- This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Mitt träningsschema
Jag känner att jag inte har någon tid att egentligen sätta upp någon träningsjournal, men jag tänker lägga upp mitt träningsschema här så ni får tycka till vad jag ska förbättra eller om ni helt enkelt vill använda er av det
Schemat är utskrivningsbart och tanken är att man ska följa dem i ordning och fylla i luckorna med de specifika värden VIKT och REPS.
Kommentar:
riktlinjer:
DAG1 (måndag):
högset lågreps (8×3)
DAG2 (onsdag):
lågset högreps (8×3-5)
DAG3 (fredag):
Här så försöker jag köra lite blandat beroende på hur mkt träningsvärk och styrka jag har sedan de 2 tidigare passen i veckan.
SITUPS är det enda som jag kör 12 reppar på och 6-8 set varje pass. vissa set ersätter jag med bencrunches för att få mer nedre magmuskler, och även sidomagmuskler.
[http://swoc.no-ip.org/public/3_dagars_träningsschema_2006_04_3_erik_axzell.pdf]
Jag har tidigare haft lite svårt att börja växa, men jag har kört nu 5 pass med det här nya schemat och tycker jag känner mig väldigt fräsch i kroppen och mkt styrka varje pass! :emo-thumb Så jag tror det kan bli nåt!
Jag har läst en del och inspirerats av bartolls metod, fast jag valde helkroppspass före halvkropps just för att kunna träna igenom kroppen 3ggr i veckan
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY