Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Min träning ..
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 augusti, 2006 at 09:47 #970443Anonym anvandareMember
Men Dessan är du sjuk :nono: kom igen dags att bli frisk nu !!!!!!
lycka till sen
1 augusti, 2006 at 10:04 #970444Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Men Dessan är du sjuk :nono: kom igen dags att bli frisk nu !!!!!!lycka till sen
jag vet! det är sämst. såg bilderna från brännbollen, ni verkar ha haft väldigt roligt! jag ville ju också spela
1 augusti, 2006 at 10:07 #970445Anonym anvandareMemberDessan wrote:jag vet! det är sämst. såg bilderna från brännbollen, ni verkar ha haft väldigt roligt! jag ville ju också spelaHäng med nästa år det var riktig kul :nod häng med till sats farsta på onsdag kväll kan ta ett pass kanske ?
1 augusti, 2006 at 10:33 #970446Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Häng med nästa år det var riktig kul :nod häng med till sats farsta på onsdag kväll kan ta ett pass kanske ?ja, ska med nästa gång! ja det kanske jag kan göra. ska ändå leka med mr dedsi ikväll.. och imorn kanske, så då kan jag ju haka på honom i sånt fall.. får träna även om jag är hängig!
1 augusti, 2006 at 10:35 #970447Anonym anvandareMemberDessan wrote:ja, ska med nästa gång! ja det kanske jag kan göra. ska ändå leka med mr dedsi ikväll.. och imorn kanske, så då kan jag ju haka på honom i sånt fall.. får träna även om jag är hängig!ska ni leka
kul kul !!!!!
1 augusti, 2006 at 10:36 #970448Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:ska ni lekakul kul !!!!!
ja, umgås sålänge han får lite kolisar i sig så är det roligt. men jag är inte alltid så rolig att umgås med, deckar lite då och då
1 augusti, 2006 at 10:44 #970449Anonym anvandareMemberTjenare tjejen
Det var länge sen, hur är det med dig?
Går det bra med träningen?
Ryggen ser riktigt bra ut, är det en Metallica affisch jag ser i bakgrunden haha:P
Hare bra! Kram__________
Tingeling1 augusti, 2006 at 10:59 #970450Anonym anvandareMemberTingeling wrote:Tjenare tjejen
Det var länge sen, hur är det med dig?
Går det bra med träningen?
Ryggen ser riktigt bra ut, är det en Metallica affisch jag ser i bakgrunden haha:P
Hare bra! Kram__________
Tingelinghello, ja det var ju ett tag sen. det är lungt här .. småsjuk bara, jobbigt jobbigt. allt väl med dig?
träningen går inte så bra för tillfället, men ska köra på för fullt när jag mår bättre. vilket jag räknar med att göra snart! proppar i mig mat och sover massor. yeees det är de! dock inte mina. men jag är ändå lika stort fan av metallica så det kvittar ju! kram på dig!1 augusti, 2006 at 12:54 #970451Anonym anvandareMemberDessan wrote:hello, ja det var ju ett tag sen. det är lungt här .. småsjuk bara, jobbigt jobbigt. allt väl med dig?
träningen går inte så bra för tillfället, men ska köra på för fullt när jag mår bättre. vilket jag räknar med att göra snart! proppar i mig mat och sover massor. yeees det är de! dock inte mina. men jag är ändå lika stort fan av metallica så det kvittar ju! kram på dig!Ush då, inge kul å va sjuk ju, speciellt inte på sommaren..
jorå det är bara bra med mig.
m det är bara att vila, vila och åter vila så blir du nog frisker snart :up:Haha jag tyckte väll att jag skymta Master of Puppets i bakgrunden, härligt då är vi 2, dom är grymma :buttrock:
kramkram_______
Tingeling1 augusti, 2006 at 13:01 #970452Anonym anvandareMemberTingeling wrote:Ush då, inge kul å va sjuk ju, speciellt inte på sommaren..
jorå det är bara bra med mig.
m det är bara att vila, vila och åter vila så blir du nog frisker snart :up:Haha jag tyckte väll att jag skymta Master of Puppets i bakgrunden, härligt då är vi 2, dom är grymma :buttrock:
kramkram_______
Tingelinginte roligt någonstans. nej precis. jag vilar ju hela tiden! jag borde vara frisk som en nötkärna ja, dom är så grymma! favolåt?
1 augusti, 2006 at 13:06 #970453Anonym anvandareMembertog två bilder när jag städade. gör allt för att inte få ångest över träningen..
1 augusti, 2006 at 13:09 #970454Anonym anvandareMemberovanligt namn, men fint på många sätt:)
Din tråd har jag ej vart å snokat i:) bra med massa ser det ut som..
1 augusti, 2006 at 13:12 #970455Anonym anvandareMemberMicke Dee wrote:ovanligt namn, men fint på många sätt:)Din tråd har jag ej vart å snokat i:) bra med massa ser det ut som..
tack så mkt. men man kan också komma på många roliga skämt om mitt namn! haha! jag tycker att jag har lite massa 👿
1 augusti, 2006 at 13:16 #970456Anonym anvandareMemberDessan wrote:tack så mkt. men man kan också komma på många roliga skämt om mitt namn! haha! jag tycker att jag har lite massa 👿jo kan man säkert, så är det väl jämt.. Nja man tyder ju att biccar finns det du, och låren såg ju inte heller så dålig ut… jädra bra V-form..
1 augusti, 2006 at 13:19 #970457Anonym anvandareMemberMicke Dee wrote:jo kan man säkert, så är det väl jämt.. Nja man tyder ju att biccar finns det du, och låren såg ju inte heller så dålig ut… jädra bra V-form..tackar. mina biceps har jag haft problem med o få att växa .. kämpar med dem! jobbiga jäklar
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.