Monstret’s sida

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 156 total)
  • Author
    Linn wrote:
    Här har du en till som är galen i saffransgifflar!!! Skillnaden är kanske att jag får äta dem :p Men vet inte om det är så bra, för allt jag FÅR äta tenderar att slinka ner.. 😮

Kämpa på nu, inte långt kvar.. att tävla är en upplevelse jag lovar!!!

Men sedan vill jag att du testar byggning någon gång oxå ;)

Tjoohoo…toodilo…osv, Ja byggning är helt klart nåt som lockar väldigt får se hur jag gillar att stå på en scen först : Har ju scenskräck hihi..men tror nog jag kommer vara såååå trött och se och tom i bollen så jag nog inte märker av att det finns folk som glor på en :whistle:

Tess wrote:
    Hej Linda….

e lite besviken på mig själv just nu…vi har ingenstans att bo i gbg den helgen du ska tävla så jag kommer inte få se dig på scen :( :( och du fattar inte så mkt jag längtat efter det :( …..ska försöka fixa det på nått sätt…men ja……visste inte alla hotell skulle vara fulla just den helgen så snabbt …..

kör nu på det sista…….tror på dig tjejen! :worship:

Heeeej tjejen, såg ditt inlägg nu :(
    Fan ni hade ju mer än gärna kunnat bo här men…vi har Lottis inneboende då! Har det ordnat sig med hotell och så?? Vill så jätte gärna att du kommer och skriker lite på mig..behöver ha något bekant ansikte att fokusera på :
    Hoppas det ordnar sig med boende och så..verkligen!!!!!! Vi hörs av på msn!!!
    Kram kram

Mats Egelstig wrote:
    Sorry att jag förstör monstrets tråd. Men jag hittade dubbelrum centralt i Göteborg, och att gå 10min måste väl falla inom ”närheten”…..

Tack Mats ;)

Exhale Freddan wrote:
    Kör så det ryker nu…..:bb2: :up:

Yes…det ryker kan jag lova :whistle:

tyvärr blir det inget på lördagen för mig :( :( jag som så gärna ville se dig…känner mig som en svikare men jagn hoppas få se massor av bilder och jag får träffa dig på söndagen sen hoppas jag???….:

massa kramar och lycka till gumman!!
    ps, har varit på athletic nu så ska börja där efter jul…kändes bra…:emo-thumb

säg till om du är i malmö så får du allt ta ett pass med mig…8)

Det blir inget för mig heller där uppe verkar det som så jag önskar dig lycka till här istället. Kul att du nått ditt mål till slut. :up: :up: :up:

Tess wrote:
    tyvärr blir det inget på lördagen för mig :( :( jag som så gärna ville se dig…känner mig som en svikare men jagn hoppas få se massor av bilder och jag får träffa dig på söndagen sen hoppas jag???….:

massa kramar och lycka till gumman!!
    ps, har varit på athletic nu så ska börja där efter jul…kändes bra…:emo-thumb

säg till om du är i malmö så får du allt ta ett pass med mig…8)

Helt klart mega tråkigt…men kan du inte så …du får kolla på bilderna sen i efterhand istället :up: Klart att jag hör av mig nästa gång jag ska neråt mina hemtrakter.

Athletic..mmm…saknar alla tokdårar där så du får ta min plats och försöka störa dig lika mycket som jag gjorde :p

Mr_GYMBODEN wrote:
    Det blir inget för mig heller där uppe verkar det som så jag önskar dig lycka till här istället. Kul att du nått ditt mål till slut. :up: :up: :up:

Så trist…men det kommer säkert fler tillfällen!
    Nu är det bara 13dgr kvar och jag kan lova att mina nerver varit på helspänn i ett par veckor redan :whistle:

Men, som någon klok redan sagt…alla som lyckats ta sig i genom allt slit och kommer upp på scen är vinnare i sig :up:

upp med bilden h

hihi…magen är väl helt ok 😮

Godis_monstret wrote:
    hihi…magen

´jaja såja nu lugnar vi oss va…Linda ska hålla sig på marken me…..den e fin men…..hmmm….:whistle:

haah klart den e najs…..kör hårt Linda……..du vet vem jag håller på :emo-thumb …och lottis me förstås ..hälsa henne! :bb3:

Monstrets mage är monstruös…. Betänk att på de bilder ni sett så är hon vätskig o lite svullen. So watch out! Detta kommer vara en av de allra grymmaste magarna på hela Lucia!
    O även om det gått lite tungt, så ligger du helt i fas…tok-hård på axlar o mage med ådror både här o där….:bb3:
    Nu är det bara finslipning kvar, sen får du visa upp frukten av ditt slit!
    Gasen i botten! Du är grym!
    :worship:

*smisk on ass*

kommer ner sen gumman, nu kämpar vi ihop det sista, jag finns här hela tiden, vi får mörda varandra. HAha!
    Kommer bli en förvirrande upplevelse nästa vecka.
    Två lobbotomerade hönor på ett ställe.

Vi övar BF posering på lördag, du och jag!:bb3:

Jag kommer ner så fort jag ätit, varit ute och gått, tagit på mig och sånt, går 90 minuter och eftersom man är så dryg nu kan alltihopa ta en stund, men håll ut!
    Ijll biii thereee! ;)

du Fredda frår sova på golvet nästa vecka….:lazy: :drinks:

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 156 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.