Min Journal 2006

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 107 total)
  • Author

Kul att du fått ordning på maten Lisa! Det var oroväckande lite kalorier du stoppade in dig när du skrev på exhale innan. Men nu verkar du ha fått en bra balans i kosten :)

Lisan wrote:
    Tack, jag är inte så dum som jag ser ut:p ha ha…

nope, tvärtom det ser bra ut det där :)

Hej Lisa! GRATTIS till målet, 70 kg!:emo-thumb Det gick ganska fort tycker jag!? Du har verkligen varit stark och strikt……..fattar bara inte hur du klarat dig på ca 1400-1800 kalorier om dan! dessutom hållt det glada humöret uppe, jag hade skrämt ihjäl min omgivning för resten av livet haha!
    blir ju nyfiken på din mat nu =) kesam…aldrig hört talas om, vad är det :) kvarg? :ph34r:

:)

Ja, så sant! jag är lite humörmänniska, därför vågar jag inte chansa på att rubba mitt Skalman-schema *s*! har varit lite tungt emellanåt, men när jag tittar på ditt schema så känner jag att det kanske går att få det lite ljusare:) sluta att måla fan på väggen kanske…:)
    har förresten nån bok här hemma, positiv mental träning, kanske skulle ta fram den;) sen ska jag åka till Lidl och köpa ”kesam” =) mera chokladproteinbomber, haha

Lisan wrote:
    Tränade med en gutt idag för att öva på PT rollen, han blev illamående av benträningen och jag e nöjd! :D
    Trevlig helg!

Hahaha, Helt rätt!
    :up:

det är rätt det, kör slut på dom :)

hahahaha, Lisa…
    Så ska det vara. Stackars killarna till PT då.:D

Chockladproteinbomen var kanon-god!!! Jättebra att ha tillhands när suget på något ”gott” sätter in

Lisan wrote:
    Cykel: 60min:yahoo:

det är sanslöst att alltid se de nhär gubben efter spinning…:)

haha ja Lisa the human spinning machine, men träning är ju kul :)

bra mat där lisa och en dag med kost och näringslära låter inte helt fel!
    blir till att prova chokladprotte bomben när jag fått hem lite mer proteinpulver ser att den får beröm av alla så man blir ju lite nyfiken på smaken :)

fy på dig Lisa haha, det där är vad jag kallar en svältdag, ajabaja ;)

Kul för dig att vara bäst i klassen!! Härlig känsla…:yahoo:

Hej Lisan.

Hur mycket har du gått ner nu? Nära målet?

Jag begriper inte hur du kan ha energi med så lite mat:what:

En till fråga: vad är Loadex för ngt?
    och hur anvnder du psylliumfröna när du äter kyckling och bulgur? blandar du i det när du kokar bulguren eller strör du det bara över den färdiga maten?

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 107 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.