Mia mot nya mål 2007

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Mia mot nya mål 2007

• This topic is empty.
Viewing 13 posts - 76 through 88 (of 88 total)
  • Author

Hmmm… eftersom det inte är någon mer damklass utan direkt GP-klassen och jag inte får ställa upp i nybörjare blir det tävling till hösten istället! Men upp till V-ås ska jag absolut ändå har ju många jag ska heja på :yahoo: :bb: kommer fortsätta med att dieta någr veckor till men inte lika strikt sen blir det hårdkörning igen då det ju är höjda viktklasser from iår så det får inte tappas någon muskelmassa nu…. för tävla i år ska jag minsan :D

åååh :(

Paula wrote:
    åååh :(

jag hade velat tävla men jag låter nog bli att göra bort mig på e gp-tävling så kul ska vi inte ha! Jag får byta identitet å va me i nybörjare hehe :p eller bf kanske ;) ähh nu kommer jag ju ha energin att piska på dig istället!!!

Jag har hört att man bygger mycket muskler av att montera kök… Så det är bara att hjälpa till så fyller du ut 55àn till hösten ;)

CHRISTIAN wrote:
    Jag har hört att man bygger mycket muskler av att montera kök… Så det är bara att hjälpa till så fyller du ut 55àn till hösten ;)

ähh… jag va ju bara ivägen sist tyckte du ju :p

Du är väll aldrig i vägen…Älskling;)

CHRISTIAN wrote:
    Du är väll aldrig i vägen…Älskling;)

haha den ska jag komma ihåg ;) puss puss ;)

megaträningsvärk efter bröstpasset i fredags,härligt :D

Bröst
    Hantelpress 20 kg´s hantlar
    hligande pressar i maskin 40 kg
    cableflyes tror det va 20 kg

+ mage

Lördag armar

Trieps
    med hantel bakom nacken enarms 10 kg´s hantel
    kickbacks 8 kg
    rep i cable 25 kg

Biceps
    Hantelcurls 12,5 kg´s
    Bamsecurl 20 kg på varje sida
    enarmsdrag i cable 15 kg

Kommer gå på diet några veckor för att komma till min ”må bra vikt” ca 54-55 kg men sen krävs det en väldigt strikt kost för mig om jag ska hålla mig på en bra nivå då jag har väääldigt lät att gå upp i vikt, man kan inte få allt ;) Men det kommer nog bli en hel del bakande ändå när köket e klart som tur e tycker jag det e roligare å baka än å äta!!!

Va ett tag sen jag uppdatera nu hmm får bli bättre på det.
    Körde ett underbart ryggpass igår :) nu e styrkan tebax :bb:

Chins i maskin 40 kg´s hjälp

Smala latsdrag 45-60 kg

Hantelrodd 35 kg´s hantel (pb 40 kg)

Sittande rodd 75 kg (pb 90 kg)

T-bar med lös stång 55 kg (pb 65 kg..tror jag)

Liten bit kvar till mina pb:n men nu gäller det bara vara rädd om min bråkande axel och rygg så det inte blir några skador! Idag blir det framsida lår och korsrygg. Snart kommer Daniel och ska lägga klinkers i köket, det går framåt :)

körde bröst i måndags och armar igår. Känner mig stark igen men något har hänt med mitt tricepsfäste :( kändes som en enkelstöt i vänstra armen när jag kom för djupt i bröstpressen, körde på 22,5 kg igen å det va ett tag sen. samma känsla igår när jag körde press mot pannan. Vägrar bli skadad nu!!!

Måndag
    Hantelpress 22,5 kg´s (pb 25 kg)
    Press i maskin 20 kg på varje sida
    Flyes i maskin
    Cableflyes 20 kg per sida

Onsdag
    Tricepspress mot pannan 15 kg + ez-stången
    press i cable med rak stång 40-50 kg
    …med rep 25 kg

Hantelcurl 15 kg´s ett set, 12,5 2 set
    Bamsecurl 20 kg per arm
    Cable enarms 15 kg

ska på massage idag hos vår massör Anders på Aero, idrottsmassage e ju inte direkt det skönaste man kan gå på men det känns underbart efteråt :)[/b]

Hur går det för dig?
    Mvh J

Förresten, har du inga närmare bilder på dina tattoos?

Hej Johannes :)

Det går bara fint, har vart sjuk nu några dagara men känner mig ok idag…
    jag bygger på inför kommande tävling i höst när/var/hur det blir får vi se ;)
    ska kolla när jag kommer hem sen om jag har några bättre bilder mina tatoos!
    Hoppas det går bra med träningen för dig oxå!

/Mia

mia_81 wrote:
    Hej Johannes :)

Det går bara fint, har vart sjuk nu några dagara men känner mig ok idag…
    jag bygger på inför kommande tävling i höst när/var/hur det blir får vi se ;)
    ska kolla när jag kommer hem sen om jag har några bättre bilder mina tatoos!
    Hoppas det går bra med träningen för dig oxå!

/Mia

Oj lite seg att kolla jag, såg det här inlägget först nu. en månad sen jag frågade nu nästan… Låter bra det du säger!! (Både angående träning och tatueringarna ;) )
    Träningen för mig har gått lite segt på gymmet, desto bättre ute i löpspåret och det är där jag lägger krutet för tillfället.
    Ha det!

Viewing 13 posts - 76 through 88 (of 88 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.