Min träning ..

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 481 through 495 (of 667 total)
  • Author
    stefanh wrote:
    Du borde ju fått det här nummret gratis när du medverkar och allt =)

äh, måste ju sponsra så de kan trycka upp tidningarna ju :) (snor den av andreas sen istället) :D

Dessan wrote:
    äh, måste ju sponsra så de kan trycka upp tidningarna ju :) (snor den av andreas sen istället) :D

:nono:

hehe ja, han går det nog ingen nöd på =)

stefanh wrote:
    hehe ja, han går det nog ingen nöd på =)

får väl ta och börja prenumenera snart då kanske :) han har tjatat på mig ett tag så det är väl dags.

Andreas Guiance wrote:
    :nono:

:nod

Brätchigt, tidningen kom ut i affären idag här först :p

Grattis –

jwallin wrote:
    Brätchigt, tidningen kom ut i affären idag här först :p

Grattis –

grattis till vadå? jag fyllde ju år i juni :P

fin bild på din grymma rygg i tidningen:P

Dessan wrote:
    grattis till vadå? jag fyllde ju år i juni :P

Att du kom med menar jag förstår du väl :nod

jwallin wrote:
    Att du kom med menar jag förstår du väl :nod

aha! :P det var ju andreas som frågade om jag ville vara med så :)

cattahs wrote:
    jag e sugen men vågar inte lova något får se hur man utvecklas och sen bestämma sig.. går inte upp och ser ut som en potta skit milt sagt!

Alla pratar om ndin rygg bild i en tidning.. kan du inte lägga ut den på din sid`?

nej precis. jag vill inte heller gå upp och göra bort mig, kanske man gör iallafall men ändå. såsom jag ser ut nu skulle jag bli bortforslad i entren :D hm, tror den ligger uppe här nånstans. har iallafall haft den här innan. kan slänga upp den iaf så slipper du leta. :)

nu börjar jag bli grinig. har de senaste två veckorna inte kunnat träna fullt ut.
    har jobbat och varit sjuk fram och tillbaka. plus att nu när jag varit så taggad på att komma igång har jag åkt på något skit igen. sover hela tiden och är hungrig, min dyngsrytm har blivit helt sjuk, kan ta ett exempel från förra veckan: sov 17 timmar, dagen efter 10 timmar, dagen efter det 8 timmar, sen 13 timmar, 8-10 timmar, 8 timmar.. sen fortsätter det så, jag kanske sover för mycket : . träningen blir lidande och siffrorna på vågen har sjunkit till 59kg på morgonen. skönt när skolan börjar om 3 veckor så man kan börja få tillbaka rutinen och träningen blir kalasbra igen! nu är det bara att käka, sova och vila upp sig så man blir bra och träningen kan börja rulla igen. vet iofs inte varför jag blir sjuk stup i kvarten. nu blir det mat och sova :)

pucca wrote:
    fin bild på din grymma rygg i tidningen:P

tack så mycket :)

som jag alltid säger, vill se mer bilder i din journal :)

Vilken rygg du har kvinna :D Din journal kommer härmed att följas! :up:

Agnes wrote:
    Vilken rygg du har kvinna :D Din journal kommer härmed att följas! :up:

tackar! :) måste bara bli frisk och sen slänger jag upp alla pass! :)

Viewing 15 posts - 481 through 495 (of 667 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.