innan träning brukar jag blanda till en ”tryck mix” bestående av:
C-brus
resorb
glycerol
V-12
+ lite arginin (NO), 7-keto och kaffe förstås.först kaffe och sedan övrigt strax innan jag sticker till gymmet!
och nu blir det reklam, men det går bra med vilket fabrikat som helst:
10 februari, 2006 at 14:29 #1034054Anonym anvandareMemberVad fyller glycerol för funktion.. för en ovetande.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.