Monstret’s sida

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 156 total)
  • Author

Ooooh my goooood, vad har jag gett mig in på..,..

Eva-Lotta wrote:
    du Fredda frår sova på golvet nästa vecka….:lazy: :drinks:

Magen ser kanon ut :emo-thumb kommer att bli
    kul att se dig på scen!! Nu är det nära… kämpa på
    in i det sista och LYCKA TILL!! :D

Ser väldigt bra ut Linda. Kommer till FF, ska bli kul att se dig. Har varit på decembercupen idag och fått blodad tand. Hoppas allt är bra med dig. Hon med de två dobbisarna. Hoppas att Michelle oxå kommer och hejar. Så du får din egna lilla fanclub.

Eva-Lotta wrote:
    *smisk on ass*

kommer ner sen gumman, nu kämpar vi ihop det sista, jag finns här hela tiden, vi får mörda varandra. HAha!
    Kommer bli en förvirrande upplevelse nästa vecka.
    Två lobbotomerade hönor på ett ställe.

Vi övar BF posering på lördag, du och jag!:bb3:

Jag kommer ner så fort jag ätit, varit ute och gått, tagit på mig och sånt, går 90 minuter och eftersom man är så dryg nu kan alltihopa ta en stund, men håll ut!
    Ijll biii thereee! ;)

Vilka längdklasser tävlar ni två i????

Helene wrote:

+164cm lovley girls, uppifrån och ner ;)

Lycka till tjejer!!!

Helene wrote:

Men hallå där.. Lottis är byggare så det sjunger om det! Eller hur tjejen?! :bb3:

Klart lottis e byggare!
    MEN hon dubblar o kör både BB damer jun o BF+164
    Monstret nöjer sig med BF för i år, men var inte förvånade om hon dyker upp på en byggarscen inom en överskådlig framtid!

Linn wrote:
    Men hallå där.. Lottis är byggare så det sjunger om det! Eller hur tjejen?! :bb3:
    Storfredda wrote:
    Klart lottis e byggare!
    MEN hon dubblar o kör både BB damer jun o BF+164
    Monstret nöjer sig med BF för i år, men var inte förvånade om hon dyker upp på en byggarscen inom en överskådlig framtid!

AHA… då fattar jag :)

nu e jag lite förvirrad,,,är det lördagen eller söndagen du står på scen..säg söndag , säg söndag 8) :|

Linda Berg wrote:
    Magen ser kanon ut :emo-thumb kommer att bli
    kul att se dig på scen!! Nu är det nära… kämpa på
    in i det sista och LYCKA TILL!! :D

Hallå…tack så mycket 😮

Ja nu är det verkligen nära, och jag är tröööööött (dessutom längtar jag efter mina saffransgifflar som ligger ifrysen och väntar) men väldigt förväntansfull :)

Om tillfället ges, kom och säg hej :)

k

Tess wrote:
    nu e jag lite förvirrad,,,är det lördagen eller söndagen du står på scen..säg söndag , säg söndag 8) :|

SÖNDAG TESS….SÖNDAG :up:

Storfredda wrote:
    Monstrets mage är monstruös…. Betänk att på de bilder ni sett så är hon vätskig o lite svullen. So watch out! Detta kommer vara en av de allra grymmaste magarna på hela Lucia!
    O även om det gått lite tungt, så ligger du helt i fas…tok-hård på axlar o mage med ådror både här o där….:bb3:
    Nu är det bara finslipning kvar, sen får du visa upp frukten av ditt slit!
    Gasen i botten! Du är grym!
    :worship:

Det är du som är grym ;) 😮

Linn wrote:

Klart jag eee, en liten sån haha!
    Vi har ju alla våra önskningnar om hur vi vill förändra oss, bara att jobba på det :D

Menar tycker det är orättvist, haha Linda som vill köra fitness nu har en riktigt bra byggarhydda (tycker jag) ;)
    Å så jag då som helst av allt vill vara grym i byggning går omkring med en ”fitnesskropp” :D fast med en byggarhjärna.
    men ja både jag och Linda har ju precis börjat, vem vet hur det slutar…

*snurrsnurr*

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 156 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.