Min träning ..

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 496 through 510 (of 667 total)
  • Author

Men Dessan är du sjuk :nono: kom igen dags att bli frisk nu !!!!!!

lycka till sen :)

Vanessa Frykman wrote:
    Men Dessan är du sjuk :nono: kom igen dags att bli frisk nu !!!!!!

lycka till sen :)

jag vet! det är sämst. såg bilderna från brännbollen, ni verkar ha haft väldigt roligt! jag ville ju också spela :(

Dessan wrote:
    jag vet! det är sämst. såg bilderna från brännbollen, ni verkar ha haft väldigt roligt! jag ville ju också spela :(

Häng med nästa år det var riktig kul :nod häng med till sats farsta på onsdag kväll kan ta ett pass kanske ?

Vanessa Frykman wrote:
    Häng med nästa år det var riktig kul :nod häng med till sats farsta på onsdag kväll kan ta ett pass kanske ?

ja, ska med nästa gång! :) ja det kanske jag kan göra. ska ändå leka med mr dedsi ikväll.. och imorn kanske, så då kan jag ju haka på honom i sånt fall.. får träna även om jag är hängig! :)

Dessan wrote:
    ja, ska med nästa gång! :) ja det kanske jag kan göra. ska ändå leka med mr dedsi ikväll.. och imorn kanske, så då kan jag ju haka på honom i sånt fall.. får träna även om jag är hängig! :)

ska ni leka :P

kul kul !!!!!

Vanessa Frykman wrote:
    ska ni leka :P

kul kul !!!!!

ja, umgås :) sålänge han får lite kolisar i sig så är det roligt. men jag är inte alltid så rolig att umgås med, deckar lite då och då :D

Tjenare tjejen =)
    Det var länge sen, hur är det med dig?
    Går det bra med träningen?
    Ryggen ser riktigt bra ut, är det en Metallica affisch jag ser i bakgrunden haha:P
    Hare bra! Kram

Tingeling wrote:
    Tjenare tjejen =)
    Det var länge sen, hur är det med dig?
    Går det bra med träningen?
    Ryggen ser riktigt bra ut, är det en Metallica affisch jag ser i bakgrunden haha:P
    Hare bra! Kram

hello, ja det var ju ett tag sen. det är lungt här .. småsjuk bara, jobbigt jobbigt. allt väl med dig?
    träningen går inte så bra för tillfället, men ska köra på för fullt när jag mår bättre. vilket jag räknar med att göra snart! proppar i mig mat och sover massor. yeees det är de! dock inte mina. men jag är ändå lika stort fan av metallica så det kvittar ju! ;) kram på dig!

Dessan wrote:
    hello, ja det var ju ett tag sen. det är lungt här .. småsjuk bara, jobbigt jobbigt. allt väl med dig?
    träningen går inte så bra för tillfället, men ska köra på för fullt när jag mår bättre. vilket jag räknar med att göra snart! proppar i mig mat och sover massor. yeees det är de! dock inte mina. men jag är ändå lika stort fan av metallica så det kvittar ju! ;) kram på dig!

Ush då, inge kul å va sjuk ju, speciellt inte på sommaren..=/
    jorå det är bara bra med mig.
    m det är bara att vila, vila och åter vila så blir du nog frisker snart :up:

Haha jag tyckte väll att jag skymta Master of Puppets i bakgrunden, härligt då är vi 2, dom är grymma :buttrock:
    kramkram

_______
    Tingeling

Tingeling wrote:
    Ush då, inge kul å va sjuk ju, speciellt inte på sommaren..=/
    jorå det är bara bra med mig.
    m det är bara att vila, vila och åter vila så blir du nog frisker snart :up:

Haha jag tyckte väll att jag skymta Master of Puppets i bakgrunden, härligt då är vi 2, dom är grymma :buttrock:
    kramkram

_______
    Tingeling

inte roligt någonstans. nej precis. jag vilar ju hela tiden! jag borde vara frisk som en nötkärna :D ja, dom är så grymma! favolåt?

tog två bilder när jag städade. gör allt för att inte få ångest över träningen.. :(

ovanligt namn, men fint på många sätt:)

Din tråd har jag ej vart å snokat i:) bra med massa ser det ut som..

Micke Dee wrote:
    ovanligt namn, men fint på många sätt:)

Din tråd har jag ej vart å snokat i:) bra med massa ser det ut som..

tack så mkt. men man kan också komma på många roliga skämt om mitt namn! haha! jag tycker att jag har lite massa 👿

Dessan wrote:
    tack så mkt. men man kan också komma på många roliga skämt om mitt namn! haha! jag tycker att jag har lite massa 👿

jo kan man säkert, så är det väl jämt..:) Nja man tyder ju att biccar finns det du, och låren såg ju inte heller så dålig ut… jädra bra V-form..

Micke Dee wrote:
    jo kan man säkert, så är det väl jämt..:) Nja man tyder ju att biccar finns det du, och låren såg ju inte heller så dålig ut… jädra bra V-form..

tackar. mina biceps har jag haft problem med o få att växa .. kämpar med dem! jobbiga jäklar :P

Viewing 15 posts - 496 through 510 (of 667 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.